Kun käy ammeessa kasteella jo kotvan päästä löytää itsensä "hoidosta"
Jokin on mennyt vikaan ja epäilykseni on kohdistunut lahkopuoskareihin jotka innokkaana ovat havainneet kastettavan taskujen olevan täynnä rahaa, mutta varjelus pelasti ammeessa kastetun. Joutui hoidettavaksi.
Tämä voi olla hyvinkin Jumalan varjelusta mutta se pään kunto ei olekaan niin yksiselitteistä.
Haiskahtaa okkultismilta.
Minusta jossakin mättää?
6
68
Vastaukset
Ja höpöpöpö..mie olen käynyt upotuskasteella, ja rahat on pysynyt taskussa,,,lopettekaa toi tollainen puskissa heitotto...kysykää oikeesti miten asiat on,,.....
Ja seurakunnissa kerätään kyllä uhri, ja jokainen antaa, sen mikää kokee oikeasti, ja olen itse iloiten antanut omani "uhrin- KTS (Ei kirj.)
Piä lompsastas kii Axu!
YAY!
:D - tomis...
Aksu hei vastasit Eenokille, joka on niinkuin huomait paholaisen leirissä. Olen sitä mieltä antää heidän jupista keskenään. Ei heidän jutuillaan ole mitään tekemista todellisen usko Herraan ajatellen. Tuntuu että on eenokki vain lisää saanut demooneja itseensä, sitä saa mitä tilaa.
- bgtdrf
Eihän ne rahas ole taskussasi pysyneet lahkolle olet penninkejäsi antanut, kymmenyksinä joka on vastoin raamattua.
- tottta on
bgtdrf kirjoitti:
Eihän ne rahas ole taskussasi pysyneet lahkolle olet penninkejäsi antanut, kymmenyksinä joka on vastoin raamattua.
rahat lahkolle ja sielu pirulle
- hukkavuodet
tottta on kirjoitti:
rahat lahkolle ja sielu pirulle
Ja maanpäällinen elämä haaskattuna täysin hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857084- 353781
- 443318
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 2062259
- 412202
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241848- 401739