Olen hieman ymmälläni täällä tapahtuvasta "syrjinnästä" /"häirinnästä".
Onko todellakin niin, että täällä on hieman liian tiukka seriffi vai ovatko ihmiset nyt ottaneet seriffinä olon hieman jokainen, mutta nyt tuntuu, että tällä palstalla eivät asiat ole aivan kohdallaan.
Ovatko nämä ihmiset jotka täällä puhuvat edes uskossa, tulee monesti mieleen lukiessani, että ei Jumalaa rakastava ihminen voi olla niin "ilkeä".
Mikä tämän palstan on oikein tullut?
Vastaisiko joku ystävällinen "järkevä" tyyppi näihin kysymyksiini.
Olen klapilla päähän lyöty nykyisestä vastaanotosta.
Eikö kaikkia kristittyjä yhdistä yksi ja sama asia usko Jeesukseen?
Kuka on nyt alkanut antamaan kuvaa, että helluntalaiset heittävät muut seurakunnat yli ja uskovat vain omien seurakuntalaistensa pelastuvan.
Eihän niin raamatussa sanota.Vaan, että usko Jeesuksen Kristukseen pelastaa, ei seurakunta.
mitä tämä on?
4
216
Vastaukset
- nettirabbi
Tällä palstalla on, ja on aina ollut, ja tulee myös aina olemaan kyse tästä:
"Vaikka koirat haukkuu, karavaani kulkee!" - joo
Yritätkö pelastaa nahkaasi näillä vuodatuksillasi!!! Olet tosiaan mestareitten mestari...! Ei kannata enään puolustella, luovuta jo....!
- ymmällä
Mikä mikä.....
Mikä nyt on olen tänään käyttänyt nimimerkkiä maija ja ymmällä ja höh
keneksi minua luulet...kerro jo....
en nyt ymmärrä lainkaan.
Kertokaa pliis joku mistä tää hyökkäys on lähtöisin ja keheen se kohdistuu ei käsittääkseni minun mihinkään alkukirjoitukseen, sillä en ole sellaista kirjoittanut, että siitä pitäisi loukkaantua...
mitä tämä on?
Onko helluntalaiset aina tällaisia...
vastatkaa nyt jotkut selväjärkiset...... - yks vaan
ymmällä kirjoitti:
Mikä mikä.....
Mikä nyt on olen tänään käyttänyt nimimerkkiä maija ja ymmällä ja höh
keneksi minua luulet...kerro jo....
en nyt ymmärrä lainkaan.
Kertokaa pliis joku mistä tää hyökkäys on lähtöisin ja keheen se kohdistuu ei käsittääkseni minun mihinkään alkukirjoitukseen, sillä en ole sellaista kirjoittanut, että siitä pitäisi loukkaantua...
mitä tämä on?
Onko helluntalaiset aina tällaisia...
vastatkaa nyt jotkut selväjärkiset......ole. Mene kommunistiseen Kiinaan ja löydät sieltä enemmän kristillisyyttä, kuin tältä palstalta. Täällä (valitettavati) häärii omituista sekalaista sakkia joista vain harvat kuuluvat hellareihin. Joka seurakunnassa on omat mustat lampaansa ja valhe-veljensä joista aika moni näyttää eksyneen tänne, vaikka onhan täällä ihan kunnon sakkiakin. Älä sinä näistä häiritsijöistä välitä. Heillä kun ei tunnu olevan parempaa tekemistä. He ovat kuin mustelma muuten aivan hyvässä omenassa.
Muuten, hellareita on suomessa (muistaakseni) noin 50000, joten muutaman täällä pyörivän huonon esimerkin perusteella ei kannata tehdä päätelmiä koko porukasta.
Kyllä minäkin olisin ymmälläni tästä touhusta, jos olisin ulkopuolinen. Kunpa koko palstaa ei olisi! Ja olen pahoillani muiden puolesta. Välillä hävettää kun katsoo miten tyhmistä asioista täällä tapellaan.. Herra auta!
Siunausta sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603