Soinin poissaolot

Ex persu Anjalankosk

Kummastuttaa kovasti Soinin poissaolojen melkoinen määrä.
Hän on ollut poissa viimeisistä tilastoiduista 86:sta eduskunnan täysistunnosta. 20 kertaa.

23

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätystaas

      Sulla se soini jaksaa ahdistaa, yritä päästä jo yli siitä niin voit keskittyä elämään.

    • Soini saalistaa

      Ilmeisesti Soini haluaa käyttää ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajuuden varjolla ilmaismatkaetuaan niin paljon kuin mahdollista. Vaikutukset ovat Suomen kannalta lähinnä negatiivisia, kun ylipainoinen äärioikeistopunaniska läähättää tapaamisiin. Inho ja myötähäpeä ovat päällimmäiset tuntemukset tämän ison vauvan toilailuista.

    • faktaa pöytään

      Ja mistähän tieto peräsin ? keksit varmaan päästä.

      eduskunnan täysistunnot vuosi 2012 ja 2013 yhteensä 175 täysistuntoa joista Timo Soini ollu pois 10 kertaa saaraana ja 12 muu poissaolo.

      Miksi se pitää tulla valehteleen tänne

      • jj.ki

        Persut ovat Soini etunenässä itse asettaneet uudet standardit suomalaiseen poliittiseen keskusteluun. Siksi valehdellaan ilman mitään pidäkkeitä.


      • Ex persu Anjalankosk

        Tarkastelujaksoni käsittää viime vuodelta helmi-, huhti-, touko- ja syyskuun. Tältä vuodelta tarkastelen helmi-, maalis- ja huhtikuuta.
        Em. kuukausina on ollut 86 täysistuntoa, joista Soini on ollut pois 20:stä. Sairaus on ollut syynä 11 kertaa ja muu syy 9 kertaa.


      • faktaa pöytään
        Ex persu Anjalankosk kirjoitti:

        Tarkastelujaksoni käsittää viime vuodelta helmi-, huhti-, touko- ja syyskuun. Tältä vuodelta tarkastelen helmi-, maalis- ja huhtikuuta.
        Em. kuukausina on ollut 86 täysistuntoa, joista Soini on ollut pois 20:stä. Sairaus on ollut syynä 11 kertaa ja muu syy 9 kertaa.

        Oikein laskettu, mut miksi otat laskuun vain ne kuukaudet ku timo ollu sairas tai pois.

        vertaa mun 175 istuntoa 10 sairas ja muu 12

        vertaa sun 86 istuntoa 11sairas ja muu 9


        eli näyttää paremmalta ku otetaan koko kausi mukaan.

        Se vielä ihmetyttää miten tää aiheuttaa tälläisen haloon, sieltä voi laskea kelle vaan saman verran poissaoloja. Ainoa et PS:än poissaolot on väärin.


      • Soini on kunkku
        faktaa pöytään kirjoitti:

        Oikein laskettu, mut miksi otat laskuun vain ne kuukaudet ku timo ollu sairas tai pois.

        vertaa mun 175 istuntoa 10 sairas ja muu 12

        vertaa sun 86 istuntoa 11sairas ja muu 9


        eli näyttää paremmalta ku otetaan koko kausi mukaan.

        Se vielä ihmetyttää miten tää aiheuttaa tälläisen haloon, sieltä voi laskea kelle vaan saman verran poissaoloja. Ainoa et PS:än poissaolot on väärin.

        >Se vielä ihmetyttää miten tää aiheuttaa tälläisen haloon, sieltä voi laskea kelle vaan saman verran poissaoloja. Ainoa et PS:än poissaolot on väärin.

        No sehän sopii Anjalankosken peräkammaripoijalle, joka on patologinen soinivihaaja, että tilastotkin katsotaan itselle sopivasta kohdasta joka korosta omaa missiotaan Soinia vastaan.

        Mutta turha tuosta itse elämänsä pilanneesta luuserista on vaivautua, sillä Perussuomalaiset etenevät Soinin johdolla voitosta voittoon ja ne huutaa jotka pelekää!;)


    • Jos duunari...

      ..olisi noin usein poissa duunista vaikka minkä syyn takia, niin kenkää tulisi. Kuinka noin laiska vötjäke voi esiintyä duunarien edusmiehenä?

    • Timo säätiöperse

      Kun Soini pönötti EU parlamentissa, sielläkin hän oli kaikkien tilastojen mukaan eräs laiskimmista mepeistä. Soini on todellakin umpilaiska vötjäke, kuten täällä sanotaan.

      • läskivuori

        Timo Soini on ruma ja haiseva läskivuori.


    • Ylpeä perusS

      //////////////////// P E R U S S U O M A L A I S E T /////////////////////////

      ON VAIN 1 AINOA OIKEA

      • suomen inhotuin-syystä

        Haluatko olla luuseri?
        /////////////////////RUPUSUOMALAISET///////////////////////////


      • ole räkänokka n:o 1
        suomen inhotuin-syystä kirjoitti:

        Haluatko olla luuseri?
        /////////////////////RUPUSUOMALAISET///////////////////////////

        sinäkö olet rupusuomalaisten keulakuva..? räkänokassa ja housunperzepolvissa

        BUAahahahahahahahahhaha


    • unohdettu totuus

      Ennen Tony Halmeen antamaa vetoapua Soini oli poliittinen mitättömyys.Edes oman kotikaupunkinsa kuntavaaleissa Soini ei rohjennut lähteä ehdolle puolueensa puheenjohtajana.

      Nykyinen jytky pohjautuu täysin median maksettuun apuun ja kaikkinaisvaltaiseen vastuunpakoiluun.Soinilta ei ole kertaakaan kysytty yhtäkään hankalaa kysymystä.

      Hard talk haastattelussa Soinin tietotaitotaso osoittautui vaarallisen ohukaiseksi.Samassa yhteydessä murtumaton peruss-linja näytti Euroopan valtamediassa todelliset kasvonsa.Poliittinen linjaus ja sanoma osoittautui aneilla ostettavaksi uusnatsien ja rasismin tukilinnakkeeksi.

      Tarkasteltaessa persujen julkikuvaa ja ulosantia esiin noussee toistuvasti Hirvisaari ja Sisulaiset.

      Some mellastuksessa Hirvisaaren tärkeimpiä asioita on vessanpytyn paskaraidat ja ilmeinen fruksaatio vanhempaan ruotsinsuomalaiseen naiseen.

      Sisulaiset halajavat 1930-luvun äärioikeistolaisuutta,mikä yritetään naamioida isänmaalliseksi impivaaralaisuudeksi.

      Nykymuodossa antisemitismi kohdentuu muslimeihin ja se toinen paha mörkö on EU.Taistelussa kaikki keinot ovat sallituja ja tosiasiassa Soini on jo menettänyt puolueen hallinnan. Ei siis ihme,että kampitettu keulakuva pakoilee kaikin keinon median ja muiden esittämiä hankalia kysymyksiä....

      • ilmailuministeri

        Suuren Johtajan anaalirauhanen on herkkänä. Onneksi ilmailuministeri lipoo sitä ja syö myös Suuren Johtajan ripuliulosteet.


      • ministirille
        ilmailuministeri kirjoitti:

        Suuren Johtajan anaalirauhanen on herkkänä. Onneksi ilmailuministeri lipoo sitä ja syö myös Suuren Johtajan ripuliulosteet.

        laitahan tappi paikalleen niin lepyt


      • satkun akka
        ministirille kirjoitti:

        laitahan tappi paikalleen niin lepyt

        Voi hyvänen aika!


    • hyvä mies

      Hyvin on jaksanut olla kaikkialla

    • ex persekkö

      Soini kerää löysät rahat pois mahdollisimman monesta paikasta. Ehtii rahastaa kansaa, kun ei vastuu paina.

      • kesäonnea

        Törkeää tälläinen hyökkäily Soinia vastaan. Kun Soini ei ehdi kaikkiin mahdollisiin kokouksiin Suomessa, niin syynä on tietenkin muut miespuolueen puheenjohtajan velvollisuudet.

        Jokaisen tulisi ymmärtää Suomen suurimman miespuolueen puheenjohtajan moninaiset velvollisuudet varsinkin kun nyt Ranskassa astui voimaan homoavioliitot salliva lainsäädäntö. Suurimman miespuolueen puheenjohtajan tulee käyttää aikaansa myös häätilaisuuksien järjestelyyn Pariisissa, morsiamien isän tai ainakin isähahmon vaatetuksen hankintaan sekä osallistua häätilaisuuksien lisäksi vielä harjoituksiinkin. Ja tämä tietenkin vie aikansa.

        Kuka olisi parempi saattamaan Matiasta alttarille kuin itse miespuolueen puheenjohtaja.


      • Miesten kesken
        kesäonnea kirjoitti:

        Törkeää tälläinen hyökkäily Soinia vastaan. Kun Soini ei ehdi kaikkiin mahdollisiin kokouksiin Suomessa, niin syynä on tietenkin muut miespuolueen puheenjohtajan velvollisuudet.

        Jokaisen tulisi ymmärtää Suomen suurimman miespuolueen puheenjohtajan moninaiset velvollisuudet varsinkin kun nyt Ranskassa astui voimaan homoavioliitot salliva lainsäädäntö. Suurimman miespuolueen puheenjohtajan tulee käyttää aikaansa myös häätilaisuuksien järjestelyyn Pariisissa, morsiamien isän tai ainakin isähahmon vaatetuksen hankintaan sekä osallistua häätilaisuuksien lisäksi vielä harjoituksiinkin. Ja tämä tietenkin vie aikansa.

        Kuka olisi parempi saattamaan Matiasta alttarille kuin itse miespuolueen puheenjohtaja.

        Voisivatko persut tehdä vihdoin sen aloitteen naisten äänioikeuden perumisesta, niin saataisiin päätöksentekoon vihdoin jotain järkeä.?


    • pSS naisvihapoppoo

      Soinin naisia kohtaan tuntema viha tuntuu olevan todella pohjatonta?

    • Timolle kaljaa!

      Persut vihaavat naisia kaljan voimalla?? Älytöntä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe