markkinoidaan kait nimellä pimeänpelko. oletteko nähneet? vähänkin pimeää kammoksuville (kyllä, pelkään pimeää ikuisesti myös aikuisena)on liikaa. veri ei lennä ja idea kuulostaa varsin idiootilta : kaksi poikaa jää kotiin kun isi ja äiti lähtevät juhlimaan. pikkuveli pelkää pimeää ja sanoo siellä olevan olentoja. isoveli yrittää vakuuttaa että eihän sellaisia ole olemassakaan eikä pimeässä ole mitään sellaista mitä ei valossakaan..mutta kuinkas käykään..niin, no jokatapauksessa sen leffan jälkeen nukuin kuukauden valot päällä. ei muuten, mutta se aivan erittäin mahtava loppu..katsokaa se.
Fear of the dark
2
385
Vastaukset
- Jere
Noita tietenkin katselee eri silmällä jos itse kärsii jostain fobiasta mistä filmi ammentaa aiheena. Pakko kyllä silti sanoa että parin viime vuoden sisään yksi huonoimmista edes teinikauhuelokuviksi luokiteltavista joita olen itse katsonut, eikä ole kyllä pitänyt yksi ainut tuttukaan joka on katsellut.
Muistan kun yksi ehtoo sitä aloimme porukalla katselemaan, alussa oli 7, lopussa 3...:) Itselleni jäivät lähinnä mieleen että alussa pikkupojan veti jonnekin kellariin tms. "varjo-olio" kun meni palloa hakemaan, ja leffan aikana sitten joku kumiukon näköinen varjoukkeli hyppeli sieltä sun täältä pelästytellen nuorimmaista eikä vanhempi veli tai vanhemmat meinanneet uskoa. Tai eikös vanhemmat olleet koko leffan ajankin jossain pippaloissa.
Siinä loppupuolella eikös kuvattu kahta koiraa jotka varjoista hyökkäilivät jonkun niskaan, oliko juuri sen isoveljen. Siinäpä nuo jotka äkkiseltään itse tuosta muistan.
Jäi vaan mieleen yhtenä mieleenpainuvimpana leffaehtoona tuo "huippujen" valintojen ansiosta. Tuli toiseksi valittua sitten niin huipputekele kuin Dark wolf -ihmissusileffa.
Siitä nyt ei sitten kyllä enää leffa voi huonontua. 2tähteä/kymmenestä katsojien äänestyksessä makuunin sivuilla ei kyllä todellakaan ole väärässä, tuo pimeän pelko on saanut sentään jotain 5 mitä viimeksi katselin kauhupätkiä.
Mutta makunsa kullakin, eipä siitä voi kiistellä. - Anonyymi
voiko vappu piniää pelätä ..
...jos ite haluaa ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281518- 371421
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 73921
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828