hyvä kuulafibraattori?

haas1

Näitä laitteita tarjotaan pilvin pimein. Onko kokemuksia miehillä (omassa) peppukäytössä sellaisista vehkeistä, jossa olisi riittävästi potkua ja monipuolisuutta.

15

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max-Pppp

En ole vielä nähnyt kunnollista anaalikäyttöön tarkoitettua kuulavibraa. Yhden keilan muotoisen olen Suomessa seksikaupan hyllystä bongannut mutta siinä kuulat olivat väärässä paikassa eli kärjessä. Kun lelu on sisällä niin liikkuvat kuulat eivät enää venytä sulkijalihasta.

Jos kuulavibraa haluaa niin pakko ottaa joku naisille tarkoitettu malli ja painaa se syvälle. Pakollisen klittakiihoittimen voi kääntää välilihan puolelle tai leikata pois ja liimata lelun uudelleen kasaan.

• pakaratko

Turhaa askartelua tollaset liimailut koska toimivia tuotteitakin löytyy.

• vastaus9
        pakaratko kirjoitti:

Tai jospa poraa mieheen uuden reiän niin voi kutitella sillä klitoriskiihottimella sieltä. Mitä enempi reikiä sen parempi.

• Eemelikin
        pakaratko kirjoitti:

Tai veistää puusta.

• halvari kuula

Eiks jonku kuulantyöntäjän kannattais julkasta sellanen oma nimikko KUULAvibraattori? Siihen sellanen seksikäs profiilikuva jossa ite työntäjä poseeraa trikoissa.

• john-wayne

Toi Colt on mainio. Vois verrata vanhaan kuudesti laukeevaan. =)))

• colttitapit

Tääl on sellanen tappisetti sekin on ton Coltin tekeleitä niissä ei ole vibroja koska en tarvi.

• Taka puoli

On kokemusta ja tekee todella hyvää.
      Eiköhän se sopiva kaikille löydy.

• potkut sain

Potkua peppuun monipuolisesti? Hmm?

• geishat kokeiluun

Onks joku koittanut geishapalloja hanuriinsa?

• olen kokeillut geishakuulia anaaliin ja tuntuu todella ihanalta.mulla on semmoset siniset latex kuulat ja niiden kuulien värähtely liikkuessa tuntuu todella hyvältä.pois vetäessä tekee lisänautintoa kun supistaa anaalia samaan aikaan kun vetää kuulia pois.

• kuulantyöntäjä

juhuu, kyllä geishapallot on ihan mukavat myös mutta mikään ei voita kunnon vibraattoria persiiksessä

• pallot

Keishapallot on ainakin mulle liian isoja.

• hjkljljklkjl
        pallot kirjoitti:

Keishapallot on ainakin mulle liian isoja.

Onhan niitä pieniäkin palloja vaikkakin itse tykkään sauvasta tai tapista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3101
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2219
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2083
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1899
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1603
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1396
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1319
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1115
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe