hyvä kuulafibraattori?

haas1

Näitä laitteita tarjotaan pilvin pimein. Onko kokemuksia miehillä (omassa) peppukäytössä sellaisista vehkeistä, jossa olisi riittävästi potkua ja monipuolisuutta.

15

775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max-Pppp

      En ole vielä nähnyt kunnollista anaalikäyttöön tarkoitettua kuulavibraa. Yhden keilan muotoisen olen Suomessa seksikaupan hyllystä bongannut mutta siinä kuulat olivat väärässä paikassa eli kärjessä. Kun lelu on sisällä niin liikkuvat kuulat eivät enää venytä sulkijalihasta.

      Jos kuulavibraa haluaa niin pakko ottaa joku naisille tarkoitettu malli ja painaa se syvälle. Pakollisen klittakiihoittimen voi kääntää välilihan puolelle tai leikata pois ja liimata lelun uudelleen kasaan.

      • pakaratko

        Turhaa askartelua tollaset liimailut koska toimivia tuotteitakin löytyy.


      • vastaus9
        pakaratko kirjoitti:

        Turhaa askartelua tollaset liimailut koska toimivia tuotteitakin löytyy.

        Tai jospa poraa mieheen uuden reiän niin voi kutitella sillä klitoriskiihottimella sieltä. Mitä enempi reikiä sen parempi.


      • Eemelikin
        pakaratko kirjoitti:

        Turhaa askartelua tollaset liimailut koska toimivia tuotteitakin löytyy.

        Tai veistää puusta.


      • halvari kuula

        Eiks jonku kuulantyöntäjän kannattais julkasta sellanen oma nimikko KUULAvibraattori? Siihen sellanen seksikäs profiilikuva jossa ite työntäjä poseeraa trikoissa.


      • john-wayne

        Toi Colt on mainio. Vois verrata vanhaan kuudesti laukeevaan. =)))


      • colttitapit

        Tääl on sellanen tappisetti sekin on ton Coltin tekeleitä niissä ei ole vibroja koska en tarvi.


    • Taka puoli

      On kokemusta ja tekee todella hyvää.
      Eiköhän se sopiva kaikille löydy.

    • potkut sain

      Potkua peppuun monipuolisesti? Hmm?

    • geishat kokeiluun

      Onks joku koittanut geishapalloja hanuriinsa?

    • olen kokeillut geishakuulia anaaliin ja tuntuu todella ihanalta.mulla on semmoset siniset latex kuulat ja niiden kuulien värähtely liikkuessa tuntuu todella hyvältä.pois vetäessä tekee lisänautintoa kun supistaa anaalia samaan aikaan kun vetää kuulia pois.

      • kuulantyöntäjä

        juhuu, kyllä geishapallot on ihan mukavat myös mutta mikään ei voita kunnon vibraattoria persiiksessä


      • pallot

        Keishapallot on ainakin mulle liian isoja.


      • hjkljljklkjl
        pallot kirjoitti:

        Keishapallot on ainakin mulle liian isoja.

        Onhan niitä pieniäkin palloja vaikkakin itse tykkään sauvasta tai tapista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe