Moikka! minulla on lääkärissä todettu ärtyvä paksusuoli. ongelmat menee aika vahvasti ummetus painotuksella. välillä suoli kramppaa pahasti ja tulee pelkkää limaa ja sitten onkin pakko juosta vessaan. silloin myöskään en kertakaikkaan pysty syömään kun on paha olla ja vasen puoli tosi kipeä. Onko kellään mitään samanlaisia vaivoja? mikä auttaa?
apua hirveisiin suoli kramppeihin
3
1654
Vastaukset
- capt. cöpenick
Eikö paikkakuntasi julkisen terveydenhoidon tai yksityispuolelta löydy lääkäriä, joka osaisi auttaa. Esitän maallikkona, että syitä vaivoihisi voisi löytyä perinnöllisistä tekijöistä tai elämäntilanteeseen johtuvista syistä.
Edelleen väitän, että hyvä reikihoitoa antava henkilö paikantaisi helposti vaivaasi syyt. Muutama hoitokerta helpottaisi tilannettasi. Kuitenkin jatkohoitoa varten sinun pitäisi muuttaa elämäntottumuksiasi puolikierrosta, 180 astetta. - Krampit historiaa
Älä nyt vaan tosiaankaan tuhlaa rahojas mihinkään reikihoitoon, aivan huuhaajuttu. Mulla on myös tuo ärtyvä paksusuoliongelma ja mua lääkäri kehotti käyttämään Visibliniä. Ihan luonnotuote, erään kasvin siemenen kuorista tehtyä kuitua joka sekoitetaan veteen ja sit juodaan. Muodostaa semmoisen hyytelön, joka joko ripulissa imee itseensä ylimääräistä nestettä ja ummetuksessa estää ulostetta kuivumasta liikaa. Apteekista saa, riittoisa paketti.
Eikö sulle lääkäri kertonut sellaisista ruoka-aineista, jotka voi pahentaa suolisto-oireita? Nää kaalit, pavut ja tuore ruisleiä tai limppu? Mulle määrättiin pahoihin kramppeihin Litalginia, se helpottaa kun suoli kramppaa tuskallisesti. Mitä itsehoito-ohjeita ja lääkkeitä olet saanut?Oletin ilman epäilystä, että VI-siblin tuote olisi jo kokeiltu aloittajan toimesta. Vatsani on reistaillut epäsäännöllisesti monia vuosia. Keväällä sisaruksiltani kuulin, suosituksen kokeilla Vi-tuotetta.
Ongelmani on niin paha, että joudun ottamaan 3x päivässä tasamitallisen Visipliniä. Reikihoito toisilla, minulla reikiomahoito pitää sekä fyysisen, että psyykisen terveyden paremmin, ennaltaehkäisevästi hallinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801552Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651- 77649
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641