vahinko

justus1964

mikä on epä miellyttämin teko jonka olet tehnyt

10

2184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • about you?

      juonut alkoholittoman dirtypaintin. sis alkoholiton olut, vaniliakerma, tabasko.

    • EtTunne

      Tää ei oo vitsi.. paha olo edelleen.. 1lk pöllitiin karerin kanssa, jonkun kännykkä..

    • Mattikimi

      Jätin kirjoitustaidon opettelematta. Onneksi en ole asian kanssa yksin.

    • kukkomumma

      Kaikille ei ehkä tää olis noloo mut mulle oli.
      Ensiapu koulutuksessa kun piti esittää ensiapua, mun piti olla jonku jätkän pari.. piti esittää se ensiapu asento vittu jtn . siinä se makas ja minun piti siinä naama punasena siirtää sen jalkoi, koskee se naamaa, kokeil hengityst ja sellasta. plus OLIN AINUT MIMMI SIINÄ. kaikki muut oppilaat siin oli jätkii. näytti siltä että ne jätkät piti siinä hauskaa katellessa kaikkee niiitä juttui mitä piti minun tehä -_- etttäääääääääääääää

    • Äidinpoika

      Torilla oli ensiapu esitys. Ja se komensi mut siihen selälleni kun olin sille tuttu. Sitten tulee likka antamaan mulle teko henkitystä. No sen kyllä arvasi mikä mulla koveni heti. Ja mulla vain shortsin ja
      paita päälläni. Kun oli kuuma kesä päivä en laittanut alkkareita koipeeni vaikka äitini niin luuli. Pojalla
      seisoo joku katselijoista huusi kovaan ääneen. Ja sitä naurun remaskaa. No kotiin kun mentiin arvatkaa kuka sai selkäänsä. Ei äitini vaan.......

    • Äidinpoika

      14 Vanhana seisoin arestissa pallin päällä kädet niskassani ja äitini vahti minua vain metrin päässä vitsan kanssa. Sain valita 14 lyöntiä vitsalla tai 14 minuuttia seistä tuolilla sen vahtiessa aikaa. Ja mun vuotta nuoremmalla veljelläni oli hauskaa se meinas monta kertaa kiusata minua. EI karjaisi äitini sille ja muutaman kerran äitini löi sillä vitsalla poikaa mutta vain housujen päälle. Jos et rauhoitu ja anna sun veljeäsi olla rauhassa lähtee sulta housut koivista. Äitini sitä uhkasi mutta turhaa ja kohta se oli ilman housuja. Eli pili heilui sillä koipien välissä ja mun kiusaaminen vain jatkui sillä. Se näytteli äidille ja mulle että sillä on pili ja mullakin se koveni. Mitäs poika ja äitini veti multakin housuni alas. Sullahan seisoo toi ja äitini luuli että mulla on pissa hätä ja haki pissa ankan sekä yritti pissattaa mut. Ei tullut mulla pissaa mutta mun veljeni työnsi omansa sille ja siltä tuli pissaa josta äitini oli hyvin tyytyväinen silloin. Pieni poika pissaa ja iso on vain jalat ristissä ja lähti sitä tyhjentämään vessaan. Veljeni käytti heti tilannetta hyväkseen ja otti vitsan tuolilta sekä minua piiskaamaan. Ja minä hölmö läksin sitä kormuttaa. Äitimme tuli takas sillä oli remmi mukana ja sen pojat saivat antaa heti sille maksun kolttosestaan. Isämme tuli aikanaan ja me veljeni kanssa ilman housuja kotina. EI EI Taas ja se käski kääntämään taka puolemme sille. Pojat saavat ensi perjantaina sitten tota lääkettä lisää ja joutuvat olemaan viikon lopun alaste määräsi isämme meitä poikiaan, Ja äitimme oli oikeen tyytyväinen isän päätökseen silloin sata vuotta taakse päin.

    • Äidinpoika

      Aikani kuluksi kiusasin likkoja ekaksi koulussa ja sitten koti matkalla hiukan lisää. Ne helvetin likat tietysti kanteli musta äidilleen joka pirautti mun äidilleni. Ja mun äitini käski sen tilata katselijoita paikalle hän tuo sen hunsvotin teille puolen tunnin päästä. Ja heti kun äitini oli valmis omissa hommissaan se riisui mut alaste. Ei ole poikaa vielä tällä viikolla piiskattukaan kertoo pojan takapuoli
      mulle. Ja mut pissalle äitini piti mun pilistäni kiinni ja toisella kädellään silitti heti kaluni juuresta, Pis pis se höpötti ja multa tuli pissa sekä heti kun lopetin pissaamisen se meni kovaksi. Vai on mun pojallani sen siitin nyt kovana ja äitini ei runkannut minua vaan antoi luu napin mun pilini päähän.
      Se meni alas ja äitini vei mut pesulle sekä pesi multa vain haarani. Kun kaluni meinas tulla uudestaan yläs äitini antoi uusinnan sille, Ja sen jälkeen mulle vain shortsit koipeeni ei alkkareita sinne alle sekä paidan minkä helma oli juuri ja juuri mun napaani. Äitini vei mut peilin eteen ja vetäisi multa housuni alas. Juuri kuten tuumasin poikani voi pitää paidan päällä kun sitä piiskataan
      kohta ja äitini nosti housuni yläs takas. Me pihalle ja äitini otti vitsan tulijaisiksi heille multa. Me heille ja minut sohva ryhmän eteen vitsa kourassani pyytämään sen paikan isännältä anna mulle piiskaa. Kyllä oli vaikeeta mulle ja se ukko vain kiusasi minua. Mitäs poika tahtoo muuten oletkos sinä poika ja käänsi mut yleisöön päin ja multa housuni alas. Onkos tämä poika vai likka se kyseli yleisöltä. Heillä oli hauskaa kun se ukko käänteli mun sojottavaa piliäni. Ja sitten housuni takas yläs
      sekä mun kiusaaminen vain jatkui sillä ukolla. Vie se poika kiertämään talon ympäri ilman housuja, ja sinä pidät pojan kädet selän takana sekä sillä vitsalla pidät huolen pojan vauhdista Sanoi mun äitini sille ukolle. Ja porukka oli samaa mieltä äitini kanssa. Poika on omasta mielestä iso poika kun kiusaa teidän likkoja nyt se ISO-poika saa antaa teille kunnollisen maksun määräsi mun äitini. Ja se
      oli vain mun kiusaamistani ennen kuin sain vihdoinkin selkääni siltä ukolta. Poikani tulee ensi lauvantaina teille saunaan noin 14 aikoihin. me mun ukkoni kanssa mennään muualle saunaan.
      pitäkää se hunsvotin alku ilman housuja ja näyttäkää sen peli välineitä kenelle vain tahdotte. Ja jokainen joka vain tahtoo on pojan pilissä kiinni sitten kunnolla määräsi äitini silloin heillä.
      Me tulemme johonkin aikaa kotiin ja tulemme hakemaan meidän pojan kotiin silloin. Ja jos on tarvista antakaa pojalle myöskin ja äitini otti vitsan sekä näytti heille mitä hän tarkoittaa nyt. Eli äitini piikasi mut heidän silmien alla vielä kerran. Kun tultiin kotiimme siellä oli jo mun isäni paikalla. Se tarkisti heti mun taka puoleni minä olin kuulevinani että se on meidän poikamme mitä naapurissa huudatetaan. Mutta vasta ruuvan jälkeen ja isäni otti multa housuni pois koivistani ja käytti mut pisulla. On helpompi sun olla kun ei ole sulla housuja koivissasi nyt se vain sanoi mulle.

    • Anonyymi

      Rukoilin toimittajan väkivaltaista ja hidasta kuolemaa. Toivottavasti joskus toteutuu.

    • Anonyymi

      Ajattelemattomuuttani kysyin yhdeltä syöpään sairastuneelta kaveriltani, että koska sä kuolet. Kaverini vastasi että en mä kuole ja se kuoli hyvin pian kuitenkin. On harmittanut vuosikausua, että menin sellaista kysymään.

    • Anonyymi

      syöny WC rullan ja leikkinyt ankaa ihastuksen edessä

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe