En vain käsitä Debbien määräilyä. Charity ei olis muka saanut narauttaa JATKUVASTI koiruuksia ja rahallista vahonkoa aiheuttavaa Cainia... Ja miksi ei ???
Cain on ihan taukki - ottaa niin päähän kun kaikkien pitää vain ymmärtää herran pahamieli ja siitä koituva tuho ympärillä oleville henkilöille.
DEBBIEN määräily
9
249
Vastaukset
Noniin, joku muukin ilmeisesti tajusi tuon, mitä yritin selittää Debbien määräilyllä. :)
- Astor1
Debbie raukka yrittää väen väkisin rakentaa itselleen ja tyttärelleen perheyhteisöä, jollaista ilman hän itse joutui varttumaan. Valitettavasti vain Charity ja Cain eivät osaa sopeuttaa itseään tähän kuvioon eli olemaan vanhempina ja isovanhempina. Tosin Cain ajoittain kyllä yrittää tosissaan. En ole päässyt kaikkia viime jaksoja katsomaan, mutta ymmärrän Debbien kaipuuta ja pyrkimystä "normaaliin" perhe-elämään, nyt kun on vielä löytynyt mukavan tuntuinen (!) mieskin kainaloon.
- Isabel s.Dingle
Minusta mies kyllä näyttää ja vaikuttaa kaikkea muuta kuin mukavalta. Jollain lailla röntsähtäneen näköinen. Mitä suunnitellee?
Debbie on aina vakava kivikasvo, onhan siitäkin kirjoitettu.
Kuin ainakin ihminen, joka on saanut liian paljon, liian aikaisin, liian varhain aikuistunut, kun onkin.
Yrittää kasvattaa omia vanhempiaan huonoin tuloksin.
Cain ja Charity ovat osafiksuja, mutta osittan tosi alikehittyneitä luonteeltaan.
Hyviä nätteijöitä, kaikki tyynni.
Lucy Pargeterille oli tullut moka, kun meni juhliin samassa koltussa kuin toinenkin näyttelijätär.
- bgtfv
Kyllä se paha saa palkkansa vielä, Jai murjoo Cainia rautaputkella nuppiin myöhemmin keväällä/kesällä.
tietääkö ketään että mistä voisi jatkaa emmerdalea kun alkaa kesätauko
Youtubesta.
- Emmerdaleihanvaan
nerotus7 kirjoitti:
Voitko antaa linkin.
Emmerdale
nerotus7 kirjoitti:
Voitko antaa linkin.
Laita vaikkapa tietämiesi tapahtumien nimikkeitä, nimiä. Kun löydät, siinä on Enkkujen esitysaika, jatka siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090