Job sai Jumalalta vastauksen

Jobilla on postia

(40:6) Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:

"Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
Sinäkö teet tyhjäksi minun oikeuteni, tuomitset minut syylliseksi, ollaksesi itse oikeassa?
Tahi onko sinun käsivartesi niinkuin Jumalan, ja voitko korottaa äänesi jylinän niinkuin hän?
Kaunistaudu kunnialla ja korkeudella, pukeudu loistoon ja kirkkauteen.
Anna vihasi kiivastuksen purkautua, ja masenna katseellasi kaikki ylpeät.
Nöyryytä katseellasi kaikki ylpeät, ja muserra jumalattomat siihen paikkaan.
Kätke heidät tomuun kaikki tyynni, sulje heidän kasvonsa salaiseen kätköön.
Silloin minäkin ylistän sinua, kun oikea kätesi on hankkinut sinulle voiton.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Job.40.html

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatun mukaan

Raamattu kertoo Jumalan luoneen miehen ja naisen sekä antaneen heille seksuaalisuuden lahjan suvun lisääntymiseen sekä seksuaalisen mielihyvän kokemiseksi. Seksi on siis Jumalan lahja ihmiselle! Terveen ja kypsän seksielämän salaisuus on Jumalan tiedossa. Raamatussa Jumala kertoo miten ihminen voi saavuttaa terveen ja kypsän sekä onnellisen seksielämän.

Ihmisen seksuaalisuus ja seksi on kaunis lahja miehelle ja naiselle. Seksin harjoittamisessa on muutamia yleviä ja kauniita päämääriä, jotka ovat:

- lapsen saaminen
      - seksuaalisen mielihyvän tuottaminen
      - läheisyyden ja fyysisyyden syvällinen yhteys

Lapsen syntyminen kahden ihmisen kauniin ja syvällisen rakkauden hedelmänä on todella fantastisen ihana asia. Samoin seksin tuottama mielihyvä miehelle ja naiselle on todella tärkeä ja tavoiteltava asia. Seksin kautta saatava läheisyys ja hellyys on mitä kaunein hetki ihmisen elämässä. Seksi on todellakin fantastisen upea ja kaunis lahja miehelle ja naiselle.

Jumala sääti seksielämän miehen ja naisen välille pysyvään parisuhteeseen, eli avioliittoon; 1Kor 7:2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.

Vain toisiinsa sitoutuneet aviopuolisot kykenevät saavuttamaan terveen ja kypsän seksielämän. Koska Jumala on säätänyt seksin avioliittoon, silloin vain siellä voidaan kokea tervettä ja kypsää seksielämää, joka antaa molemmille kokemuksen seksuaalisesta tyydytyksestä; Snl 5: 18 Olkoon sinun lähteesi siunattu, ja iloitse nuoruutesi vaimosta. 19 Armas peura, suloinen vuorikauris-hänen rintansa sinua aina riemulla ravitkoot, hurmautuos alati hänen rakkaudestaan.

http://koti.phnet.fi/elohim/seksi.html

• sillä kaikki...!

Sukupuolitaudit ovat hyvin yleisiä, joista jotkut ovat todella vaarallisia ja voivat pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan. Käsittelen kirjoituksessani sitä mistä eräät sukupuolitaudit johtuvat ja miten niiltä voi välttyä.

Tuon esille myös Raamatullisen näkemyksen aiheesta, sillä Raamattuun perustuva pysyvä parisuhde avioliitossa miehen ja naisen välillä on kaikkein paras sekä ainoa täysin toimiva suoja sukupuolitauteja vastaan.

Sisällys:
        Tippuri
        Klamydia
        Kuppa
        Kondylooma (Papilloomavirus)
        Herpes
        HIV
        Lokeronivusajos
        Yhteenveto

Jos ihminen on yhdenkin kerran elämässään harrastanut suojaamatonta seksiä yhden illan suhteessa, niin sen seurauksena ihmisen elimistöön voi pesiytyä virus, joka esiintyy oireettomana (muista että esim. kondomi ei anna täyttä suojaa tauteja vastaan). Erilaisten tekijöiden summana oireeton virus voi aktivoitua ja aiheuttaa myöhemmin vakavia sairauksia. Kyse on siis todella vakavasta asiasta kun antautuu himojen vietäväksi ja harrastaa synnillistä seksiä.

Tämän kirjoituksen opetus on siinä, että ihmisen synti teettää hänelle ja lähimmäisille suunnatonta kärsimystä sekä sairautta. Synnin himo pakottaa ihmisen tekemään haureuden syntiä, mutta sen seuraukset ovat aina kauhistuttavia. Tässä ajassa monet saavat itselleen synnillisen seksin seurauksena vakavan seksitaudin ja jos he kuolevat synnintekijöinä ilman Jumalan pelastusta, niin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen. Synnin himolla on kauhistuttavat ja kauas kantoiset seuraukset.

Ihmiskunnan kapina Raamatun Jumalaa vastaan maksaa ihmiskunnalle korkeata hintaa. Raamattu sanoo, että jumalaton ihminen synnin tähden valitsee itselleen kuolemansa jälkeen iankaikkisen kadotuksen tuomion. Vielä voit tehdä parannuksen ja tunnustaa syntisi Jumalalle ja uskoa Herraan Jeesukseen, niin Hän antaa sinulle syntisi anteeksi sekä saat iankaikkisen elämän Hänen kanssaan tulevassa Jumalan valtakunnassa Uudessa Jerusalemissa:

Ilm 21:
        1 ¶ Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

http://koti.phnet.fi/petripaavola/sukupuolitaudit.html

• Isä kantaa lastaan
        sillä kaikki...! kirjoitti:

Sukupuolitaudit ovat hyvin yleisiä, joista jotkut ovat todella vaarallisia ja voivat pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan. Käsittelen kirjoituksessani sitä mistä eräät sukupuolitaudit johtuvat ja miten niiltä voi välttyä.

Tuon esille myös Raamatullisen näkemyksen aiheesta, sillä Raamattuun perustuva pysyvä parisuhde avioliitossa miehen ja naisen välillä on kaikkein paras sekä ainoa täysin toimiva suoja sukupuolitauteja vastaan.

Sisällys:
        Tippuri
        Klamydia
        Kuppa
        Kondylooma (Papilloomavirus)
        Herpes
        HIV
        Lokeronivusajos
        Yhteenveto

Jos ihminen on yhdenkin kerran elämässään harrastanut suojaamatonta seksiä yhden illan suhteessa, niin sen seurauksena ihmisen elimistöön voi pesiytyä virus, joka esiintyy oireettomana (muista että esim. kondomi ei anna täyttä suojaa tauteja vastaan). Erilaisten tekijöiden summana oireeton virus voi aktivoitua ja aiheuttaa myöhemmin vakavia sairauksia. Kyse on siis todella vakavasta asiasta kun antautuu himojen vietäväksi ja harrastaa synnillistä seksiä.

Tämän kirjoituksen opetus on siinä, että ihmisen synti teettää hänelle ja lähimmäisille suunnatonta kärsimystä sekä sairautta. Synnin himo pakottaa ihmisen tekemään haureuden syntiä, mutta sen seuraukset ovat aina kauhistuttavia. Tässä ajassa monet saavat itselleen synnillisen seksin seurauksena vakavan seksitaudin ja jos he kuolevat synnintekijöinä ilman Jumalan pelastusta, niin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen. Synnin himolla on kauhistuttavat ja kauas kantoiset seuraukset.

Ihmiskunnan kapina Raamatun Jumalaa vastaan maksaa ihmiskunnalle korkeata hintaa. Raamattu sanoo, että jumalaton ihminen synnin tähden valitsee itselleen kuolemansa jälkeen iankaikkisen kadotuksen tuomion. Vielä voit tehdä parannuksen ja tunnustaa syntisi Jumalalle ja uskoa Herraan Jeesukseen, niin Hän antaa sinulle syntisi anteeksi sekä saat iankaikkisen elämän Hänen kanssaan tulevassa Jumalan valtakunnassa Uudessa Jerusalemissa:

Ilm 21:
        1 ¶ Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

http://koti.phnet.fi/petripaavola/sukupuolitaudit.html

Armo tuli kylään, usko ainoastaan

"Minä tiedän miltä tuntuu kun ei enää jaksakaan, kun se kaikki mihin luottaa hiljaa riisutaan...!"

http://www.youtube.com/watch?v=BfeYlehy5Do

Kuuntele tämän kerran!!

• En tarkkaan ottaen tiedä mitä kirjoittaja ajaa takaa kirjoituksen alussa. Jobin kirjasta, alussahan Sa.a.t.ana Panetelija väittää, että Job "palvoo" Jumalaa itsekkäistä vaikuttimista, ei rakkaudesta Jehova Jumalaan. Jumala suo S.a.a.tanalle tilaisuuden koetella Jobin uskollisuutta. Job ei tiedä mistä hänen
      vastoinkäymiset johtuvat. Jobin lohduttajat olivat onnettomia. Istuivat ensin viikon
      puhumattamatta Jobin edessä. Syyttivät Jobia. Jobin uskollisuus kuitenkin palkittiin.
      Kannattaa lukea ja miettiä koko Jobin kirja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10430
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3575
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3331
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2885
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      211
      2255
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2213
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2043
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1648
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1466
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe