(40:6) Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:
"Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
Sinäkö teet tyhjäksi minun oikeuteni, tuomitset minut syylliseksi, ollaksesi itse oikeassa?
Tahi onko sinun käsivartesi niinkuin Jumalan, ja voitko korottaa äänesi jylinän niinkuin hän?
Kaunistaudu kunnialla ja korkeudella, pukeudu loistoon ja kirkkauteen.
Anna vihasi kiivastuksen purkautua, ja masenna katseellasi kaikki ylpeät.
Nöyryytä katseellasi kaikki ylpeät, ja muserra jumalattomat siihen paikkaan.
Kätke heidät tomuun kaikki tyynni, sulje heidän kasvonsa salaiseen kätköön.
Silloin minäkin ylistän sinua, kun oikea kätesi on hankkinut sinulle voiton.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Job.40.html
Job sai Jumalalta vastauksen
4
128
Vastaukset
- Raamatun mukaan
Raamattu kertoo Jumalan luoneen miehen ja naisen sekä antaneen heille seksuaalisuuden lahjan suvun lisääntymiseen sekä seksuaalisen mielihyvän kokemiseksi. Seksi on siis Jumalan lahja ihmiselle! Terveen ja kypsän seksielämän salaisuus on Jumalan tiedossa. Raamatussa Jumala kertoo miten ihminen voi saavuttaa terveen ja kypsän sekä onnellisen seksielämän.
Ihmisen seksuaalisuus ja seksi on kaunis lahja miehelle ja naiselle. Seksin harjoittamisessa on muutamia yleviä ja kauniita päämääriä, jotka ovat:
- lapsen saaminen
- seksuaalisen mielihyvän tuottaminen
- läheisyyden ja fyysisyyden syvällinen yhteys
Lapsen syntyminen kahden ihmisen kauniin ja syvällisen rakkauden hedelmänä on todella fantastisen ihana asia. Samoin seksin tuottama mielihyvä miehelle ja naiselle on todella tärkeä ja tavoiteltava asia. Seksin kautta saatava läheisyys ja hellyys on mitä kaunein hetki ihmisen elämässä. Seksi on todellakin fantastisen upea ja kaunis lahja miehelle ja naiselle.
Jumala sääti seksielämän miehen ja naisen välille pysyvään parisuhteeseen, eli avioliittoon; 1Kor 7:2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.
Vain toisiinsa sitoutuneet aviopuolisot kykenevät saavuttamaan terveen ja kypsän seksielämän. Koska Jumala on säätänyt seksin avioliittoon, silloin vain siellä voidaan kokea tervettä ja kypsää seksielämää, joka antaa molemmille kokemuksen seksuaalisesta tyydytyksestä; Snl 5: 18 Olkoon sinun lähteesi siunattu, ja iloitse nuoruutesi vaimosta. 19 Armas peura, suloinen vuorikauris-hänen rintansa sinua aina riemulla ravitkoot, hurmautuos alati hänen rakkaudestaan.
http://koti.phnet.fi/elohim/seksi.html- sillä kaikki...!
Sukupuolitaudit ovat hyvin yleisiä, joista jotkut ovat todella vaarallisia ja voivat pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan. Käsittelen kirjoituksessani sitä mistä eräät sukupuolitaudit johtuvat ja miten niiltä voi välttyä.
Tuon esille myös Raamatullisen näkemyksen aiheesta, sillä Raamattuun perustuva pysyvä parisuhde avioliitossa miehen ja naisen välillä on kaikkein paras sekä ainoa täysin toimiva suoja sukupuolitauteja vastaan.
Sisällys:
Tippuri
Klamydia
Kuppa
Kondylooma (Papilloomavirus)
Herpes
HIV
Lokeronivusajos
Yhteenveto
Jos ihminen on yhdenkin kerran elämässään harrastanut suojaamatonta seksiä yhden illan suhteessa, niin sen seurauksena ihmisen elimistöön voi pesiytyä virus, joka esiintyy oireettomana (muista että esim. kondomi ei anna täyttä suojaa tauteja vastaan). Erilaisten tekijöiden summana oireeton virus voi aktivoitua ja aiheuttaa myöhemmin vakavia sairauksia. Kyse on siis todella vakavasta asiasta kun antautuu himojen vietäväksi ja harrastaa synnillistä seksiä.
Tämän kirjoituksen opetus on siinä, että ihmisen synti teettää hänelle ja lähimmäisille suunnatonta kärsimystä sekä sairautta. Synnin himo pakottaa ihmisen tekemään haureuden syntiä, mutta sen seuraukset ovat aina kauhistuttavia. Tässä ajassa monet saavat itselleen synnillisen seksin seurauksena vakavan seksitaudin ja jos he kuolevat synnintekijöinä ilman Jumalan pelastusta, niin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen. Synnin himolla on kauhistuttavat ja kauas kantoiset seuraukset.
Ihmiskunnan kapina Raamatun Jumalaa vastaan maksaa ihmiskunnalle korkeata hintaa. Raamattu sanoo, että jumalaton ihminen synnin tähden valitsee itselleen kuolemansa jälkeen iankaikkisen kadotuksen tuomion. Vielä voit tehdä parannuksen ja tunnustaa syntisi Jumalalle ja uskoa Herraan Jeesukseen, niin Hän antaa sinulle syntisi anteeksi sekä saat iankaikkisen elämän Hänen kanssaan tulevassa Jumalan valtakunnassa Uudessa Jerusalemissa:
Ilm 21:
1 ¶ Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
http://koti.phnet.fi/petripaavola/sukupuolitaudit.html - Isä kantaa lastaan
sillä kaikki...! kirjoitti:
Sukupuolitaudit ovat hyvin yleisiä, joista jotkut ovat todella vaarallisia ja voivat pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan. Käsittelen kirjoituksessani sitä mistä eräät sukupuolitaudit johtuvat ja miten niiltä voi välttyä.
Tuon esille myös Raamatullisen näkemyksen aiheesta, sillä Raamattuun perustuva pysyvä parisuhde avioliitossa miehen ja naisen välillä on kaikkein paras sekä ainoa täysin toimiva suoja sukupuolitauteja vastaan.
Sisällys:
Tippuri
Klamydia
Kuppa
Kondylooma (Papilloomavirus)
Herpes
HIV
Lokeronivusajos
Yhteenveto
Jos ihminen on yhdenkin kerran elämässään harrastanut suojaamatonta seksiä yhden illan suhteessa, niin sen seurauksena ihmisen elimistöön voi pesiytyä virus, joka esiintyy oireettomana (muista että esim. kondomi ei anna täyttä suojaa tauteja vastaan). Erilaisten tekijöiden summana oireeton virus voi aktivoitua ja aiheuttaa myöhemmin vakavia sairauksia. Kyse on siis todella vakavasta asiasta kun antautuu himojen vietäväksi ja harrastaa synnillistä seksiä.
Tämän kirjoituksen opetus on siinä, että ihmisen synti teettää hänelle ja lähimmäisille suunnatonta kärsimystä sekä sairautta. Synnin himo pakottaa ihmisen tekemään haureuden syntiä, mutta sen seuraukset ovat aina kauhistuttavia. Tässä ajassa monet saavat itselleen synnillisen seksin seurauksena vakavan seksitaudin ja jos he kuolevat synnintekijöinä ilman Jumalan pelastusta, niin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen. Synnin himolla on kauhistuttavat ja kauas kantoiset seuraukset.
Ihmiskunnan kapina Raamatun Jumalaa vastaan maksaa ihmiskunnalle korkeata hintaa. Raamattu sanoo, että jumalaton ihminen synnin tähden valitsee itselleen kuolemansa jälkeen iankaikkisen kadotuksen tuomion. Vielä voit tehdä parannuksen ja tunnustaa syntisi Jumalalle ja uskoa Herraan Jeesukseen, niin Hän antaa sinulle syntisi anteeksi sekä saat iankaikkisen elämän Hänen kanssaan tulevassa Jumalan valtakunnassa Uudessa Jerusalemissa:
Ilm 21:
1 ¶ Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
http://koti.phnet.fi/petripaavola/sukupuolitaudit.htmlArmo tuli kylään, usko ainoastaan
"Minä tiedän miltä tuntuu kun ei enää jaksakaan, kun se kaikki mihin luottaa hiljaa riisutaan...!"
http://www.youtube.com/watch?v=BfeYlehy5Do
Kuuntele tämän kerran!!
En tarkkaan ottaen tiedä mitä kirjoittaja ajaa takaa kirjoituksen alussa. Jobin kirjasta, alussahan Sa.a.t.ana Panetelija väittää, että Job "palvoo" Jumalaa itsekkäistä vaikuttimista, ei rakkaudesta Jehova Jumalaan. Jumala suo S.a.a.tanalle tilaisuuden koetella Jobin uskollisuutta. Job ei tiedä mistä hänen
vastoinkäymiset johtuvat. Jobin lohduttajat olivat onnettomia. Istuivat ensin viikon
puhumattamatta Jobin edessä. Syyttivät Jobia. Jobin uskollisuus kuitenkin palkittiin.
Kannattaa lukea ja miettiä koko Jobin kirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001