X1R

minä

Onkos kellään kokemuksia lisäaineista X1R?
minusta koko homma vaikuttaa ihan humpuukilta:)
kertokaa mielipiteitänne ja jos on kokemuksia niin kommentit tervetulleita:)

23

35476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilija

      Kokeilin kerran ks.ainetta koneeseen,laatikkoon ja perään. Sillä seurauksella että,koneöljyt oheni liikaa mut rullaaminen parani huomattavasti. Auto oli tosin yli 400th ajettu vanha diesel. Se yleisöljy pumppupullossa on hyvää voiteluaine pikkukohteisiin esim.ovien saranat ym ym.
      Hyvää ainetta joihinkin kohteihin mutta se hinta on kallista jatkuvaan käyttöön. Ja esim.synteettiset öljyt joita käyttää,riittää ajaamaan asiansa kun vaihtaa niitä sopivin väliajoin. Mutta kohteet joissa ei ole vaihtelua,ne ovat hyviä.
      Ei voi verrata laivanmoottoreita ja henkilöauton koneita keskenään näissä mainoksissa.
      Jenkki-autoissa on kuulema suurempi hyöty. Liekö syy että niissä on muutoinkin suurempi kitka? Kitkan poistoon nämä aineet on tehty.

    • Hannes

      Olen käyttänyt lisäainetta n. 8v eri moottoreissa.
      Ei pahaa sanottavaa! Koneet on kestäneet....
      Vaihteistojen kanssa saattaa olla niin, ettei syngronointi ehdi aina mukaan, kun aine pienentää kitkaa !!

      • kokenut X-1R käyttäjä

        vaihteet alkavat toimimaan paljon kevyemmin X-1R metallinhoitoaineen laiton jälkeen kun öljyt ajaa kerran kunnolla lämpimäksi, myös laakereiden ja rattaiden "ulina" vähenee huomattavasti esim UUSI Fiat Ducato. 7vuoden kokemuksen perusteella voin ehdottomasti suositella X-1R aineita...


    • fh16

      olen käyttänyt x1r ainetta puutavaranosturin hydrauliikassa, öljyn lämpö tila aleni ja pumpunäänet hiljenivät,nyt kokeiltiin ainetta fiat ducaton vaihteistoon.suosittelen ainetta

      • ege

        ihan jees aine


    • lisäaineista

      X1R lisäaineet ei ole mitään humpuuki aineita. Olen käyttänyt monissa eri autoissa, kuorma-autoissa, moottorikelkassa, mönkijässä ja veneessä. Uskomaton vaikutus ja säästö. Suosittelen edes kokeilemaan ja todennäköisesti olet sen kokeilun jälkeen todellinen käyttäjä.

      • hrty43

        En ole 35 vuoden aikana tarvinnut mitään lisäaineita moottori-, vaihteisto- tai peräöljyjen seassa. En mitään. Ja kaikki koneet, laatikot ja perät ovat kestäneet.

        Riittää kun noudattaa valmistajan suosituksia öljyn ja sen vaihtovälin suhteen.


      • ihminen on tyhmä

        sama kuin tämä tunnustettu humpuuki hologrammiranneke joka parasi tasapainoa ja suorituskykyä ja vieläpä testatusti. Näitäkin myytiin miljoonia kunnes valmistaja tunnusti kusetuksen, voi sitä ihmisten sokeaa uskoa.
        Moottoreihin ja vaihteistoihinkin on myyty maailmansivu vaikka mitä ihmeaineita ja ne on sitten pikkuhiljaa hävinneet hyllyistä.


      • Anonyymi
        hrty43 kirjoitti:

        En ole 35 vuoden aikana tarvinnut mitään lisäaineita moottori-, vaihteisto- tai peräöljyjen seassa. En mitään. Ja kaikki koneet, laatikot ja perät ovat kestäneet.

        Riittää kun noudattaa valmistajan suosituksia öljyn ja sen vaihtovälin suhteen.

        Nuffin savutus, päivän sirkkelöinti 1200rpm ja kierroksia ni mahoton savutus.
        X1 r diesel boosteria aloin käyttämään joku vuos aikaa, savutus loppu, kulutus pienenii ja saman firman ainetta moottoriin ja vaihteistoon. Molemmissa äänet hiljeni ja moottlriöljyn kulutus väheni. Kortti vuodesta -76 omia rattoreita 96 asti


      • Anonyymi
        ihminen on tyhmä kirjoitti:

        sama kuin tämä tunnustettu humpuuki hologrammiranneke joka parasi tasapainoa ja suorituskykyä ja vieläpä testatusti. Näitäkin myytiin miljoonia kunnes valmistaja tunnusti kusetuksen, voi sitä ihmisten sokeaa uskoa.
        Moottoreihin ja vaihteistoihinkin on myyty maailmansivu vaikka mitä ihmeaineita ja ne on sitten pikkuhiljaa hävinneet hyllyistä.

        X1r aineita käyttää monet urakoitsijatkin, sinun kokemattomasti antamasi humpuukiväite tuskin perustuu muuhun kuin johonkin ........
        Oletko kokeillut renkaanpaikkausainetta, jopa nämä ylistetyt valmistajat laittaa pullon takakonttiin😀😀😀😀😀


      • Anonyymi
        ihminen on tyhmä kirjoitti:

        sama kuin tämä tunnustettu humpuuki hologrammiranneke joka parasi tasapainoa ja suorituskykyä ja vieläpä testatusti. Näitäkin myytiin miljoonia kunnes valmistaja tunnusti kusetuksen, voi sitä ihmisten sokeaa uskoa.
        Moottoreihin ja vaihteistoihinkin on myyty maailmansivu vaikka mitä ihmeaineita ja ne on sitten pikkuhiljaa hävinneet hyllyistä.

        On kyllä niin kauan ollut markkinoilla, olen käyttänyt vuosia ja x1r diesel booster todistettavasti vähentää ainakin minun 3ssa traktorissa savutuksia.


    • Motonomi

      Tuonkin tavaran menekki perustuu siihen, että käytetään huonoja öljyjä. Tällä tökötillä sitten paikataan sitä. X1R sisältää pääasiassa paineenkestolisäaineita ja öljynsakeuttimia.

      • Anonyymi

        Taidat vastoin parempaa tietoa puhua niinkuin yleensä suomi 24ään sopiikin


    • Anonyymi

      Hydrauliöljyn joukkoon olen laittanut, auttoi sähköohjattujen ventiilien toimintaan henkilönostimessa. Toinen havainto oli ajomoottorien tehonlisä/kitkan väheneminen, nousi paremmin luiskaa ylös!

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt x1r:ää varmaan 15 vuotta säännöllisesti dieseleissä vaihteissa bensiinimoottoreissa. Ei voi käyttää sisäänajon aikana. Koneet käyvät sivistyneemmin ja kestävät. Mm nokka-akselit ,vaihteet, jakopääketjut jne. Poistaa kitkaa joten. esim.öljyn poistoproppuun kannattaa lisätä vähän pehmeää lukitetta, ainakin Audi tfsi Mersu ja Cubota. ( pari kertaa löystynyt itsestään)Jos propun kiristää momenttiin niin sallittu aksiaalivoima ylittyy...mitä kovempi pintapaine sen paremmin x1r toimii joten pulttien ja muttereiden kanssa täytyy olla tarkkana. Samoin bensiini ja dieselboosterit voitelee p-ainepumput ja suuttimet ja pienentää p-aineen kulutusta ja p-ainepuolen meteliä. Myös voitelurasvat toimivat korkeissa pintapaineissa parhaiten muihin merkkeihin verrattuna.

    • Anonyymi

      Toimi hyvin vanhassa Opelissa. Nyt on jo ilmeisesti vanhanaikainen.

    • Anonyymi

      Mulla diesel corollan moottori naputti, pistin 100 ml pullon x1-r koneeseen naputus hävis, ihme aine 😄

    • Anonyymi

      Käytän ko. valmistajan Diesel Boosteria polttoaineessa ja moottorin käynti hiljeni/pehmeni kun aloitin aineen käytön. Sama toistunut 2 autossa ja veneessä, jos ei muuta hyötyä niin hiljaisempi kone ainakin.

    • Anonyymi

      1,9tdi ja jotain luulen siis luulen koneessa olevan parempi nyt. Ja nyt ostin bensa autoon ,mönkijään jne saman tehtaan tuotetta X-1R Bensin+Booster ja tuo n20€ on hyvästä mielestä jo halpaa harrastamista. Joskus on mittailtu tm lehdessä näitä ja ei ole todettu niistä olevan mitään haittaa. Harrastuksena moottorit lähinnä niiden käyttäminen on hintansa arvoista harrastamista. Hyvä mieli on kaikille hyvä vai oletko eri mieltä? Nyt tuo aine löytää tiensä V8 jenkkiin ja sitä odotan kunhan posti toimii ensin ja se onkin jännittävin miten onnistuu tällä kertaa ja missä ajassa. Tiedä vaikka perjantaina saa cruisailla jo puhdistuen!

    • Anonyymi

      500 th ajetun Volvon automaatti vinkui kuin sairas kissa,x1r laatikkoon,ja voitteko uskoa 20 km ajon jälkeen ei ulinaa eikä vinkumista.

      • Anonyymi

        Uskaltaskohan laittaa hyvin toimivaan kohta 400tkm ajettuun Volvon automaattilootaan, että kestäis ilman remppaa vielä pitkään. D5-koneeseen just laitoin öljyn joukkoon. Ääni on kyllä tosi siistin kuuloinen.


    • Anonyymi

      En mäkään usko noihin aineisiin mutta täytyy kyl kehua et N47 joutoköynti kävi joutokäyntiä hiljaisempana viikon käytön jälkeen. Sitten onkin laitettu automaattilootaan ja dieselin sekaan ja kulutus ollu ennen 4.7L/100km nyt about 4.3-4.4L. Kaverikaan ei uskonu tohon aineeseen vasta kun kokeili ja huomasi että aine hiljensi e39 ohjaustehostimen pumpun. Ja eipä kai noi lubehakkiz:en x1r tiktok testitkää humpuukia ole.

    • Anonyymi

      Tuo aine vaatii hyvän TBN öljyn muuten voi alkaa korroosio. Tuon takia vatii öljynvaihdot ehdottomasti ajallaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7191
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4274
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      340
      1391
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1222
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1067
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe