Hei! Osaisiko joku neuvoa jotakin edullista ja fiksua toimistohotellia/ratkaisua 4-5 hengen yritykselle? Ei tarvita siivous- yms ylimääräisiä palveluita, vaan mahdollisimman halpa vuokra. PK-seutu.
Varastotiloja ei tarvitse olla, ainoana ehtona että 5 hengen työpöydät mahtuu.
Edullinen toimistohotelli pienyritykselle?
6
311
Vastaukset
- asdfdsfsd
Toimistohotellissa maksat turhasta - tarvitseko aulapalvelua yms.?
Vuokrattavissa toimitiloissa on tarjontaa, saat sopivan liiketilan kuuteensataan
euroon kuukausdessa. - ota itse
Jeps, koko toimistohotellin ideana on tarjota ne palvelut. Jos et niitä tarvitse etkä halua niistä maksaa, niin toimistohotelli on väärä paikka. Kuten edellä jo kerrottiin, 4-5 hengen tila kannattaa vuokrata itse suoraan.
- siellä ollut
www.huipputoimistot.fi, itäkeskus.
- freelanserihelsingissa
Jos et tarvitse palveluita ehkä coworking-tila voisi olla vaihtoehto? Ne on kans edullisia ja helppoja, mutta ei ymmärtääkseni niin paljon palveluita kuin toimistohotellissa. Tietty riippuu millaista työtä yrityksesi tekee, tarvitteko yksityistä toimistoa vai voiko olla tuollanen yhteinen työtila. Helsingissä on ainakin Mothership of work uusi, ilmeisesti hyvä coworking-tila ja sitten matchoffice.fi sivuilla oli listattuna coworking-tiloja kans. https://www.matchoffice.fi/coworking
Nimimerkki_työtilaa etsivä freelanseri. - Mariamuus
Vaikka toimistohotelleissa maksaakin jonkun verran ekstraa kaikista palveluista, on ongelma se että pieniä sopivan kokoisia toimistoja on myös tosi hankala löytää ! Varsinkin Helsingissä järkevän kokoiset ja hintaiset toimistot noin 2-4 hengellä on aika kiven alla. Toimistohotellista tällasen työtilan taas löytää aika helposti. Me haluttiin just keskustaan ja siks otettiin pientoimistotila https://www.matchoffice.fi/vuokraus/toimistohotellit
- Toimisto-hotellit
Noissa useissa toimistohotelleissa tulee vakiona telefax-palvelut mukana. Lisäksi ADSL-nettiyhteyskin on tarjolla, alle 100 €/kk lisäveloituksella, monissa paikoissa.
On lukemattomia pikku etuisuuksia toimistohotelleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842