En ole kysynyt vielä vanhemmilta, mutta oisko joku kiinnostunu ostamaan russponia, etelä-espooseen kanssani. Eli minä ja sinä(joku) omistaisi yhdessä russponin mieluiten etelä-espoossa. Ja maksaisimme hevosen ja hoidot puoliksi. Voimme tehdä silleen, että molemmat ovat joka päivä tallilla, mutta toinen ratsastaa aina vuorotellen. Toivoisin tähän 14-15 vuotiaan tytön joka pystyy ratsastaa russponeilla, ja osaisi käyttää kärryijä jos tarvitsee. Sinun tulisi olla kokenut, tai valmis omaan/puolikkaiseen poniin. Kuten jo mainitsin en ole asiasta täysin varma, mutta jos innostusta,kiinnostusta,varmuutta löytyy meilaa heti minulle niin tiedustellaan enemmän. :)
[email protected]
Oma poni muittenkaa??
Russponitonihania
2
240
Vastaukset
- katherine
Ei missään nimessä kannata hankkia hevosta puoliksi tuntemattoman kanssa. Jos hyvän kaverinkin kanssa tulee helposti riitoja.
Mieluummin hanki kokonaan oma hevonen ja yritä saada sille hoitaja/vuokraaja, jos et ehdi käydä itse päivittäin. (mutta varaudu siihen että vuokraajaa ei löydy, jolloin joudut käymään joka päivä) - russponitonihania
oookkeeeeii.... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621