En ole kysynyt vielä vanhemmilta, mutta oisko joku kiinnostunu ostamaan russponia, etelä-espooseen kanssani. Eli minä ja sinä(joku) omistaisi yhdessä russponin mieluiten etelä-espoossa. Ja maksaisimme hevosen ja hoidot puoliksi. Voimme tehdä silleen, että molemmat ovat joka päivä tallilla, mutta toinen ratsastaa aina vuorotellen. Toivoisin tähän 14-15 vuotiaan tytön joka pystyy ratsastaa russponeilla, ja osaisi käyttää kärryijä jos tarvitsee. Sinun tulisi olla kokenut, tai valmis omaan/puolikkaiseen poniin. Kuten jo mainitsin en ole asiasta täysin varma, mutta jos innostusta,kiinnostusta,varmuutta löytyy meilaa heti minulle niin tiedustellaan enemmän. :)
[email protected]
Oma poni muittenkaa??
Russponitonihania
2
220
Vastaukset
- katherine
Ei missään nimessä kannata hankkia hevosta puoliksi tuntemattoman kanssa. Jos hyvän kaverinkin kanssa tulee helposti riitoja.
Mieluummin hanki kokonaan oma hevonen ja yritä saada sille hoitaja/vuokraaja, jos et ehdi käydä itse päivittäin. (mutta varaudu siihen että vuokraajaa ei löydy, jolloin joudut käymään joka päivä) - russponitonihania
oookkeeeeii.... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954