eli tämä täysipitkä versio kuninkaan paluusta, tahdon nähdä sen pian...
koska special edition 3 tulee kauppoihin?
9
1310
Vastaukset
- Mulan
...taas marraskuussa, niinkuin muutkin ovat tulleet.
- Meleldaiel
informaatiosta, en tiennyt koska ne ilmestyivät edellisen kerran. vai että vasta marraskuussa...
- Kanerva
Kuninkaan paluun pidennetty versio ilmestyy vasta joulukuussa, tarkkaa päivää ei vielä tiedetä. Huhun mukaan New Line Cinema julkistaa tarkan julkaisu ajankohdan 30.8.
Katso lisää www.rotk-see.de.vu - eräs
Joillain sivuilla julkaisupäivämäärä on 10.12.
- meleldaiel
joutuu odottaa viel siis pitkään..
- michael myers
meleldaiel kirjoitti:
joutuu odottaa viel siis pitkään..
tulee --> 12.12.2004 ja sillä sipuli
- IQQ
michael myers kirjoitti:
tulee --> 12.12.2004 ja sillä sipuli
Virallinen ilmestymispäivä on 23.11
- elwen
IQQ kirjoitti:
Virallinen ilmestymispäivä on 23.11
Nyt on kyllä joka paikassa sanottu että 14.12
ja suomeen sitten 15.12.
No, ei sitä ikinä tiedä :)...
- Tinúviel
...14.12 TSH:n virallisten nettisivujen mukaan, Ylimääräistä matskua leffaan on n.50 min sitten kaks levyä kaikkea muuta kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987