Kesä tulla lähestyy

Joko olette viritelleet kesälomasuunnitelmia? Mä lähden perinteisesti Pohjois-Suomeen muutamaksi päiväksi. Muitapa suunnitelmia ei vielä olekaan.
10207
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Näyttää olevan vähän vaisumpi ketju, kuin tuo edellinen aloitukseni, johon tuli 100 viestiä täyteen. :P

Äänestä
  • Onnea vaan aloituksestasi, mahtuuhan siihenkin vielä.
    Kesäsuunnitelmat on niin itseään toistavia ettei niistä ole paljon kertomista.
    Kun nyt ei tarvis koko kesää sadetta pidellä.
    Mitä siellä pohjoisessa aiot puuhailla?

Äänestä

Ketä kiinnostaa sun lomas?

Äänestä
  • tai sun pahoinvointis?

Äänestä

• kysyjäkysyy kirjoitti:

tai sun pahoinvointis?

Ole solidaarinen. Nimittäin; eteläisellä pallon puoliskolla on parhaillaan kaamosaika. Talvipäivän seisaus siellä n. 3vk:n päästä. Nautitaan me ny harvinaisen sääloton osumista. Vuos sitten sai pitää villapaitaa toukokuun lopulla.

Äänestä

• Sua tietysti, kun kerran kysyit.

Äänestä

Moro, moro! Sattuihan täällä olemaan viesti joltain tutultakin ;) Meikälikalla on lomapäiviä tälle kesälle vain muutama loppukesällä, varmaankin käytän ne marjojen ja sienien poimimiseen tuossa naapurimetsässä :) Täällä on itikoita niin hitosti ettei iltaisin uskalla nokkaansa ulos laittaa :/ Mukavia kesäpäiviä sinne sun ip-suuntaan!

Äänestä
  • Heipparallaa. Mulla on reissun lisäksi tiedossa myös keittiö- ja olkkariremontti.

Äänestä

Jahas. Juhannusta pukkaa ihan väkisin. Mitäs meinaatte tehdä? Mä aion.. öö.. En yhtään mitään. Eli ihan perus kuvio..

Äänestä

Ei kai sitä tartte mitään tehä muuta ku hengittää. :))

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pirpeliini kirjoitti:

Joko olette viritelleet kesälomasuunnitelmia? Mä lähden perinteisesti Pohjois-Suomeen muutamaksi päiväksi. Muitapa suunnitelmia ei vielä olekaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu