Helluntailaiset ovat toteuttaneet tätä Jeesuksen sanaa...he ajavat riivaajia Minun nimessäni.. silloin kun näkevät että käsien kautta saatu henki onkin joku paha henki joka saattaa puhua kielillä ja kertoa ympärillä olevien syntejä.
Nykyään täytyy toimia salassa ettei joutuisi vastuuseen
kun täytetään hengellä tai ajetaan niitä henkiä ulos uudestisyntyneistä helluntailaisista.
Mutta kummallista että oikeat uskon askeleet ovatkin johtaneet paholaisen pariin ja vapauttaminen pahoista hengistä ei olekaan niin helppoa.
Onko hellarit riivattuja?
juhannus,,,
1
82
Vastaukset
Riivaajat ja demonit viihtyvät hyvin helluntailaisten keskuudessa. He jopa haalivat niitä lisää tuottamalla amerikasta ja muualtakin "ihmeparantajia", jotka tuovat taas uusia ja uusia riivaajia mukanaan seurakuntaan.
Yksi saa yhdennäköisen riivaajan, toinen toisennäköisen ja sitten tappelu onkin valmis.
Eivätkä helluntailaiset ole ajamassa näitä "eksytyksen" riivaajahenkiä pois omista joukoistaan, vaan toisien seurakuntien jäsenistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604