https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=20FVcMbkxvQ
Tahdon
8
68
Vastaukset
- pthyi!
Menkää muualle pussailemaan, tämä on väärä palsta asiallenne!
- Ihanuutta.
Ihanan raikas kesäkampanja
- huh huh
Onko suuteleminenkin syntiä? Ei kai nyt sentään ....
Olen nähnyt Euroopan maiden helluntailaisten konferenssissa PEK:ssä, joka pidettiin Helsingin nykyään vanhassa jäähallissa 1981, kuinka helluntaiveljet suutelivat keskenään. Ja kukaan ei puuttunut asiaan. Osa "suutelijoista" oli päässyt turistiviisumilla silloisesta Neuvostoliitosta.
Mutta sitten nousi suuri älämölö, kun Neuvostoliiton suurlähetystö antoi ohjeen poistaa Neuvostoliiton lipun kyseisestä konferenssista muiden lippujen joukosta. Siinä ei sitten helluntailaisten rukoukset auttaneet, vaan lippu "polittisista" syistä
poistettiin.- näin on näreet
Pietarikin sanoo kirjeensä lopuksi : tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla, kun näkiskin täällä Suomessa, pyh, junttia porukkaa!
Koivuniemen "konsernissa" (Espoossa toimiva kultti), jossa on paljon vaikutteita myös helluntaiherätyksestä, on käytössä "pyhä suunanto".
- näin on näreet
mazdels kirjoitti:
Koivuniemen "konsernissa" (Espoossa toimiva kultti), jossa on paljon vaikutteita myös helluntaiherätyksestä, on käytössä "pyhä suunanto".
Ai jaa! OK!
- syvälle...
mazdels kirjoitti:
Kyllä helluntailaisten "suunannot" tiedetään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632