Ajovarusteesi näyttivät täysin asiallisilta ilman lämpötilaan ja turvallisuuteen nähden.
Minä neuvon..älä enää koskaan aja ilman käsiä,kätesi roikkuivat sivuilla kun laskettelit alamäkeä,se menee hyvin niin kauan kun tasaista riittää.
Ei se asia minulle kuulu mutta en toivo ajattelemattomuudella tuotua vahinkoa kellekään.
Sinä punatakkinen tyttö
9
325
Vastaukset
- Ajatusta...
Se on ajattelemattomuutta,ei minulle eikä muillekaan ole käynyt koskaan mitään.
Itse kukin kuten minäkin on ajanut fillarilla ilman käsiä ohjaustangossa mutta jälkikäteen ajateltuna järjetöntä. - campagnolo
Pari vuotta sitten tuli mopotyttö vastaan joka ajoi "ilman käsiä" koska kirjoitti tekstiviestiä puhelimella samaan aikaan. Ainakin kovin näpytteli puhelintaan.
Voi ihme mihin tämä elämä menee.- ::)
Rakkaus huolet teettävät kaiken laista.
- 76,8
voi,voi tämä elämä oo mihinkään menny, samalla tavalla on ennenkin pyörillä ja mopoilla temppuiltu ja joskus on käynyt vahinkokin.
- jopolla temppuilua
Itse näin,kun jopon päällä oli neljä nuorta naista.Ajoivat sillä ja menivät laidasta
laitaan.Hauskaa näytti olevan ja vanteet vain kolisivat ja kumit litussa.Aikamoist
temppuilua tuokin. - ::)
jopolla temppuilua kirjoitti:
Itse näin,kun jopon päällä oli neljä nuorta naista.Ajoivat sillä ja menivät laidasta
laitaan.Hauskaa näytti olevan ja vanteet vain kolisivat ja kumit litussa.Aikamoist
temppuilua tuokin.Minä näin mopon päällä neljä nuorta.
- Vaaratilanteita !
Kyllä näillä pissiksillä mopoa ajaessa keskisormi herkästi pystyssä ! !
- aikuiset ihmiset!
Ei jumal*uta mitä nillitystä, hahaha :D
- ihana pikku huoli
Oi kuinka pieniä murheita on lohjalaisilla! On varmaan hyvä paikka asua, kun ei ole isompia murheita :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564