Te elämäänne tyytymättömät hyväosaiset...

sick but happy

Olen huomannut, että sellaiset ihmiset valittavat eniten joilla on elämässä oikeasti kaikki hyvin. Ihmisen oma onnellisuus riippuu pitkälle hänestä itsestään. Nykyinen hapan asenne normielämään johtunee tänne ajautuneesta amerikkalaisesta ahneuskulttuurista, jossa kuvitellaan että on oltava rahaa ja krääsää että elämä olisi arvokasta. Puistattavinta on monien miljönäärien häikäilemätön veronkierto ja lukaalien ym. luksuksen hamstraaminen.

Itse olen käynyt läpi vakavan sairauden tuoman helvetin, jonka ansiosta opin arvostamaan pieniä ja vaatimattomia asioita. Olen vähävarainen opiskelija ja minulle riittää, että saan puhdasta vettä ja ruokaa, vuokra-asuntokin minulla on. Ennen kaikkea minulle on tärkeintä se, että olen tällä hetkellä suht terve, täysin minä en tule ikinä paranemaan tästä sairaudesta. Kalliit lääkkeet ovat laihduttaneet myös lompakkoani mutta minun on elettävä nyt visusti ja saatava työpaikka heti valmistumisen jälkeen. Elän siis elämääni täysillä niin ptikään kun voin ja en valita. Työkykyni voi mennä milloin vain. AMK-opiskelukin on meinannut tuhota terveyteni mutta positiivisen elämänasenteeni ansiosta jaksan ponnistella.

Oikeasti ihmiset! Olkaa hyvillänne että teillä on katto pään päällänne, ruokaa ja puhasta vettä ja hyvä terveys, suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei niitä ole! Suomessakin on liikaa asunnottomia, joilla ei ole edes ketään läheisiä!

Eipä mulla muuta!

7

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aegluubis

      Jep, jokainen aamu kun heräät on plussaa, ja joka ilta kun menet nukkumaan on jäljellä yksi vähemmän.

      Elämä, ja maailman suomista ihmeellisyksistä kannattaa nauttia nyt, eikä vasta huomenna, tai viikonloppuna, tai kesälomalla, tai eläkkeellä...

      Nauttimisella tarkoitan lähinnä hämmästelyä ja pikkujuttujen huomaamista.

      • Kapitalistinuori

        Oikein, puhut asiaa! :)


    • juuuuuuuuuuuuuuuuuuu