Lukiot järjestyksessä

Hesari julkaisi taas listan lukioista ja niiden paremmuudesta ja sieltäpä saamme hyvää tietoa adventtikirkon nykytilasta:

http://www.hs.fi/kotimaa/Ressu taas lukioiden ykkönen katso koko lista Suomen lukioista/a1305681078381

Adventtikirkon koulusta on valmistunut 14 ylioppilasta tänä vuonna.

Vuonna 2012 valmistui 21, vuotta aiemmin 18 ja siitä vuosi taakse, niin samat 18 nuorta.

Koska adventtikirkko ei enää uskalla julkaista jäsentilastoja, jotta katastrofaalinen jäsentilanne ei paljastuisi mukana vielä oleville, täytyy meidän päätellä muista asioista adventtikirkon suosion suuruus ja Kaarinan koulun valmistuneiden määrästä voimme jotain päätellä.

Tietenkin osa heistä ei ole adventisteja ja se tietenkin tekee adventtikirkon tilanteen vieläkin kurjemmaksi.

Korkea koulutus takaa yleensä korkean palkan ja se taas takaa lahkolle paljon kymmenyksiä, eli vaurautta ja tästäkin yhtälöstä voimme jotain päätellä, kun mietimme sitä, mitä ylioppilaiden määrä adventtikirkon tulevaisuuden kohtaloon tulee vaikuttamaan.

Vaikeaa se korkean koulutuksen hankkiminen on silloin, kun olet tieteen vastaisen humpuukilahkon jäsen, sillä jos menet opiskelemaan, huomaat hyvin nopeasti lahkosi oppien mädännäisyyden, joten kouluttamattomuus on paras tapa pitää usko virkeänä.

Amerikkalaisilla on niin hieno tilanne, että heillä on onneksi omia yliopistoja, joissa voi korkeamman asteen opintoja suorittaa, mutta sielläkin Ted Wilsonin mainio linja on johtanut siihen, että akkreditointeja on menetetty, eli adventtiyliopistojen papereilla ei tee kirkon ulkopuolella yhtään mitään. koska se opetus on puutaheinää.

Kuinkahan kauan adventtikirkko pystyy pitämään korttitaloaan pystyssä? Mitäpä veikkaatte? 10 vuotta, 20 vuotta vai meneekö nurin paljon aiemmin?

13

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Busman poloinen...

      Ei voi muuta kun ihmetellä tuota Busmannin ihastumista adventisteihin, hän varmaan näkee jopa unta adventisteista, onneton poika kun ei uskalla lähestyä heitä kun tämän palstan välityksellä ja täällä ani harva adventisti edes viitsii vierailla joten he eivät tiedä ollenkaan sitä kuinka paljon heitä rakastat.

      • Ja kovastipa sinä olet ihastunut minuun, kun jaksat aina minua viestieni kautta lähestyä.

        Minulle tämä on vain ajanvietettä töiden ohessa ja mukava tuoda toisenlaista informaatiota kuolevan lahkon nykytilasta.

        Täällä vierailee kuitenkin aika paljon adventisteja ja olen saanut myös suomi24-palstan sähköpostiosoitteseen paljon mukavaa palautetta vaikkapa ensimmäisessä viestissä mainitun lukion opiskelijoilta, jotka ovat minua sitä kautta lähestyneet.

        Profiilini on katsottu yli 500 kertaa, eli kiinnostusta ja lukijoita kyllä piisaa ja se minut virkeänä pitää. Pitää kehittyä, eli olla evoluution allonharjalla myös jutuissa, niin suosio säilyy ja lukijoita riittää.

        Jos minun juttuni eivät sinua kiinnosta, niin ole avaamatta ja ole kommentoimatta, mutta rakkautesi minua kohtaan on niin suurta, että etpä sinä siihen pysty, rakas fanini.

        Joten jos haluat, että otan käsittelyyn jonkin aiheen, lähetä reippaasti postia osoitteeseen:

        [email protected]

        Iloista päivänjatkoa, rakas lähimmäiseni, sillä rakastan minä sinuakin.


      • nimetön nimerkki..
        bushmanni kirjoitti:

        Ja kovastipa sinä olet ihastunut minuun, kun jaksat aina minua viestieni kautta lähestyä.

        Minulle tämä on vain ajanvietettä töiden ohessa ja mukava tuoda toisenlaista informaatiota kuolevan lahkon nykytilasta.

        Täällä vierailee kuitenkin aika paljon adventisteja ja olen saanut myös suomi24-palstan sähköpostiosoitteseen paljon mukavaa palautetta vaikkapa ensimmäisessä viestissä mainitun lukion opiskelijoilta, jotka ovat minua sitä kautta lähestyneet.

        Profiilini on katsottu yli 500 kertaa, eli kiinnostusta ja lukijoita kyllä piisaa ja se minut virkeänä pitää. Pitää kehittyä, eli olla evoluution allonharjalla myös jutuissa, niin suosio säilyy ja lukijoita riittää.

        Jos minun juttuni eivät sinua kiinnosta, niin ole avaamatta ja ole kommentoimatta, mutta rakkautesi minua kohtaan on niin suurta, että etpä sinä siihen pysty, rakas fanini.

        Joten jos haluat, että otan käsittelyyn jonkin aiheen, lähetä reippaasti postia osoitteeseen:

        [email protected]

        Iloista päivänjatkoa, rakas lähimmäiseni, sillä rakastan minä sinuakin.

        Kiitos busman vastauksestasi minulle, niin minäkin rakastan sinua ja Jeesus rakastaa sinua paljon enemmän, anna elämäsi Hänen hänelle niin huomaat että kuinka sinä rakastat jopa vihollisiasi ja rukoilet heidän puolestaan että hekin oppisivat tuntemaan Jeesuksen ja Hänen rakkautensa.


      • :)) Älä muuta sano -- mies on jotenkin poissa tolaltaan - täytyy olla - olis mukava tietää se perimmäinen syy - onkohan Bushmannin vanhemmat antaneet paljonkin varoistaan Adventtikirkolle .... kun Bushmanni noin heitä rakastaa :)) ...

        alex


      • bushmanni kirjoitti:

        Ja kovastipa sinä olet ihastunut minuun, kun jaksat aina minua viestieni kautta lähestyä.

        Minulle tämä on vain ajanvietettä töiden ohessa ja mukava tuoda toisenlaista informaatiota kuolevan lahkon nykytilasta.

        Täällä vierailee kuitenkin aika paljon adventisteja ja olen saanut myös suomi24-palstan sähköpostiosoitteseen paljon mukavaa palautetta vaikkapa ensimmäisessä viestissä mainitun lukion opiskelijoilta, jotka ovat minua sitä kautta lähestyneet.

        Profiilini on katsottu yli 500 kertaa, eli kiinnostusta ja lukijoita kyllä piisaa ja se minut virkeänä pitää. Pitää kehittyä, eli olla evoluution allonharjalla myös jutuissa, niin suosio säilyy ja lukijoita riittää.

        Jos minun juttuni eivät sinua kiinnosta, niin ole avaamatta ja ole kommentoimatta, mutta rakkautesi minua kohtaan on niin suurta, että etpä sinä siihen pysty, rakas fanini.

        Joten jos haluat, että otan käsittelyyn jonkin aiheen, lähetä reippaasti postia osoitteeseen:

        [email protected]

        Iloista päivänjatkoa, rakas lähimmäiseni, sillä rakastan minä sinuakin.

        Ok - nyt se selvis :))
        Adventistien mollaaminen on Bushmannille vain ajanvietettä töiden ohessa..

        Hih .. ajan vietettä ?? Voi että .. eikö aikaansa voisi viettää paremminkin kuin mollata ihmisiä ..

        alex


    • pöndee

      :D koko mieshän on ihan vitsi, kaverihan on kuin himouskovainen, tuputtaessaan maailman menoja uskoville ihmisille, huhhuijjaa, 6 muijjaa kaikki tarvis nahka nuijaa.

    • >>> :D koko mieshän on ihan vitsi, kaverihan on kuin himouskovainen, tuputtaessaan maailman menoja uskoville ihmisille, huhhuijjaa, 6 muijjaa kaikki tarvis nahka nuijaa. >>>

      Pitäisikö meidän tuon viestisi sisällön perusteella arvella, että sinä olet vähemmän vitsi?

      Miksi muuten ns. uskovien viestit ovat kovin väkivaltaisia tai alatyylisiä sisällöltään?

      Onko se merkki Kristuksen seuraajasta ja Hänen oppiensa sisäistämisestä?

      • pyh!

        No sinä ainakin seuraat oppi-isäsi perkeleen naljailuja oikein onnistuneesti ...

        Jokainen päätelköön mitä siitä seuraa tuomiopäivänä.


    • pöndelä

      heh, ihan uskon evolutioon ja aamuaurinkoon, joten ei paljon tarvise sisäistää Kristuksen seuraajia:D mutta kaverin tuputus mekanismit ei oo kyllä tästä maailmasta, ei muutakun onnea valitsemallenne tielle, ja herran haltuun:D hienoa että tällaisiakin ihmisiä löytyy..:))

    • nähtäväksi jää

      "Kuinkahan kauan adventtikirkko pystyy pitämään korttitaloaan pystyssä? Mitäpä veikkaatte? 10 vuotta, 20 vuotta vai meneekö nurin paljon aiemmin?"

      Bushmannin heittämä kysymys herättää väistämättä myös erään muunkin kysymyksen:
      Sitten kun tuo adventismin korttitalo on täällä Suomessa kokonaan luhistumassa, niin mihinkäköhän joutuu se huomattava omaisuus, jota Suomen adventtikirkko vielä hallinnoi?
      Voisinpa ihan lyödä vetoa, että siitä riidellään kirkon sisällä ja jotkut pastoriskunnassa ja kirkon johtoportaassa kärkkyvät tahot/suvut "uittavat liiveihinsä" adventtikirkon "anastamaa" maallista mammonnaa surutta niin paljon kuin suinkin mahdollista, ennen lopullista romahdusta.

    • Ota iisisti!

      Perkeleet on mielikuvitusolentoja ja yleensä alkoholistien ja huumeriippuvaisten hallusinaatioita. Ei mitään muuta.
      Samoin on laita helvetin tulijärven, joka on vain eräiden typerien ja fundamentalistisuuteen taipuvien uskonlahkoihin kuuluvien ihmisten korvien välisessä tilassa. Päätä kun kuumottaa, niin kyllähän se on tuskallinen olotila monelle lahkon jäsenelle.

    • älä kuumota

      Monella lahkolaisella kuumottaa vielä alapäätä, mutta minkäs lahkolainen tekee, kun elämästä nauttiminen on kielletty ja täytyy mennä lauantaina sapattikouluun rahoittamaan USA:n äveriäiden luxuselämää.

    • Onko hyvä näin?

      -------"Bushmannin heittämä kysymys herättää väistämättä myös erään muunkin kysymyksen:
      Sitten kun tuo adventismin korttitalo on täällä Suomessa kokonaan luhistumassa, niin mihinkäköhän joutuu se huomattava omaisuus, jota Suomen adventtikirkko vielä hallinnoi?
      Voisinpa ihan lyödä vetoa, että siitä riidellään kirkon sisällä ja jotkut pastoriskunnassa ja kirkon johtoportaassa kärkkyvät tahot/suvut "uittavat liiveihinsä" adventtikirkon "anastamaa" maallista mammonnaa surutta niin paljon kuin suinkin mahdollista, ennen lopullista romahdusta."-------

      Lahkoja tulee ja menee ja joku taho aina hyötyy taloudellisesti, ainakin lahkojen johtajat ja etuoikeutetut "sisäpiiriläiset" pitävät puolensa.
      Ne tosin eivät hyödy mitään, jotka apua oikeasti tarvitsisivat.
      Näin se on ja tulee olemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe