Bensalitra alle euron 24.5. - Lahden liikenne sekaisin

Bensaa halvalla..

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288567962908.html

Tavaratalo Kärkkäinen Lahden Renkomäessä myy koko päivän polttoainetta 99 senttiä litralta. Myynti alkoi aamukahdeksalta ja jatkuu iltayhdeksään. Jono mittarikentälle oli klo 7.30 aikaan jo lähes kilometrin mittainen

5

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi säästöä

      Halvalla saa joo ja monella tuntuu olevan aikaa jonotella muutaman euron vuoksi.
      Varmaan lähdetty vielä erikseen hakemaan parinkymmenkilsan päästä.

    • 15+10

      Juuh, no jos aikaa sattui olemaan, niin harvassa ammatissa noille tuntipalkoille pääsee... Säästöä tulee pitkälti 0,6 €/l ja monessakin autossa on nykyään 70l tankki.. Jos edes 60l saa tankattua niin kyllä se tekee vähintään 36€ suoraa säästöä. Parinkymmenen kilsan ajo edestakaisin (40km) tuskin kuluttaa polttoainetta 4l enempää jos ei ihan mikään 60-luvun jenkkirauta ole alla.

    • ger er

      Miksi kauppias valehtelee että he myisi polttoainetta TAPPIOLLA

      Totuushan on että tuohon hintaan sitä myydään voitolla, koska eihän se itse polttoaineen maailmanmarkkihinta ole noussut kuin hitusen, ja polttoaineen hinnasthaan on yli puolet veroja yms...

      Ei olisi siis mikään ongelma myydä polttoainetta jatkuvasti alle eurolla, tosin muut asemat eivät välttämättä tästä tykkäisi

      • Jaska Lööf

        jos tuotteen veroton hinta olisi 0€, maksaisi bensiini silti noin 70senttiä litralta

        euron myyntihinnasta osa on vielä alviakin, eli eurosta ei kauppiaalle jää mitään


      • dfcgvbh frgh
        Jaska Lööf kirjoitti:

        jos tuotteen veroton hinta olisi 0€, maksaisi bensiini silti noin 70senttiä litralta

        euron myyntihinnasta osa on vielä alviakin, eli eurosta ei kauppiaalle jää mitään

        Totta, raaka-aineen hinta on noin 10% kokonaishinnasta

        Eli jos raaka-aineen hinta tuplantuu, niin ei lopputuotteen hinnan kuulu tuplaantua... ehhei suinkaan... paitsi asemilla jotka kuuluvat kartelliin

        Miksi asema siis sanoo "myimme tappiolla" miksi ei sanonut "myimme kohtuullisella voitola, mutta käytännö syistä emme voi jatkaa kamppanjaa pidempään"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe