millon on seuraava world idol kilpailu ja meneekö pakarainen sinne?
world idol
3
658
Vastaukset
- vampire
senhän pitää(?) mennä kun on voittanu idolsin. Hänhän on jo tuoll world idolsin sivuilla jossa käviät voi kuunnella hänen musaansa. (ainakin ne sano että pitävät hannan lauluista eli kai siellä pystyy laului kuuntelee)
- idolifani
Niin, mä en nyt muista...
Mikä se on?- Cim
En siis nyt tarkota et sen on ihan pakko... Tai siis on sen mut... No kyl te tajuutte... Anyway kyllä mä ainaki uskon että se menee sinne. Ja uskon että se pääsee ainaki kolmen parhaan joukkoon jos ei voita. Mut jos se laulaa hyvän biisin ni ehkä se vois voittaaki. Ku must ei sais liian rokkibiisii laulaa ku ne tuomarit ois kumminki tyylii et "tää on pop laulu kisa ja sä tuut tänne laulaa rokkii..." Kyl Hanna must hyvin ne vetää mut joku Eternal Flame-biisin tyylisen (ellei sitä) sen pitäs laulaa, ku en usko et se sen omii biisei laulaa... Mut uskon et se menee seuraavaan World Idoliin. Se siis pidetään tammikuus 2005.
Ja joo mikä se nettisaitti on?? Siis se osote... Ku oon käyny jollain WI:n sivul ni se on joku vammanen Fremantle-kanavan sivu ja sit sielt pitää ettii se World Idol-ohjelma... Et onx sil mitää 'kunnon' sivuu?? Mis saa niit biisei kuunnella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249