Hakalantorin K-marketin asiakaspalvelu

En kauaa asioi siellä

Onko muut mahdollisesti huomannutettä Hakalantorin K-marketissa on aina sellainen ikävä ilmapiiri, kun osa työntekijöistä on lähtökohaisesti negatiivisia, varsinkin meitä teinejä kohtaan? Kyseisessä kaupassa ei eräs vanhempi rouva myynyt minulle kondomeja (olen 16-vuotias), sekä keskusteli takanani olleen vanhemman herran kanssa vaikka "palveli" minua. Meno ei ole muuttunut siis ollenkaan siitä lähtien kun olen satunnaisesti asioinut kyseisessä kaupassa.

17

2813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa typerä myyjä, tutulta vaikuttaa siellä on hapan-naamoja duunissa, eipä tuo asenne ole vuosikymmeniin muuttunut siksi en koskaa asio siellä..

    • Laitoinviestiäkeskol

      Ei myynyt kondomeja? Tosta pitäis jo ilmotella Keskolle

    • En enää siellä asioi

      On myös jättänyt myymättä energiajuomaa minulle, olin silloin 15v ja minulla oli mopokortti, mutta en kuulemma näyttänyt yhtään samanlaiselta kuin syksyllä otetussa kuvassa...

    • Hei haloo nyt!

      Eikö olisi ollut asiallisempaa teiniltäkin = ketjun aloittaja ,että olisit antanut palautteesi saamastasi kohtelusta suoraan ko; kaupan kauppiaalle vaikka nimettömänä kuin että, täällä asiasta kitiset?

      http://www.k-market.com/Myymalat/K-market-Hakalantori1/

      Asioihin tuskin tulee muutosta, jossei kauppias tiedä miten alaisensa toimivat!

      • Aloittaja!

        Taisi tämä rouva olla itse kauppias kun olen ottanut vähän selvää..


      • Laskuhumala
        Aloittaja! kirjoitti:

        Taisi tämä rouva olla itse kauppias kun olen ottanut vähän selvää..

        Nytkö aamuyöstä se sinulle vasta selvisi? Selvitä jo pääsi.


      • Aloittaja!
        Laskuhumala kirjoitti:

        Nytkö aamuyöstä se sinulle vasta selvisi? Selvitä jo pääsi.

        Anteeksi jos olen saanut unirytmini ns. päin vittua.


    • aimo oiva

      Henkilökunnan asenne ja käytös kuvastavat usein sitä, millainen kauppiaskin on... K-Market Ukkopekassa viihtyvät työntekijät töissä ja sen huomaa asiakaskin. Mutta voihan sitä toki yrittää antaa palautetta.

    • aasiakas3

      Hakalantorilla kauppiaan teennäinen asiakaspalvelutyyli ja työntekijöiden puhutteleminen väärillä nimillä tekee siitä paikasta vähintään ikävän paikan asioida.
      Muilta myyjiltä olen saanut aina ihan asiallista ja ystävällistä palvelua.

      • Hakkis+

        Vuosikausia olen asioinnut ko kaupassa, henkilökunta on aina ollut mukavaa, kohteliaita, ystävällisiä ja huumorintajuisia, sen takia siellä onkin kiva käydä, vaikka hinnat ovatkin vähän korkeampia kuin isoissa marketeissa. Jokaisella työntekijällä voi joskus syystä tai toisesta olla vähän huono päivä, jolloin ei kerta kaikkiaan jaksa kaikkea.


    • ASRDT

      Tästä ei ole kovinkaan "montaa" vuotta, kun itse olen ollut teini. Silloin kyllä huomasi, että suuri osa aikuisista asiakaspalvelijoista olivat tympeitä, yrmeitä ja niuhoja teinejä kohtaan vaikka itse käyttäytyi kuinka hyvin tahansa. Kunnioitus menee puolin ja toisin - en ymmärrä, mitä myyjät hyötyvät nyrpeydestään nuoria kohtaan mutta kunnioitusta eivät ainakaan saa.

      Ilmeisesti kyseinen myyjä, joka ei sinulle kondomeja myynyt, ei tiennyt että niissä ei ole ikärajaa :D Enemminkin on hienoa, että sinun ikäisesi ostaa kondomeja - sehän kertoo vastuullisuudesta!

      Hakalantorin K-marketin henkilökunnan käyttäytymisestä en osaa oikein mitään sanoa, olen asioinut siellä vuoden aikana ehkä kahdesti tai kolmesti eikä minulla sinne asiaa edes ole.

    • Asiakasminävaan

      Siellä EI ole kiva asioida aikuisenkaan. Saa sen vaikutelman kuin olisi taakkana myyjille. Varsinkin jos erehdyt jotain kysymään saatikka huomauttamaan vanhentuneista tuotteista.
      Pahoin pelkään että juuri tuossa kaupassa valmistajien lihapaketit avataan viimeisen myyntipäivän jälkeen ja käärästään kaupan omiin paketteihin ja myydään edelleen. Siellä on AINA ollut vanhettunutta tavaraa hyllyissä vaikka kuinka. Ei toimi. Tulispa se uusi kauppa siihen K-Raudan tiloihin....

      • parempaa odotellen

        Olen juuri samaa mieltä, kuin "Asiakasminävaan".
        Jotain outoa siinä henkilökunnan palveluhenkisyydessäkin on.
        Siellä on varmaan tiukka ohjeistus kauppiaalta laittaa vanhentuvat/ vanhat tuotteet myyntiin keinolla tai toisella.
        Siispä pakkaus auki ja broilerit irtomyyntiin, vaikka päiväys olisi jo mennyt.
        Toivotaan, että saadaan uusi kunnon ruokakauppa K- Raudan entisiin tiloihin uuden vastuullisen kauppiaan johdolla.


      • asiakas hakalasta

        Pahoin pelkään että juuri sinä punnitset kotimaiset tomaatit ulkolaisina ja "unohtelet" ostoskärryn pohjalle tavaraa, jotka sitten vaivihkaa siirrät kassiisi.

        Ai mistäkö tiedän?
        En tiedäkään, kunhan heittelen tämmöisiä arvailuja internetissä niin kuin sinäkin.

        On kyllä totta että esim. leikkeleissä näkee toisinaan vanhentuneita päiväyksiä. Kerran olen asiasta maininnut kassalla, mutta yleensä en jaksa vaivautua. Muistan aina tarkistaa päivämäärän ja ostan tuoreinta ja aina on tuoretta löytynyt.


    • `I´

      Nupuli kiukuttelee, kun ei saanutkaan kaljaa (16 v).

    • snadilainen

      Omg, vieläkö se kauppa on auki?????
      Asuin siinä lähellä n 10v sitten ja ajattelin jo silloin ettei tämä kauppa kauaa pystyssä ole. Niin paskasta lattiaa en missään kaupassa oo nähny. Vanhentunutta tavaraa joka osastolla ja se "lihatiski" yök...

      • TUORELOHIEIHAISE

        VANHENTUNUTTA LOHTA OLEN JO KAHDESTI SIELTÄ SAANUT HYI HELVETTI!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe