1.4 16v 55kw fabiassa menny nyt kolmen kuukauden sisään kahdesta sylinteristä (2 ja 3) puolat.
km mittarissa 110t. ei kait siinä.
mutta osaako kukaan kertoa minkä takia korjaamolla oli ensimmäisen puolan (3) yhteydessä laitettu myös hehkutulppa!? joka maksoi vielä 219,35e!
kuitissa lukee varaosien kohdalla:
SYTYTYSOHJ.YKSIKKÖ PUOLA BERU AUDI,VW 60 e
HEHKUTULPPA BERU SOP. FIAT 219,35 e
ja toisen kerran kun saman vian takia pajalle vein, niin laitettiin vaan tuo 60e osa.
tyhmiä kyselen kun tyhmä oon ja nyt vasta huomasin.
hehkutulppa bensakoneeseen (1.4 16v skoda)?
3
149
Vastaukset 3
- tietä-jä
Muistelen onko jossakin autoissa hehkutulppaa käytetty veden lämmitykseen?
kuulostaa kreisiltä mutta ks. esim:
Bosch-hehkutulppa VAG/Volvo 26-1601 Vedenlämmitykseen D/SDi [1994 - 2002]
hinta kuulostaa kyllä tähtitieteelliseltä hehkutulpasta - skodaskoda
en tosiaan itse näistä niin paljoa ymmärrä, mutta aikamoinen hehkutulppa sinne on kyllä laitettu. täytyypä käydä liikkeessä kysymässä mistä moinen. tuntuis aika uskomattomalta kusettaa tällä tavoin, maksattaa varaosasta joka ei edes käy kys. autoon!
- skodaskoda
Kävin korjaamolla selvittämässä asiaa ja niinhän se on ettei hehkutulpat kuulu bensa-autoon. Mitään varsinaista selitystä ei asialle löytynyt, muuta kuin "inhimillinen virhe". Melkoinen virhe, kun 120e lasku muuttuu 300 euroksi... Ei oikein pahoitellutkaan asiaa, rahat sentään sain takaisin ilman riitelyä. No, virheitä sattuu, mutta enpä taida kys. liikkeeseen enää mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628