Norton virustorjunta tunkee....

Aaaarrrkkkgh

Mitä kummaa mä olen muka tehnyt tai jättänyt tekemättä ja miten nyt edetään.
Uudessa läppärissä on W. Defender virustorjunta automaattisesti mukana, mut tuo saastan Norton tunkee väkisin pelipaikalle. Kuuskyt päivää Nortonia ilmaiseksi ja sit maksan itseni kipeäksi siitä??? Tahdon Nortonin pois käytöstä ja Defenderin kehiin. Mitä teen? Pitääkö Nortonin palomuurin silti jäädä vartioon vai onko Defenderissä sit kaikki mitä suojaukseen tarvitaan?

Mä en ymmärrä mitään!!!!!!

Kosketusnäyttöä mulla ei ole vaan toihuan hiiren kanssa.
Kyllä harmittaa, kun hajotin (vahingossa) päreiksi mun läppärin Win7 ja nyt sit tää kasi ei mee jakeluun. No, eilisen illan mä vasta olen tätä säpeltänyt käyttökuntoon, mut siltikin.... Rautalankaa kehiin, jos joku jaksais vastata.

7

378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riittää kun poistat Nortonin ohjauspaneelin kautta. Windowsin oma muuri tulee sen jälkeen automaattisesti päälle.

    • Win-7 pro
    • Jotain rajaaa

      Defender on hanurista, ei se ole ede oikea virusturva!

      F-Secure, Norton / Symatech, Kaspersky noi on aitoja!!

      Poista norton ja lataa Baidu
      http://sd.baidu.com/en/

      • "paljon tinannut"

        Olen käyttänyt "F-suckeria" ja "Kas-Perskyä" ja molemmat on "TUUTISTA" ! Jos haluaa maksavan virus-turvan, niin ainoa ja alkuperäinen NORTON on ehdottomasti paras.
        Defender on Nortonin veroinen ja kasiin ilmainen, sekä hoitaa "homman" ! Käytin sitä 2003 serverissä missä se oli piittaamaton !

        Muut ilmaiset virusturva ohjelmat on HANURISTA ja mainoksilla pyöriviä turvattomia tekeleitä ..............................


      • x-asentaja
        "paljon tinannut" kirjoitti:

        Olen käyttänyt "F-suckeria" ja "Kas-Perskyä" ja molemmat on "TUUTISTA" ! Jos haluaa maksavan virus-turvan, niin ainoa ja alkuperäinen NORTON on ehdottomasti paras.
        Defender on Nortonin veroinen ja kasiin ilmainen, sekä hoitaa "homman" ! Käytin sitä 2003 serverissä missä se oli piittaamaton !

        Muut ilmaiset virusturva ohjelmat on HANURISTA ja mainoksilla pyöriviä turvattomia tekeleitä ..............................

        Olen paljon tinauksia tutkinut!

        Täytyypi antaa oma kommentti että tärkeintä on se miten hyvin virustorjunta löytää haittaohjelmia, miten se on AV- ohjelmisto testeissä pärjännyt.
        Norton 360 olisi aloittelijalle hyvä jos ei tiedä millä ohjelmilla pitää kone hyvässä vireessä.

        Lisää voi kysyä täältä...
        http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=3

        http://www.virustorjunta.net

        Tässä aiheeseen liittyvä video, löytyy muitakin kun alkaa etsimään.
        http://www.youtube.com/watch?v=mp6ytxMgckg


        http://www.av-comparatives.org/
        http://www.av-test.org/en/tests/home-user/windows-8/janfeb-2013/


    • Ilmaisillä pärjää yhtähyvin kuin maksullisilla joten itse harkitisisn mieluummin vaikkapa Panda Cloudin käyttöä.

      • De-Fen-Der

        Ilmaisista paras "tutka" on DEFENDER ........................


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe