Saatana hallitsee maailmaa

johannes

HALLITUKSET ON ANNETTU SAATANAN PALVELIJAIN VALTAAN

Joh.14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Joh.12:31
"nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos."


Luuk.4:5-8
Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon..."

1.Joh.5:19
Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

Joh.15:18-19
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.

Psa.2:2
Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä."

Hoos.8:3-4
Israel on hyljännyt hyvän. Vihollinen sitä vainotkoon. He ovat asettaneet kuninkaita, mutta ei se ole ollut minusta; ovat asettaneet ruhtinaita, mutta minä en ole siitä tiennyt.



SAATANALLINEN ESIVALTA VAINOAA NIITÄ JOTKA TEKEVÄT HYVÄÄ

Matt.10:17
Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat

Mark.13:9
Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.

Luuk.12:11-12
Mutta kun he vievät teitä synagoogain ja hallitusten ja esivaltojen eteen, älkää huolehtiko siitä, miten tai mitä vastaisitte puolestanne tahi mitä sanoisitte"

Luuk.20:20
Ja he vartioivat häntä ja lähettivät hänen luokseen hurskaiksi tekeytyviä urkkijoita, saadakseen hänet kiinni jostakin sanasta, niin että voisivat antaa hänet esivallalle ja maaherran käsiin.



KAIKKI ESIVALTA ON JUMALAN ASETTAMAA: PAHUUDEN VALTA TÄLLÄ PLANEETALLA KUULUU JUMALAN SUUNNITELMAAN SIELUJEN PELASTUKSESSA

Joh.19:11
Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä."

Dan.4:14
Tämä on säädetty enkelien päätöksellä, ja niin ovat tästä asiasta pyhät sanoneet, että elävät tietäisivät Korkeimman hallitsevan ihmisten valtakuntaa ja antavan sen, kenelle hän tahtoo, ja asettavan sen päämieheksi ihmisistä halvimman.

Kol.2:15
Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

Luuk. 1:52
Hän on kukistanut valtiaat valtaistuimilta (häpeään) ja korottanut alhaiset (viisauteen ja vanhurskauteen).


KUMPAA TULEE TOTELLA: JUMALAA VAI IHMISIÄ?

Ap.t. 5:29
Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat ja sanoivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä."

Luuk.12:4
Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin (hallitusmiehet, sotilaat), eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

Matt.10:16
"olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset."




LOPUN AJALLA KAIKKI SAATANALLINEN ESIVALTA HÄVITETÄÄN

Dan.2:44
Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti

Dan.7
Ilm.13

6

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heimoha

      Mutta - Taivasten valtakunta kasvaa kaikesta huolimatta!

      Jeesus esitti heille myös tällaisen vertauksen: "Taivasten valtakunta on kuin sinapinsiemen, jonka mies kylvi maahansa. Se on pienin kaikista siemenistä, mutta kun sen taimi kasvaa täyteen mittaansa, se on puutarhan kasveista suurin. Lopulta se on kuin puu, niin että taivaan linnut tulevat ja pesivät sen oksille." Matteus 13

    • kiitos!

      Valta vaihtui Golgatalla. Kenenkään ei tarvitse enää palvella entistä isäntää,saatanaa. Valta on siirtynyt Jeesukselle Kristukselle! Vapauteen Kristus meidät vapautti!

      Kukaan ei voi sanoa kuin Pyhässä Hengessä, että Jeesus Kristus on Herra. Saatana on lyöty Golgatalla, voittosanoma kiirii halki maan. Suloiset ovat niiden jalat, jotka tuota ilo- ja voittosanomaa vievät! Jeesukselle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä! Valta on vaihtunut. Tunnustatko kenet omaksi Herraksesi ja Kuninkaaksesesi? Ketä palvelet ja tottelet?

      Matt.28
      18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

    • VapaanaLiidän

      Jumalaa tulee totella aina. Jos Suomen laki sanoo että syntihyväksy syntiä ja Jumala sanoo että älä syntihyväksy syntiä niin tottelen Jumalaa.En olepahan lainsäätäjän orja.

      https://www.youtube.com/watch?v=mEufAJEmG-0

    • helvettimaanpäällä

      Sitä se lesta sipilän valinta aiheuttaa.

    • Karikirkosta
    • Eikiitosjeesus

      Mutta joulupukki, keijut ja teräsmies liittoutuvat näitä vastaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe