Steelfest

Tesäspaappa

Miksiköhän eukkoni ei päästänyt minua Steelfest-bileisiin?
Olin työelämässäni yli 40 vuotta metallien, kuten terästen ominaisuuksien mittausten kanssa symbioosissa. Ja kunnolla kuuluvasta musasta tykkään, vaikka ikä alkaa painaa. Kun sanoin eukolle, että tuo steel-juttu on mun juttu, niin hän sanoi että ota lääkkeesi ja rauhoitu. Ottaa päähän, kun jytinä kuuluu kotipihaan saakka ja minä istun pihakeinussa eikon valvonnassa enkä pääse mukaan muiden mustahousuisten bailuihin. Jonakin vuonna kyllä vedän ne vanhat, mustat kuteet niskaan, ja pyydän taksikuskia ajamaaan metallifestareille.

18

1572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sampo***

      Hoh hoh hoo!
      Vaikka en metallimusasta ite välitäkään, 30 v jannu, niin mua vähän naurattaa teidän ukkomiesten tossun alla vai taivasalla -jutut. Ei millään pahalla.

    • hyvä pano

      Elikkä asun siis Paavolassa. Käyn 3 about 4 kertaa viikossa Steel Metal Festivality.
      Viime viikolla panin siellä yhtä pimua perrseeseen.

      • ain käytän

        Minnäki käy ussei Diil Medal Vestivities. Oliskko jooka toine päivvä.
        Assun Hyvinkäsä.


      • Anonyymi

        Täällä sama juttu.


    • ripulikakka

      Tämä Steelfest ei ole mun juttu.

      Ehkä siksi, että olen opetellut musiikin alkeet jo ennenkuin menin ala-asteelle. Tokihan, jos kurapaska toisensa perään kiinnostaa niin ei muuta kuin Hyvinkäälle ripuloimaan. Logotkin ovat näille blackis- ja death-bändeillä niin luokattoman hienoja, että morjes. Ikäänkuin olisi kasa risuja kasattu päällekkäin ja otettu kuva. Täysin samaa tasoa kuin "musiikkikin".

      Ei, kyllä se niin on, että kotonakin pystyy wc-pöntöllä täysin ilmaiseksi ripuloimaan niin paljon kuin kykenee. Ei siihen tarvitse erikseen mitään lippua jonnekin Hyvinkäälle ostaa.

    • Steelforever

      Ihana Steelfest. En tiedä parempaa. Itse oksennan karoke - kemuissa. Korvia rakastaa kun jengi yrittää laulaa. Huh huh. Ken sitä kestää?

      • karaokenooot

        No huh, ei kukaan! Tulee verta pönttöön jo ajatuksesta kun karaoketädin märkäuni- tyypit ja "hyvän äänen" omaavat eläm koulu artistit kiekuvat mikissä kiinni kuin pahimmat vinkulelut.


      • Anonyymi

        Niin ja Steelfestissäkö joku osasi laulaa?
        Tai edes soittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Steelfestissäkö joku osasi laulaa?
        Tai edes soittaa?

        Teräsmusa kuulosta samantyyppiseltä kuin SSAB:n teräsvalssaamon prosessin äänet.
        Aikoinaan musanikkarit kävivät sanomalehtitalojen painosalissa kuuntelemssa rytmejä.


      • Anonyymi
        karaokenooot kirjoitti:

        No huh, ei kukaan! Tulee verta pönttöön jo ajatuksesta kun karaoketädin märkäuni- tyypit ja "hyvän äänen" omaavat eläm koulu artistit kiekuvat mikissä kiinni kuin pahimmat vinkulelut.

        Kuuntelisin mieluummin lähiöräkälässä karaoketätien epävireisiä laulusuorituksia kuin Steelfestin ripulipaskaa. Edellämainitussa on edes jotain, jonka voi jollain tavalla laskea musiikkiin kuuluvaksi.

        Ai niin, mutta nämä bläkkiksethän ovat syviä filosofeja. Kaava: ei osata soittaa yhtään eikä tehdä biisejä, mutta väännetään jotain epämääräistä kurapaskaa ja yritetään olla niin kovia ja true, että voi hellanlettas. Musiikillisten taitojen totaalisesti puuttuessa aletaan leikkiä filosofeja ja kertoa kuka oli teistinen satanisti, kuka oli saatananpalvoja ja kuka muuten vain mikki hiiri.

        Eikä herättänyt pienintäkään myötähäpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelisin mieluummin lähiöräkälässä karaoketätien epävireisiä laulusuorituksia kuin Steelfestin ripulipaskaa. Edellämainitussa on edes jotain, jonka voi jollain tavalla laskea musiikkiin kuuluvaksi.

        Ai niin, mutta nämä bläkkiksethän ovat syviä filosofeja. Kaava: ei osata soittaa yhtään eikä tehdä biisejä, mutta väännetään jotain epämääräistä kurapaskaa ja yritetään olla niin kovia ja true, että voi hellanlettas. Musiikillisten taitojen totaalisesti puuttuessa aletaan leikkiä filosofeja ja kertoa kuka oli teistinen satanisti, kuka oli saatananpalvoja ja kuka muuten vain mikki hiiri.

        Eikä herättänyt pienintäkään myötähäpeää.

        Kun rumpalilla on molempien lenkkareiden alla bassopedaali ja hän rymistää niillä koko ajan 16-osatahtia täysillä, ja basistilla on vahvistimen nupit kaakossa, niin ei bändin tarvitse osataaan mitään. Se tainnuttaa kuulijan aistit. SE on metallimusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun rumpalilla on molempien lenkkareiden alla bassopedaali ja hän rymistää niillä koko ajan 16-osatahtia täysillä, ja basistilla on vahvistimen nupit kaakossa, niin ei bändin tarvitse osataaan mitään. Se tainnuttaa kuulijan aistit. SE on metallimusaa.

        Niinpä niin.

        Kun mitään ei osata mukaanlukien biisien teko, niiden rakenteet ja soitto niin peitetään se meluvallin alle. Ja leikitään vielä sivussa kovaa jätkää ja satanistia. Ja tietysti joka juntille äärimmäisen typerät thrash-/blackliivit karvaperseiden päälle korostamaan typeryyttä.


    • Anonyymi

      Säälittävää sakkia. Voi jessus sentään.

    • Anonyymi

      Antaako ne bläkkisakat helposti pillua? Entä anaalia? Tykkääkö ne antaa mustille miehille reikiään?
      N. Eekeri

    • Anonyymi

      Olet tossun alla.

      • Anonyymi

        Voihan hitto!
        Kun aloitin tämän ketjun 10 vuotta sitten, en osannut arvata kuinka huumorintajutonta ja sevesta väännettyä ja lapsellista tosikkoporukkaa palstalla kirjoittelee. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan hitto!
        Kun aloitin tämän ketjun 10 vuotta sitten, en osannut arvata kuinka huumorintajutonta ja sevesta väännettyä ja lapsellista tosikkoporukkaa palstalla kirjoittelee. Otan osaa.

        Te SETAlaiset olette kyllä itse todella huumorintajuttomia.


    • Anonyymi

      Tanaan alkaa Steelfest, nyt nahdaan antaako mustametallimuijat peppua mustalle miehelle vai onko rasizmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe