olenniloinen
iloinen
6
160
Vastaukset
- JKOP
MNIINKKÖ
- kkkoppoo
ninnolen
- perhonen99
Olen onnellinen ja iloinen kun asiat on hyvin:) Ja mietin suihkussa että miten oma äiti on kasvattanut minusta todella vahvan ihmisen:) Oma äitini on juuri vahva luonne ja menee kuin menee vaikka kiven läpi asioissa, ihailen oman äidin luonnetta ja fiksuja asioita joita kyselen ja pohdimme yhdessä, ja kaikki äidin sisarukset ovat kova luontoisia naisia, jotka ovat kasvattaneet ja joutuneet kasvamaan kovassa tilanteissa, mutta ovat antaneet lapsilleen hienon neuvon, että se joka puukottaa selkään ja paha luonteeltaan, niin sillä itsellään on paha olla ja on ongelmia elämässään, äiti on aina sanonnut että onnellinen ihminen ei jaksa välittää eikä piittaa muiden pahoista puheista, eikä myös lähde mukaan ilkeiden ihmisten juttuihin, myös suvumme naiset ovat kauniita ja saadaan paljon kateuden ilkeitä ihmisiä elämään,jotka kateuttaan vähättelevät meitä, olemme puhuneet näistä asioista serkkujen kesken ja huomaamme kuinka paljon kaikki me saadaan niskaamme pahoja kateuden siivittämiä ihmisiä ilkeilemään meille, mutta otamme sen vahvuutena joka sanan, joka ilkee sana on meille tuo vahvuutta, ja voimme vain säälien katsoa ihmisiä jotka elää ilkeydellään muiden kustannuksella elämää,mutta samalla ne myös menettää elämässään arvokasta kun unohtaa oman elämän, kiitos kuuluu äidilleni joka kasvattanut hienon tyttären :)
- Sairaitapaljon on.
erikoista on että on sellaisia narsisti ihmisiä jotka tahalleen koittaa ilkeydellään saada tiettyjä ihmisiä eroamaan, olenkin miettinyt että heidän suhteet ovat heikkoja ja heillä menee omassa suhteessa huonosti, tämä on todella arvokas neuvo elämässä joita viisaat ihmiset minulle on aina sanonnut: Vain onnellinen ihminen elää omaa elämää ja ei mene muiden suhteisiin puuttumaan, ei ole ilkeä eikä keksi muiden päänmenoksi asioita, tämän neuvon aioin pitää.
Se on totta että vain ilkeät ja tyytymättömät ihmiseet haluaa pilata muidenkin suhteet, he ovat kateellisia koska heillä ei ole sitä jotain mitä toisilla on, tiedän että minussa on todella arvokkaita ominaisuuksia muiden miesten mielestä ja olen niin paljon kuullut siitä,miten miehet ylistää minun arvoja, tieän sen itse myös.
Arvostan ja kunnioitan juuri tälläisenä itseäni, en halua kenenkään muiden ihmisten elämää koska haluan juuri omanlaisen elämän, olen aina ollut oman tieni kulkija ja oman näköisen, rakastan omaa elämääni sellaisenaan ja siksi epäilen että tietyt ihmiset haluisi minun elämän, siksi myös joukkoon tulee ne jotka ovat hukassa oman elämän kanssa ja heistä kuoriutuu ne negatiiviset ilkeät ihmiset piiriin, se näkyy heidän teksissään ja keksityillä asioilla, no he ovat juuri ihmisiä jotka ovat tyytymättömiä elämään ja se heijastuu heistä, netissä muistaa sen että ihmiset pystyy keksimään ihan mitä tahansa, ja kannataa pois sulkea mielisairaat ihmiset ja niiden tekstit, he ovat juuri niitä yksinäisempiä ihmisiä jotka roikkuu netissä keksimässä milloin milläkin nimimerkillä hulluimpia asioita mitä vaan mieleen juolahtaa, ja se kertoo että ihmisellä on persoonalisuus-häiriö, joka monella nimimerkillä kirjoittaa yksinään itselleen vastauksia noissa foorumeilla, kukaan normaali ihminen ei tee niin, muistakaa aina se:) - sairaitaon paljon.
Ja olen kavereilleni näyttänyt ketkä tiedän nimeltä kuka näissä kirjoittelee, niin kaverini on sanonneet " voi luoja, voiko ne olla noin sekaisin" Ei ole kyllä terve ihminen kyseessä, olemme todenneet että suomessa nämä ihmiset ei pääse hoitoon ja ei niitä oteta noin vain, ehkä noi ihmiset jotka kirjoittelee monta tuntia täällä itselleen ja keksii asioita,niin haluisi ne varmaan hoitoon juuri tuolla tavalla se " avun pyynti tulee" Koska niillä ihmisillä on paha olla jotka keksii päästään asioita ja niin ne mielisairaat tekee juuri asioita joita normaalit ihmiset ei tee, normaali ihminen elää omaa elämää ja harrastaa ystävien kanssa asioita, mutta että se keksiminen jatkuu monta vuotta, niin ei se ole tervettä enään, onneksi minulla on täysipäiväisiä ystäviä elämässä ja elää normaalia elämää.
- järki karannut
Niin. Ennen ei ollut edes nettimahdollisuutta erilailla syrjäytyneillä. Kumpiko oli sitten parempi? Tällä palstalla joku "ijös" näkyy omineen ja pilanneen koko saitin. Jos se onkin hänette "nettiterapiaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758