http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012100416158331_lz.shtml
Siis hetkonen, minulla on 18-senttinen. Onko se ihan oikeasti muka pitkä? Olen aina ajatellut, että minulla on keskiverron mittainen. Voiko teidän mielestä pitää paikkaansa, että suomalaisen peniksen keskipituus on alle 14 senttiä?
Penikseni pituus
9
775
Vastaukset
- 1+20
Kyllä se pitää paikkansa. Peniksen keskimääräinen pituus erektiossa: Aikuisen miehen penis kasvaa erektiossa keskimäärin 7,5 senttimetriä. Suurin osa peniksistä onkin erektion aikana 13–16 senttimetriä. Kinseyn mukaan alle yhdellä miehellä sadasta on erektiossa 23 senttimetriä pitkä penis. Vain 5 prosentilla miehistä on erektion aikana alle 9 senttimetriä pitkä penis.
Kannattaa myös muistaa Kinseyn tutkimuksista: Keskimääräinen emättimen koko: Emättimen kokonaispituus on noin 8 senttimetriä. Naisen kiihottuessa emättimen koko tosin kasvaa muutaman senttimetrin.
Sit on näitä isovittuisia (esim synnyutysten jäljiltä) naisia jotka haukkuu miehiä pienimunaisiksi eivätkä tee mitään itse asialle vaikka "kiristys" olisi vaan treenistä kiinni.- Juu ja ei
Riippuu maasta kuten http://minimalistisuus.blogspot.com/2011/03/penisten-koot-listattiin-maittin-suomi.html tossa olevasta kuvan linkistä näkee, jossa kaikkien maiden penikset listattu koon mukaan.
- No juu ja ei
Se on oikein hyvän kokoinen, mutta kuitenkin vielä normaalin rajoissa. Ei siis automaattisesti sellainen ISO josta naiset keskenään juttelevat, jos ei ole myös harvinaisen paksu.
Tuo alle 14cm keskipituus ei ole kovin luotettava. Toisissa tutkimuksissa se on se 13 senttiä, toisissa 15,5 cm. On tuo 18cm silti keskivertoa pidempi, mutta kuten sanottua: edelleen normaalin rajoissa. Riippuu tietysti siitäkin miten mittasit. - Ärzy
Eikä myöskään pituus vaan myös paksuus. Jos just täyttää erektiossa vessapaperirullan ni on normaalipaksuus, jos jää tilaa niin on normaalia ohkasempi ja jos ei mahdu niin on jo paksu.
Mulla ei just ja just mahu sisään ja pituutta on 15 cm ja hyvin oon pärjänny naisten kanssa. - hghfgh
Mulla pituutta 15,5 ja paksuutta 12,5 ja mahtuu kyllä vessapaperihylsyyn...jää vähän tilaakin. Aika ohuena aina pitänyt sekä lyhyenä. Mutta lepomitta se vasta häiritseekin ja hävettää 7-8 cm ja paksuutta ei nimeksikään. Ei ilkeä osallistua mihinkään saunailtoihin eikä käydä kylpylöissä
- aisurismies
Mulla on vähä toistepäin. Pituutta ei oo ku vähä yli 14cm mut paksuutta sitte 15,5cm (peniksen keskeltä). Pituus on ainaki aina vähä hävettäny mut paksuus on ainaki ilmeisesti keskivertoa parempi. Siitä kun ei ikinä oikei missään tuu tukimuksia ni hankala sanoa...
Lepomitta on kyl mulla ongelma kanssa. Sinänsä eihän se tärkeää ole, mutta kun itelläki se on sen 7-8 senttiä ni ei sitä nyt ainakaan kehtaa tieten tahtoen esitellä. - Ei voi olla 15 cm
aisurismies kirjoitti:
Mulla on vähä toistepäin. Pituutta ei oo ku vähä yli 14cm mut paksuutta sitte 15,5cm (peniksen keskeltä). Pituus on ainaki aina vähä hävettäny mut paksuus on ainaki ilmeisesti keskivertoa parempi. Siitä kun ei ikinä oikei missään tuu tukimuksia ni hankala sanoa...
Lepomitta on kyl mulla ongelma kanssa. Sinänsä eihän se tärkeää ole, mutta kun itelläki se on sen 7-8 senttiä ni ei sitä nyt ainakaan kehtaa tieten tahtoen esitellä.Miten teillä on noin paksuja?? Minulla hauiskin on ohuempi. Reisi on 15 senttiä paksu.
- mittaustapajuttu
Ei voi olla 15 cm kirjoitti:
Miten teillä on noin paksuja?? Minulla hauiskin on ohuempi. Reisi on 15 senttiä paksu.
Se on katos ympärysmitta, jota jotkut tykkää käyttää ettei vaikuta ihan nakilta.
Jaa mitta piillä (3.14...) , niin saat keskimääräisen halkaisijan kalulle. Tuo vessapaperihylsyllä vertailu on hyvä. Jos mahtuu, on keskimääräisen paksu ja jos ei mahdu, on paksumpii kuin kv. Pätee myös pituuteen, jos terska kokonaan esillä, puhutaan kv. pidemmästä kalusta.
Naisille ei tosiaan pituus paljoa merkkaa, vaan nimenomaan paksuus. Pitkäkulliset kuvittelee että pituus jotain merkkaisi muualla kuin naisen mielessä. Miettikääs nyt vähä, kaikki nautintoa tuottavat osat naisella on aika pintaosissa (tottakai vaihteluakin on) emätintä ja klittakin sen ulkopuolella. Normi 14 senttiselläkin voi satuttaa naista tietyissä asennoissa, jos kalu osuu suoraan kohdunsuulle. Tietyissä asennoissa kalu osuu hieman sivuun kohdunsuulta ja joustava emättimen kudos venyy silloin antaen periksi. Juuri tämä ominaisuus mahdollistaa että se yli 20 senttinen kalukin mahtuu pilluun juurta myöten, muuten ei onnistuisi.
Paksuuskin voi jättää naisen kylmäksi, ellei osaa olla mukana naimatouhuissa. Passiivisena pysyvä nainen ei paljoa saa seksistä. Aktiivisesti liikkuva ja pilluaan supisteleva nainen tuottaa itsensä lisäksi miestään koukuttavan nautinnon ja molemmilla tuntuu ihan takuulla.
Tottakai naiset saattaa fantasioida jättikullista ja varmaankin suurin osa niin tekeekin. Kun fantasiaa lopulta pääsee kokeilemaan, nautintoon ei paljoa tarvita kun mieli jo takaa orkut kalun tunkeutuessa sisälle. Ihan kuin mikä fetissi tai fantasia, se lopullinen fyysinen suoritus on vain viime silaus päässä tapahtuvalle "ylilatautumiselle".
- 18x13
Itsellänikin on joku 18 senttine mut ei se näytä järin kookkaalta vaikka olenkin muuten suht pieni jätkä ja oon nyt 20w. ympärysmitta on (vaa) sellaset 13 senttii. jos ois paksumpi nii sit ois paras. tein vessapaperihylsykokeen ja oli just sen kokone joten se on sit varmaa sopiva :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031