Kiitos lidlin pullonpalauttaja miehelle!

köyhimys

Palkka tulisi vasta muutaman päivän päästä, jääkaappi huusi tyhjyyttään ja taskunpohjalla vaivaiset 50senttiä. Olin onnistunut löytämään jostain kaapin pohjalta muutaman tölkin, niistä tulisi ruokabudjettiin huiman 30 sentin lisä. Menin siis lidliin aikeissa ostaa makaroonipussin tai kaksi, pullon palautus automaatin kautta. Toinen automaateista oli rikki ja toisella oli vanhempi mies kolmen pulloja täynnä olevan jätesäkin kanssa. Menin siis jonottamaan, ärsytti muutenkin koska en ollut koko päivänä syönyt yhtään mitään ja vähän kiirekin oli, tauko töistä, mutten silti kehdannut kysyä mieheltä että voisinko äkkiä välistä palauttaa omat tölkkini. Äkkiä mies kääntyi ja kysyi että voisiko saada tölkkini. Menin vähän hämilleni, koska en halunnut luopua ruokarahoistani. Mies kaivoi taskustaan jonkun lapun, se oli pullonpalautus kuitti ja siinä oli yli 2 euroa rahaa "Jäät voitolle", mies tokaisi hymyillen, joten annoin tölkit miehelle. Kiitin ja voi että oli hyvä fiilis, noin pienen eleen takia koko päiväni pelastui, sain töihin evästä ja kotiinkinvmakaroonia parempaa syötävää. Elämän pienet asiat ovat kaikkein tärkeimpiä, ei tainnut miehellä olla hajuakaan kuinka tuollainen "mitätön" ele oikeasti pelasti minun päiväni! :) Kiitos!

2

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkoop

      niinkkö

    • osteriossi12

      heh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe