Chevrolet Aveo ABS valo palaa ja keskuslukitus v'ttuilee

Amerikankotka

Eli tossa sytty sadepäivinen aikaan (sattumaa vai kosteutta?) ABS valo joka lähti pois kun pari terävää jarrutusta kokeilin,mutta tuli takaisin myöhemmin sinä päivänä.. Seuraavana päivänä alkoi keskuslukitus napsumaan ylös,alas,ylös,alas,ylös,alas eli = ei aukea ja kun koittaa kahvaa niin hälyttimet alkaa soimaan. Mahtaiskohan olla vaan joku yhteys tohon abs valoon `? Voin kertoa että harmittaa.. Otin akusta piuhan irti ja laitoin takasin ja edelleen saman ränkytys jatkuu ja abs valo hohtaa mittaritaulussa.

3

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tservolet

niin tosin keskuslukitus toimii kun avaa avaimella ovesta, mutta kaukoohjauksella napsuu edestakasin ...

• Jokke4656

Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.

Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa.

• penkin alla
        Jokke4656 kirjoitti:

Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.

Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa.

Penkin alta löytyi omastakin autosta absivalon vika. Sieltä en olisi osannut itse sitä hakea ja merkki ei ole Chevrolet. Mutta kantsii tsekata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      143
      3191
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3002
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      110
      1443
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      145
      1187
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1087
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1007
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      979
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      817
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      23
      813
    Aihe