Eli tossa sytty sadepäivinen aikaan (sattumaa vai kosteutta?) ABS valo joka lähti pois kun pari terävää jarrutusta kokeilin,mutta tuli takaisin myöhemmin sinä päivänä.. Seuraavana päivänä alkoi keskuslukitus napsumaan ylös,alas,ylös,alas,ylös,alas eli = ei aukea ja kun koittaa kahvaa niin hälyttimet alkaa soimaan. Mahtaiskohan olla vaan joku yhteys tohon abs valoon `? Voin kertoa että harmittaa.. Otin akusta piuhan irti ja laitoin takasin ja edelleen saman ränkytys jatkuu ja abs valo hohtaa mittaritaulussa.
Chevrolet Aveo ABS valo palaa ja keskuslukitus v'ttuilee
3
1714
Vastaukset
- tservolet
niin tosin keskuslukitus toimii kun avaa avaimella ovesta, mutta kaukoohjauksella napsuu edestakasin ...
- Jokke4656
Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.
Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa. - penkin alla
Jokke4656 kirjoitti:
Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.
Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa.Penkin alta löytyi omastakin autosta absivalon vika. Sieltä en olisi osannut itse sitä hakea ja merkki ei ole Chevrolet. Mutta kantsii tsekata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016