Eli tossa sytty sadepäivinen aikaan (sattumaa vai kosteutta?) ABS valo joka lähti pois kun pari terävää jarrutusta kokeilin,mutta tuli takaisin myöhemmin sinä päivänä.. Seuraavana päivänä alkoi keskuslukitus napsumaan ylös,alas,ylös,alas,ylös,alas eli = ei aukea ja kun koittaa kahvaa niin hälyttimet alkaa soimaan. Mahtaiskohan olla vaan joku yhteys tohon abs valoon `? Voin kertoa että harmittaa.. Otin akusta piuhan irti ja laitoin takasin ja edelleen saman ränkytys jatkuu ja abs valo hohtaa mittaritaulussa.
Chevrolet Aveo ABS valo palaa ja keskuslukitus v'ttuilee
3
1865
Vastaukset
- tservolet
niin tosin keskuslukitus toimii kun avaa avaimella ovesta, mutta kaukoohjauksella napsuu edestakasin ...
- Jokke4656
Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.
Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa. - penkin alla
Jokke4656 kirjoitti:
Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.
Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa.Penkin alta löytyi omastakin autosta absivalon vika. Sieltä en olisi osannut itse sitä hakea ja merkki ei ole Chevrolet. Mutta kantsii tsekata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813