Eli tossa sytty sadepäivinen aikaan (sattumaa vai kosteutta?) ABS valo joka lähti pois kun pari terävää jarrutusta kokeilin,mutta tuli takaisin myöhemmin sinä päivänä.. Seuraavana päivänä alkoi keskuslukitus napsumaan ylös,alas,ylös,alas,ylös,alas eli = ei aukea ja kun koittaa kahvaa niin hälyttimet alkaa soimaan. Mahtaiskohan olla vaan joku yhteys tohon abs valoon `? Voin kertoa että harmittaa.. Otin akusta piuhan irti ja laitoin takasin ja edelleen saman ränkytys jatkuu ja abs valo hohtaa mittaritaulussa.
Chevrolet Aveo ABS valo palaa ja keskuslukitus v'ttuilee
3
1649
Vastaukset
- tservolet
niin tosin keskuslukitus toimii kun avaa avaimella ovesta, mutta kaukoohjauksella napsuu edestakasin ...
- Jokke4656
Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.
Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa. - penkin alla
Jokke4656 kirjoitti:
Ei ole ihan vastaavasta viasta kokemusta, mutta yleensä nämä liittyvät kontaktihäiriöihin. Katso abs-anturien liittimet pyörännavoista, ettei ole joku irronnut tai huono kontakti. Evandassa näitä ongelmia saattaa olla etupenkkien alla olevassa keltaisessa liittimessä, joka kannattaa myös Aveossa tarkistaa jos siellä on samanlaiset.
Keskuslukitusvika on oudompi ja saattaisi viitata itse kauko-ohjaimeen jos kerran oven lukosta toimii normaalisti. Oletko hiljattain vaihtanut siihen pariston tai onko se pudonnut maahan, kastunut tms.? Siinä oleva häiriö voisi tehdä tuota että lähettää vuoronperään avaus- ja sulkemiskäskyä, myös ajaessa.Penkin alta löytyi omastakin autosta absivalon vika. Sieltä en olisi osannut itse sitä hakea ja merkki ei ole Chevrolet. Mutta kantsii tsekata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253