Yhteensä 19 käyttäjää tällä hetkellä :: 0 Rekisteröityä, 0 Piilotettua ja 19 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 325 ,päiväys Tor Elo 30, 2012 9:18 pm
Rekisteröityjä käyttäjiä: Ei kukaan
Tieto perustuu viimeisen viiden minuutin aikana olleisiin aktiiveihin käyttäjiin
---
19 käyttäjää siellä on nykyään aina, päivin öin :)
Levikki
3
62
Vastaukset
- Aikanaan ylläpitäjä
oli laittanut asetuksiinsa että sivustolla ON AINA 45 lukijaa, yötä päivää.
Mutta kun kävi jokaisen viestiketjun otsikon kautta, näkyi että lukijoita oli nolla.
Ylläpitäjä on itse kirjoittanut omille kotisivuilleen "vieras" nickillä, ENEMMÄN kuin KAIKKI muut "vieras" nickillä kirjoittaneet YHTEENSÄ.- Paiste auringon
Ihan pakko kysyä, että ketä pakkomielteinen jaksaa käydä kaikki osiot läpi vain nähdäkseen onko saiteilla ketään ? Ja mitä se läpikäyvä ihminen oikeestaan sillä tiedolla tekee ?
Voi jeesus päivää tätä porukkaa.
- Polte kusen
Ihan pakko kysyä, että ketä pakkomielteinen jaksaa ylläpitää kaikkia noita osioita vain nähdäkseen saako niistä kirjoituksista syytteen vai ei ? Ja mitä se ylläpitävä ihminen oikeestaan sillä sivustollaan tekee ?
Voi jeesus päivää sitä mielisairasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142