INTERNET-TARINOITA
Kuinka Internet on koskettanut sinun elämääsi? Onko se vaikuttanut jollakin myönteisellä tai kielteisellä tavalla? Onko Internet tärkeä sinulle ja miten? Haluatko jakaa jonkin tositapahtuman liittyen Internetiin?
Kerro omakohtainen TOSITARINA. Tarina voi olla millainen vain, se voi kertoa arkielämästä tai suuresta käännekohdasta, kunhan koet että haluat jakaa sen jälkipolville.
1. Tarina voi liittyä Internetin sisällölliseen maailmaan, eli sen moniin erilaisiin sivustoihin ja palveluihin.
TAI
2. Se voi liittyä Internetin ulkoiseen maailmaan, kuten kuinka Internet on jollakin tapaa ollut osana mielenkiintoista tapahtumaa elämässäsi.
Omakohtainen tositarina voi olla siis millainen vain, kunhan Internet tai jokin sen lukuisista palveluista liittyy oleellisena osana tositarinaasi. Näitä palveluja ovat esimerkiksi: sähköpostit, blogit, harrastesivustot, verkkokaupat, pelisivustot, deitti-palvelut, pankkipalvelut, julkishallinnonpalvelut, uutissivustot, keskustelupalstat, Chatit ja monet muut.
Voit esittää tekstissä omia ajatuksia ja tunteita liittyen tähän todelliseen tapahtumaan, kunhan vain Internet, ”nettimaailma”, ”nettielämä” tai ”nettitodellisuus” kokemuksena liittyy jotenkin tositarinaasi.
Teksti voi olla pituudeltaan noin 1-5 – sivua (A4).
Varusta tekstisi nimimerkillä, josta henkilöllisyyttäsi ei voi tunnistaa.
Lisää nimimerkkiisi sukupuoli.
Lisää nimimerkkiisi ikä.
Lisää nimimerkkiisi maantieteellinen alue.
Esim. ”Mallinimimerkki, nainen, 34 vuotta, Keski-Suomi”
Vastaanotettuja tositarinoita elämästä Internetin kanssa voidaan käyttää tutkimusmateriaalina ja niitä voidaan julkaista jatkossa missä muodossa tahansa. Lähettämällä tositarinasi, myönnät oikeudet tositarinasi käyttöön ilman korvausta. Kaikki tiedot käsitellään täysin anonyymisti ja luottamuksellisesti.
Muista, että näin voit tulla osaksi jotain suurempaa tarinaa tästä aikakaudesta, jota jälkipolvet tulevat tarkastelemaan.
Lähetä tositarinasi osoitteeseen: [email protected]
INTERNET-TARINOITA: Kirjoita omasta kokemuksestasi
Tutkimusmateriaalia
1
119
Vastaukset
- Inter Netitön.
Minulla ei ole internettiä.
Käytän naapurin yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735