Oletteko huomanneet samaa - korkeasti koulutettu nuori nainen etenee nopeasti? Miten tämä onnistuu? Tiedän kaksi tapausta - molemmat nyt alle nelikymppisinä johtajia. Älykkäitä, kauniita, hyväkuntoisia. Kumpikaan ei ollut kovin tarkka tavarastaan, vaan esimiehen kanssa tiedän kummankin harrastaneen seksiä 30-vuotiaina suunnilleen. Toinen oli eronnut, mutta toinen naimisissa. Ikäeroa esimieheen n. 15-20 vuotta.
Aika varma ylenemiskeino.
naisten nopea uralla eteneminen
226
10985
Vastaukset
- pohti
On moraalisesti väärin harrastaa seksii alaisten kanssa, koska monia syitä tulee mieleen. Olisit ehdottanut näille tapauksille eroamista tehtävistä, koska huono johto
- aloittaja 1
En ollut kumpaankaan nähden sellaisessa asemassa, että olisin voinut ehdotella tuollaisia.
- iem
Katteellisten horinoita.
- secreto69
iem kirjoitti:
Katteellisten horinoita.
Jokaisella työpaikalla on kahdenlaisia asioita: niitä joista puhutaan ja niitä joista ei puhuta.
- Puhuminen auttaa
secreto69 kirjoitti:
Jokaisella työpaikalla on kahdenlaisia asioita: niitä joista puhutaan ja niitä joista ei puhuta.
Tottakai kaikesta täytyy puhua ja olla avoimia, tiedon täytyy kulkea.
- suu poikki
Puhuminen auttaa kirjoitti:
Tottakai kaikesta täytyy puhua ja olla avoimia, tiedon täytyy kulkea.
Pelimiehet ja pelinaiset puhuvat vain siitä mistä omaksi edukseen voivat puhua,
mutteivät yhtään mistään muusta. - Helsinkiläinenainen
Se toimii mainiosti kun yritetään edetä uralla, haarat levälleen ja reikä kosteana oikeille henkilöille johtoportaassa. Tämä auttaa uralla etenemisessä viehättäviä naisia. Kuten http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-iskea-nainen-baarista.html toimii ja auttaa baarissa iskemiseen. Mieti tavoitteesi ja toimi miten tavoitettasi kohti päästään. Suomen laki ei sano ole tarkka tavarastasi. Tästä johtuen http://pleieri.blogspot.com/2013/05/helsinkilainen-nainen-on-euroopan.html helpoin?
- go women
Fiksua naisilta käyttää hyväksi esimiehen ääliömäisyyttä.
- ....................
Ääliömäisyyttä? Ukko saa pillua halutessaan ja muijat antavat sitä vaihdossa. Naisten osalta tuota sanotaan huoraamiseksi, pomoa taas voisi sanoa pelimieheksi.
- plusmiina
Fiksua? Loppujen lopuksi ihan samaa sarjaa - ja yhtä älykästä - kuin tämäkin:
Vittuseon vammasellakin. - Tyhmät äijät
.................... kirjoitti:
Ääliömäisyyttä? Ukko saa pillua halutessaan ja muijat antavat sitä vaihdossa. Naisten osalta tuota sanotaan huoraamiseksi, pomoa taas voisi sanoa pelimieheksi.
Pomo ajattelee muutakuin firman parasta tietysti. Tuollaisten pillua muuten saamattomien pomojen takia taitaa monenkin yrityksen kurssi pudota.
- JokuMuu
plusmiina kirjoitti:
Fiksua? Loppujen lopuksi ihan samaa sarjaa - ja yhtä älykästä - kuin tämäkin:
Vittuseon vammasellakin.Rumaki nainen haluaa munaa!
- zambomaa
Sinä nämä sanat "huoraaminen" ja "pelimies" olet ihan itse keksinyt. Vapaa nainen, joka tarjoaa itseään ei nykymittapuun mukaan "huoraa", vaan "käyttää tilaisuutta hyväkseen". Pomo, joka on heikkona tällaisiin naisiin ei välttämättä ole ollenkaan mikään "pelimies", vaan pelkästään "heikko johtaja".
- Alfa uros
zambomaa kirjoitti:
Sinä nämä sanat "huoraaminen" ja "pelimies" olet ihan itse keksinyt. Vapaa nainen, joka tarjoaa itseään ei nykymittapuun mukaan "huoraa", vaan "käyttää tilaisuutta hyväkseen". Pomo, joka on heikkona tällaisiin naisiin ei välttämättä ole ollenkaan mikään "pelimies", vaan pelkästään "heikko johtaja".
Puhut vähän mutta asiaa!
- HYVÄ ME NAISET!
"Ukko saa pillua"
Noh akat saa munaa ja enemmän RAHAA - THE BEST DEAL EVER!
Ja kerta pano riittää jo pysyvään ylenemiseen. :) - aloittaja 1
zambomaa kirjoitti:
Toinen naisista ei ollut vapaa siihen aikaan, nykyään kai kyllä. Ja molemmissa tapauksissa miehet olivat naimisissa.
- Yök!
HYVÄ ME NAISET! kirjoitti:
"Ukko saa pillua"
Ja kerta pano riittää jo pysyvään ylenemiseen. :)Samaa sanoo sutenööritkin ja entiset huorat...
- Röörimies / bodattu
aloittaja 1 kirjoitti:
Toinen naisista ei ollut vapaa siihen aikaan, nykyään kai kyllä. Ja molemmissa tapauksissa miehet olivat naimisissa.
"Ja molemmissa tapauksissa miehet olivat naimisissa.".....hyi hyi noita asemassa olevia ukkomiehiä.
Aivan eri asia on jos "minä putkimies" naimisissa olevana menen kotirouvalle putkitöihin ja asiat etenee pehmeämmälle puolelle niin se on jotenkin hyväksyttyä..ei ole aseman väärin käyttöä.:) - eura
zambomaa kirjoitti:
Pelimiehistä en tiedä mitään, pillun myynti on HUORAAMISTA.
- ....................
zambomaa kirjoitti:
Mutta tosiasia on se, että jos antaa pimppaa minkkiturkista, uudesta sohvasta, ylennyksestä, tai mistä tahansa muusta vastaavasta, ei se eroa mitenkään siitä, että antaa rahasta, ja se on huoraamista, sanoivat femakot mitä tahansa, ja sanovathan he, koska ajavat omia etujaan.
- ....................
HYVÄ ME NAISET! kirjoitti:
"Ukko saa pillua"
Ja kerta pano riittää jo pysyvään ylenemiseen. :)Huoraamista se on silti, ja taidat itsekin kuulua sellaisiin, kun siinä puolustelet kolleegojasi.
- Sitä se on
Mutta tosiasia on se, että jos antaa pimppaa minkkiturkista, uudesta sohvasta, ylennyksestä, tai mistä tahansa muusta vastaavasta, ei se eroa mitenkään siitä, että antaa rahasta, ja se on huoraamista, sanoivat femakot mitä tahansa, ja sanovathan he, koska ajavat omia etujaan.
Säärtä pitkin säätyyn -systeemi ei tietenkään ole huoraamista, vaan omien luontaisten ominaisuuksien hyödyntämistä ja tuloshakuisuutta sekä päämäärätietoista käyttäytymistä.
Se huoraaminen on kateellisten panettelua. - Tees noin
Huoraamista se on silti, ja taidat itsekin kuulua sellaisiin, kun siinä puolustelet kolleegojasi.
Jos sulle iskee kade, käännä persees pomolle ja ala yletä!
- Kultasuuw
Seksiäsaman työpaikan miljoonapomon kanssa. Sitten avioero ja uusiin naimisiin. Kotiin opiskelemaan ja kotiapulainen hoitaa työt. Äkkiä yhteinen lapsi. Paluu suhteilla johtajaksi. ja siitä äkkiä ylenemään käyttäen kaikkia keinoja. Viholliset raivataan ja kielletään palkkaamasta,voi soittaa vanhojen alaisten uusille pomoille. suosikkeja palkataan ja suositellaan eri puolille mm tiedotusvälineisiin. Vanha exä on edelleen tavattavissa.Vanhat osaamiset ja dokumentit kovassa käytössä.
Onko m vai n. Voiko olla totta. - Anonyymi
JokuMuu kirjoitti:
Rumaki nainen haluaa munaa!
Kerrokko mitä sillä munalla tekee jos sen omistaja on idiootti
- Anonyymi
zambomaa kirjoitti:
Halvemmaks tulis noillekin käydä huorissa kun sekaantua edes tuollaisiin naisiin jotka ei työllään osaa osoittaa ansainneensa ylennystä
- Anonyymi
Röörimies / bodattu kirjoitti:
"Ja molemmissa tapauksissa miehet olivat naimisissa.".....hyi hyi noita asemassa olevia ukkomiehiä.
Aivan eri asia on jos "minä putkimies" naimisissa olevana menen kotirouvalle putkitöihin ja asiat etenee pehmeämmälle puolelle niin se on jotenkin hyväksyttyä..ei ole aseman väärin käyttöä.:)Eipä siitä se oikeampaa moraalisesti tee mu ite olen ai kysyn jot mihin insinöörin vaimo duunaria tarttis vastaus kun sängys pitäs tapahtua muutakin kun suunnittelua
- Anonyymi
Sitä se on kirjoitti:
Säärtä pitkin säätyyn -systeemi ei tietenkään ole huoraamista, vaan omien luontaisten ominaisuuksien hyödyntämistä ja tuloshakuisuutta sekä päämäärätietoista käyttäytymistä.
Se huoraaminen on kateellisten panettelua.Tuo on ihan miten itte haluat puollustella omaa käytöstäsi onnekseni osaan ihte pysytel loitol tuon/sun kaltaisista naisista
- Mirrillä nousuun
On vain fiksua käyttää mirriä apuna etenemisellä. Pikku hinta että nousee nopeasti uralla.
- Ylityöt/seminaarit t
tiedän kaksi varmaa tapausta jossa tussulla edettiin nopeasti,esimiesten kanssa panemalla tietenkin.
Kyseessä kaksi eri firmaa suht isoja työpaikkoja mutta asia lähes kaikkien tiedossa..ylenijät kulkivat entistä enemmän nokka pystyssä saadessaan paremmat nimitykset. - Anonyymi
Pieni hinta ehkä mu osoittaa kyseisen kaltaisen naisen olevan samanlainen hyväksikäyttäjä kuin se joka pillusta ylennyksen antaa
- Tuherolla huipulle
Kaikki naiset ovat syntyneet onnen onkalo haarovälissään. Vain tyhmät ja kurpsahtaneet eivät käytä sitä hyväkseen.
- Anonyymi
Tuosta olen joskus kuullu sellaisen version jo on se luojalla ollu huumorintajua kun on huvipuiston jätteidenkäsittelylaitoksen viereen laittan
- 2+15
"korkeasti koulutettu nuori nainen etenee nopeasti".
Paskanmarjat. Viitsitkö kertoa, millä alalla korkeakoulutettuja naisia suositaan, kun itse en näytä kelpaavan edes määräaikaiseksi..? Voisi ehkä vielä sen kolmannenkin tutkinnon suorittaa, jos kerran tutkintotodistuksella ja tissiparilla jossain hyväpalkkaisen vakiduunin saisi...
Nimimerkillä työtön jo yli puoli vuotta ja haku päällä.- Mirrillä nousuun
Ei siinä tissit riitä!! Miespomo kyllä tajuaa työpaikan arvon ja vaatii sen mukaista vastapalvelua. Eiköhän tuo aloittaja ajatellut sitä.
- 20+18
monet naiset ottavatensin ns paskaduunin ja nousevat sieltä, pomo kerrallaaan nusuttaen eteenpäin niin mikäs siinä
- Pulleat purjeet
Ymmärsit väärin. Ei sitä tutkinnoilla nousta, vaan "hutkinnoilla", vink, vink, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)
- 5+2
20+18 kirjoitti:
monet naiset ottavatensin ns paskaduunin ja nousevat sieltä, pomo kerrallaaan nusuttaen eteenpäin niin mikäs siinä
Haistapa kuule paska. Tässä puhuttiin KORKEAKOULUTETUISTA naisista, ei mistään Alepan, Lidlin, ISS:n tai Sol:in orjista.
- Taasnäitä
Tutkintotodistukset ei pajoa paina. Ne sun kaverit jotka otetaan töihin ottaa työhaastettelussa suihin.
- aloittaja 1
En voi kertoa, koska en halua että kukaan voi yhdistää näitä tarinoita ko. ihmisiin, mutta kummatkin miesvaltaisia aloja. Ainakin johtajat pääsääntöisesti miehiä (toisessa paikassa kaikki, ja toisessa paikassa melkein kaikki).
- Tietty rajoitus
aloittaja 1 kirjoitti:
En voi kertoa, koska en halua että kukaan voi yhdistää näitä tarinoita ko. ihmisiin, mutta kummatkin miesvaltaisia aloja. Ainakin johtajat pääsääntöisesti miehiä (toisessa paikassa kaikki, ja toisessa paikassa melkein kaikki).
Nainen ei voikaan päätyä johtajaksi, koska ei ole enää ketään, jolta ottaa suihin. Nainen voi päästä vain toisiksi korkeimmalle paikalle.
- naiset pomoina
Tietty rajoitus kirjoitti:
Nainen ei voikaan päätyä johtajaksi, koska ei ole enää ketään, jolta ottaa suihin. Nainen voi päästä vain toisiksi korkeimmalle paikalle.
Väärin!
N. 20- vuotta sitten (n. 30- vuotiaana) olin aika korkeassa asemassa tosi suuressa yrityksessä (yhden yksikön johtaja) alaisia n. 50. Esimieheni, koko ketjun johtaja (palkkajoihtaja hänkin) oli n. 40- vuotias nainen. Paljon oli yhteispalavereja kaikille yksikön johtajille, yhteisiä "tutustumismatkoja" joskus isommalla ja joskus pienemmällä porukalla, joskus tämän ketjunjohtajankanssa kahdestaankin.
Yhdellä tällaisella kahden toteutetulla tutustumismatkalla, sitten melko suoraan vaati minulta seksiä hotellissa ravintolaillan jälkeen. Hän oli kyllä seksikäs ja kaunis, mutta muuten työasioissa tosi v-mäinen. Joskus aikaisemmin jopa himoitsin häntä,mutta kuitenkin kieltäydyin "kunniasta" kohteliaasti. Olin luullut, että olin jo kaikki kokenut, mutta tämän tapauksen jälkeen sain todellakin kokea, että entiset v____lut (joita ennen sai palavereissa yleensä muut) sai vielä panna potenssiin kolme. Ennen olin ollut monissa palavereissa se kehuttu ja kelvannut hänen taholtaan muille esimerkiksi hyvästä johtamisesta asetettu yksikönjohtaja, mutta tämän tapauksen jälkeen tuntui, ettäen kelpaa enää mihinkään, vaikka edelleenkin yksiköiden parasta tulosta teinkin.
Hän otti minulta lähes kaikki valtuudet pois tehdä työtäni satojen kilometrien päässä hänestä jne. Oli aika helppo päätös lähteä uuteen työpaikkaan, kun sellaista minulle itse määräämilläni ehdoilla tarjottiin. Kiusaaminen jatkui vielä sen jälkeenkin, ei suostunut maksamaan minulle paperilla sovittuja bonuksia viimeiseltä vuodelta ja jatkoi vielä vuosia mustamaalaamistani, kun kuitenkin aika pienellä toimialalla suomessa toimittiin, vanhoilta kolleegoilta usein niistä kuulin.
Tietysti olisin minulle kuuluvat bonukset oikeudessa saanut, mutta kuitenkin ajattelin, että koska firma oli yksi suurimpia toimijoita toimialallamme, se voisi koitua omaan nilkkaani tulevaisuudessa.
Että osaa ne naisetkin kyykyttää pomoina. Hän ei enää tosin ole saman yrityksen palveluksessa, mutta varmaan vielä muutaman vuoden ennen eläkettä toimii tosi korkean tason johtajana eräässä toisessa yrityksessä. Muutaman kerran vuodessa tapaamme jossain suuremmissa juhlissa, mutta minua ei edes tervehdi (olin kuitenkin 6 v hänen alaisensa), heittää vain erittäin halveksuvia ja kylmiä katseita. - .....
naiset pomoina kirjoitti:
Väärin!
N. 20- vuotta sitten (n. 30- vuotiaana) olin aika korkeassa asemassa tosi suuressa yrityksessä (yhden yksikön johtaja) alaisia n. 50. Esimieheni, koko ketjun johtaja (palkkajoihtaja hänkin) oli n. 40- vuotias nainen. Paljon oli yhteispalavereja kaikille yksikön johtajille, yhteisiä "tutustumismatkoja" joskus isommalla ja joskus pienemmällä porukalla, joskus tämän ketjunjohtajankanssa kahdestaankin.
Yhdellä tällaisella kahden toteutetulla tutustumismatkalla, sitten melko suoraan vaati minulta seksiä hotellissa ravintolaillan jälkeen. Hän oli kyllä seksikäs ja kaunis, mutta muuten työasioissa tosi v-mäinen. Joskus aikaisemmin jopa himoitsin häntä,mutta kuitenkin kieltäydyin "kunniasta" kohteliaasti. Olin luullut, että olin jo kaikki kokenut, mutta tämän tapauksen jälkeen sain todellakin kokea, että entiset v____lut (joita ennen sai palavereissa yleensä muut) sai vielä panna potenssiin kolme. Ennen olin ollut monissa palavereissa se kehuttu ja kelvannut hänen taholtaan muille esimerkiksi hyvästä johtamisesta asetettu yksikönjohtaja, mutta tämän tapauksen jälkeen tuntui, ettäen kelpaa enää mihinkään, vaikka edelleenkin yksiköiden parasta tulosta teinkin.
Hän otti minulta lähes kaikki valtuudet pois tehdä työtäni satojen kilometrien päässä hänestä jne. Oli aika helppo päätös lähteä uuteen työpaikkaan, kun sellaista minulle itse määräämilläni ehdoilla tarjottiin. Kiusaaminen jatkui vielä sen jälkeenkin, ei suostunut maksamaan minulle paperilla sovittuja bonuksia viimeiseltä vuodelta ja jatkoi vielä vuosia mustamaalaamistani, kun kuitenkin aika pienellä toimialalla suomessa toimittiin, vanhoilta kolleegoilta usein niistä kuulin.
Tietysti olisin minulle kuuluvat bonukset oikeudessa saanut, mutta kuitenkin ajattelin, että koska firma oli yksi suurimpia toimijoita toimialallamme, se voisi koitua omaan nilkkaani tulevaisuudessa.
Että osaa ne naisetkin kyykyttää pomoina. Hän ei enää tosin ole saman yrityksen palveluksessa, mutta varmaan vielä muutaman vuoden ennen eläkettä toimii tosi korkean tason johtajana eräässä toisessa yrityksessä. Muutaman kerran vuodessa tapaamme jossain suuremmissa juhlissa, mutta minua ei edes tervehdi (olin kuitenkin 6 v hänen alaisensa), heittää vain erittäin halveksuvia ja kylmiä katseita.Eli kun johtajanaisella ei ole enää ketään ylempää jolta ottaa suihin, niin aletaan ahdistelemaan alaisia. Mikähän siinä suihinottamisessa on niin ihanaa, kun sitä on pakko saada?
- pohti
..... kirjoitti:
Eli kun johtajanaisella ei ole enää ketään ylempää jolta ottaa suihin, niin aletaan ahdistelemaan alaisia. Mikähän siinä suihinottamisessa on niin ihanaa, kun sitä on pakko saada?
Olen lukenut että orgasmi sisältää pieniä osia testosteronia ja muita mies hormooneja. Voi oletaa että jos nainen otaa tarpeeksi suihin riipuvuus muodostuu
- aloittaja1
Väärin!
Että osaa ne naisetkin kyykyttää pomoina. Hän ei enää tosin ole saman yrityksen palveluksessa, mutta varmaan vielä muutaman vuoden ennen eläkettä toimii tosi korkean tason johtajana eräässä toisessa yrityksessä. Muutaman kerran vuodessa tapaamme jossain suuremmissa juhlissa, mutta minua ei edes tervehdi (olin kuitenkin 6 v hänen alaisensa), heittää vain erittäin halveksuvia ja kylmiä katseita.nimimerkille naiset pomoina, niinkun sanoin tuolla alussa, tällaistakin voi tapahtua, mutta en ollut kuullut. Tämä tarina on kuitenkin minulle pelkkä tarina internetissä, toisin kuin ne kaksi tapausta live-elämästä.
- Kyrypähuulet etenee!
Taasnäitä kirjoitti:
Tutkintotodistukset ei pajoa paina. Ne sun kaverit jotka otetaan töihin ottaa työhaastettelussa suihin.
Itse laitan naeset suorittamoon ns. "huulihölkkää" käyrälle 20cm suonikkaalle mulukulleni!!
- Totuus perseeseen
"itse en näytä kelpaavan edes määräaikaiseksi..?"
Koska olet niin saatanan ruma!
Eikö se jo tullut selväksi että jos haluat huipulle, niin sakset auki ja leipäläpi kiinni! - hgchgcgkh
Väärin!
Että osaa ne naisetkin kyykyttää pomoina. Hän ei enää tosin ole saman yrityksen palveluksessa, mutta varmaan vielä muutaman vuoden ennen eläkettä toimii tosi korkean tason johtajana eräässä toisessa yrityksessä. Muutaman kerran vuodessa tapaamme jossain suuremmissa juhlissa, mutta minua ei edes tervehdi (olin kuitenkin 6 v hänen alaisensa), heittää vain erittäin halveksuvia ja kylmiä katseita.Vittuaan auliisit jakanut nainen on tottunut saamaan pillullaan kaiken, myös alaistensa kaiken huomion. Kun hänen vittunsa ei sinua kiinnostanut, oli aika savustaa sinut ulos ja ottaa uusi sauva tilalle.
Tiesit mitä tuleman piti joten olisit nussinut ja vaihtanut maisemaa. - Näin se vain on
Väärin!
Että osaa ne naisetkin kyykyttää pomoina. Hän ei enää tosin ole saman yrityksen palveluksessa, mutta varmaan vielä muutaman vuoden ennen eläkettä toimii tosi korkean tason johtajana eräässä toisessa yrityksessä. Muutaman kerran vuodessa tapaamme jossain suuremmissa juhlissa, mutta minua ei edes tervehdi (olin kuitenkin 6 v hänen alaisensa), heittää vain erittäin halveksuvia ja kylmiä katseita."naiset pomoina", mikäs homo sinä oikein olet kun ei kelvannut hyvännäköinen nainen? Se olisi tehnyt vaan hyvää urallesi mutta ryssit homman, aivan oma moka. T
- Anonyymi
Tietty rajoitus kirjoitti:
Kylläpä on johtaja femakko pistetään muutamien rahakkaiden asiakkaiden kanssa palaveriin niin kummasti tulee nimet sopimus paperiin
- Anonyymi
pohti kirjoitti:
Olen lukenut että orgasmi sisältää pieniä osia testosteronia ja muita mies hormooneja. Voi oletaa että jos nainen otaa tarpeeksi suihin riipuvuus muodostuu
Juuri näin ...eräs nais pomo joka mainittu täälläkin ei lounaaksi töissä muuta tarvikkaan ravintorikastakin
- Anonyymi
Mä en edes virallisesti ol omasta mielestäni työtön kun olin noin vuoden saikul ja ny ollu vuoden verran kuntouttavas työs ja saikulla ollessahan ei työnteko ole kiellettyä se vaan on omalvastuul jos itsensä loukkaa työkyvyttömäks saikul ollessa ei korvauksia taida saada mistään
- Anonyymi
Pulleat purjeet kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Ei sitä tutkinnoilla nousta, vaan "hutkinnoilla", vink, vink, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)
Vankilassa edetään varmaan tuossa arvojärjestyksessä niillä tappeluilla ja kuinka niissä pärjää si kun on siellä voittamaton on pelätyin sieltä vapauduttuaankin ainakin niisä piireissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en edes virallisesti ol omasta mielestäni työtön kun olin noin vuoden saikul ja ny ollu vuoden verran kuntouttavas työs ja saikulla ollessahan ei työnteko ole kiellettyä se vaan on omalvastuul jos itsensä loukkaa työkyvyttömäks saikul ollessa ei korvauksia taida saada mistään
Jos nääs aiheutuu työtapaturma josta aiheutuu loppuelämän työkyvyttömyys
- 11+12
Arvasin. Tiesin jo otsikon perusteella, mitä aloitusviesti sisältää.
Te naisvihaajat olette niin tyhmiä.- aloittaja 1
En ole naisvihaaja. Ei tule mieleen vastaavaa tapausta toisinpäin, että nuori koulutettu mies olisi edennyt naisesimiestään kiksauttamalla. Varmaan tätäkin tapahtuu, en ole vaan itse törmännyt..
- 15+11
aloittaja 1 kirjoitti:
En ole naisvihaaja. Ei tule mieleen vastaavaa tapausta toisinpäin, että nuori koulutettu mies olisi edennyt naisesimiestään kiksauttamalla. Varmaan tätäkin tapahtuu, en ole vaan itse törmännyt..
Olethan sinä naisvihaaja. Oletat että tietämäsi kaksi naista ovat edenneet urallaan koska ovat nussineet esimiestään.
Entä jos seksi ja työsuhde olivatkin erillisiä asioita? Kyllähän työpaikkaromansseja tapahtuu jatkuvasti. - eestistä sihteereitä
15+11 kirjoitti:
Olethan sinä naisvihaaja. Oletat että tietämäsi kaksi naista ovat edenneet urallaan koska ovat nussineet esimiestään.
Entä jos seksi ja työsuhde olivatkin erillisiä asioita? Kyllähän työpaikkaromansseja tapahtuu jatkuvasti.Ja juuri työpaikkaromanssien ansiosta yletään ja toiset ihmettelee että miksikäs noin.
Itse jos olisin pomo, niin mieluummin katselin naista joka on poskeen ottanut ja hymyilee ohi kipittäessään, kuin masennuksesta kärsivää ylipainoista kurttuotsaista valittajaa. Noin se vain menee, silmän- ja mielenruokaa tytöt! - naisvihaaja sit kans
15+11 kirjoitti:
Entä jos seksi ja työsuhde olivatkin erillisiä asioita? Kyllähän työpaikkaromansseja tapahtuu jatkuvasti.Juu, kyllä työpaikkaromansseja. Mutta ne eivät yleensä ole alainen - esimies romansseja.
Mutta tässä taitaa olla tarkoitusperänä vain uralla nousu. Eli sopivasti romanssi esimiehen kanssa, sit kun on noustu niin paljon kun pystyy, niin vaihdetaan romanssin kohdetta paria pykälää isommaksi pomoksi.
Eli suomeksi sanottuna huorataan se mikä ehditään. Tosin pomot vaihtoon tuossa kohtaa, ei työväkeä saisi arvioda munalla vaan järjellä...
Tuossa ei ole mitään tekemistä naisvihan kanssa. - Ottakaa oppia, tytöt
naisvihaaja sit kans kirjoitti:
Juu, kyllä työpaikkaromansseja. Mutta ne eivät yleensä ole alainen - esimies romansseja.
Mutta tässä taitaa olla tarkoitusperänä vain uralla nousu. Eli sopivasti romanssi esimiehen kanssa, sit kun on noustu niin paljon kun pystyy, niin vaihdetaan romanssin kohdetta paria pykälää isommaksi pomoksi.
Eli suomeksi sanottuna huorataan se mikä ehditään. Tosin pomot vaihtoon tuossa kohtaa, ei työväkeä saisi arvioda munalla vaan järjellä...
Tuossa ei ole mitään tekemistä naisvihan kanssa.Hyvä esimerkki on Ranskan Carla Bruni, joka oli ensin rokkareiden kiertopalkinto Mick Jaggereita myöten, kunnes nappasi lopulta pääpotin ja päätyi presidentin vaimoksi. Siinä on nainen ymmärtänyt markkina-arvonsa ja ottanut siitä kaiken hyödyn irti.
- sgt.pepper-59
Ottakaa oppia, tytöt kirjoitti:
Hyvä esimerkki on Ranskan Carla Bruni, joka oli ensin rokkareiden kiertopalkinto Mick Jaggereita myöten, kunnes nappasi lopulta pääpotin ja päätyi presidentin vaimoksi. Siinä on nainen ymmärtänyt markkina-arvonsa ja ottanut siitä kaiken hyödyn irti.
noita "esimerkkejä" löytyy jokapuolelta,akat jopa alkavat suhteeseen äijän kanssa jolla jo suhteet 2.äijään jota pimu tavoittelee,pääsee näin lähemmäksi sitä todellista tavoitetta,kai teidänkin lähipiirissä akkoja(/ukkojakin..?) jotka vaihtanut parempaan..
ja näin jopa "alamaailmassa",pirihutsut yleisin esim. - tadaadadaa
naisvihaaja sit kans kirjoitti:
Juu, kyllä työpaikkaromansseja. Mutta ne eivät yleensä ole alainen - esimies romansseja.
Tuossa ei ole mitään tekemistä naisvihan kanssa.Hyvä pointti! Ei nyt millään pahalla, mutta musta tuntuu et suurimmalla osalla miespuolisista henkilöistä on aivot (ja usein myös järki) jalkojenvälissä! :DDDD
- nomuseohno
Ottakaa oppia, tytöt kirjoitti:
Hyvä esimerkki on Ranskan Carla Bruni, joka oli ensin rokkareiden kiertopalkinto Mick Jaggereita myöten, kunnes nappasi lopulta pääpotin ja päätyi presidentin vaimoksi. Siinä on nainen ymmärtänyt markkina-arvonsa ja ottanut siitä kaiken hyödyn irti.
"ymmärtänyt markkina-arvonsa"
En käyttäisi tätä sanaa; maailmassa on paljon (kauniita) naisia, jotka eivät suostuisi mistään hinnasta M. Jaggerin tai pressan muusaksi.
Uskon ylipäänsä siihen, että älykäs nainen määrittelee itsensä jotenkin muuten kuin miehen kautta. - Horoloco
nomuseohno kirjoitti:
En käyttäisi tätä sanaa; maailmassa on paljon (kauniita) naisia, jotka eivät suostuisi mistään hinnasta M. Jaggerin tai pressan muusaksi.
Uskon ylipäänsä siihen, että älykäs nainen määrittelee itsensä jotenkin muuten kuin miehen kautta.Älä jauha paskaa.
Kun aletaan lyömään taaloja tiskiin, niin jossain tulee se piste vastaan jossa nainen ymmärtää "markkina-arvonsa" ja sakset avautuu itsestään.
Siinä ei ole miehen ulkonäöllä mitään tekemistä kun rahaa löytyy. Rumempi nainen avaa jalkansa halvemmalla kuin kaunis, mutta yhtäkaikki, nainen kuin nainen yrittää päästää aina korkeammalle kun tilaisuus tulee eteen.
Se että sinulla on rumuutesi vuoksi ollut "miehenä" pelkkä oma käsi ei muuta maailmaa miksikään. - Horoloco
nomuseohno kirjoitti:
Uskon ylipäänsä siihen, että älykäs nainen määrittelee itsensä jotenkin muuten kuin miehen kautta.Turhaan sinä niitä miinuksia painelet. Jos väität minun olevan väärässä, niin kirjoita peukuttamisen jälkeen vain ihan reilusti perustelut.
Mutta tiedänhän minä että sinäkin tiedät minun olevan oikeassa tässä asiassa.
Raha se on mikä tätä maailmaa kuljettaa ja tarpeeksi rahaa avaa taatusti nunnankin jalat eikä ukon ulkonäöllä ole siinä leikissä mitään merkitystä.
Naiset ovat aina ratsastaneet miehen siivellä ja yrittäneet kerätä statusta miehen statuksella. - Fem X
Horoloco kirjoitti:
Älä jauha paskaa.
Kun aletaan lyömään taaloja tiskiin, niin jossain tulee se piste vastaan jossa nainen ymmärtää "markkina-arvonsa" ja sakset avautuu itsestään.
Siinä ei ole miehen ulkonäöllä mitään tekemistä kun rahaa löytyy. Rumempi nainen avaa jalkansa halvemmalla kuin kaunis, mutta yhtäkaikki, nainen kuin nainen yrittää päästää aina korkeammalle kun tilaisuus tulee eteen.
Se että sinulla on rumuutesi vuoksi ollut "miehenä" pelkkä oma käsi ei muuta maailmaa miksikään.Jännää kuinka en naisena tunne ainuttakaan tapausta. :-) Enkä itse tekisi moista mistään hinnasta, ai niin - olen ylipainoisena varmaankin "ruma" kaiken lisäksi. Naistenvihaajien aivot tuntuvat todella toimivan toisella tavalla entä normaalien ihmisten, tämä ketju toimii täydellisenä esimerkkinä miks koulutettujen naisten asema työmarkkinoilla on yhä niin helvetin heikko.Onneksi pääsen hiiteen tästä pohjolan Afganistanista pian.
- Horoloco
Fem X kirjoitti:
Jännää kuinka en naisena tunne ainuttakaan tapausta. :-) Enkä itse tekisi moista mistään hinnasta, ai niin - olen ylipainoisena varmaankin "ruma" kaiken lisäksi. Naistenvihaajien aivot tuntuvat todella toimivan toisella tavalla entä normaalien ihmisten, tämä ketju toimii täydellisenä esimerkkinä miks koulutettujen naisten asema työmarkkinoilla on yhä niin helvetin heikko.Onneksi pääsen hiiteen tästä pohjolan Afganistanista pian.
Hölmö ei tunne ainuttakaan, mutta kaikki tuntee hölmön.
- Taurus2
Fem X kirjoitti:
Jännää kuinka en naisena tunne ainuttakaan tapausta. :-) Enkä itse tekisi moista mistään hinnasta, ai niin - olen ylipainoisena varmaankin "ruma" kaiken lisäksi. Naistenvihaajien aivot tuntuvat todella toimivan toisella tavalla entä normaalien ihmisten, tämä ketju toimii täydellisenä esimerkkinä miks koulutettujen naisten asema työmarkkinoilla on yhä niin helvetin heikko.Onneksi pääsen hiiteen tästä pohjolan Afganistanista pian.
No se johtuu ihan siitä että sulla ei ole yhtään kaveria jotka on päässyt parempaan asemaan.
Totuuden kertominen ei ole mitään vihaa.
- atm.
Reittä pitkin ylenee nopeesti. Eduskuntaankaan ei pääse jos ei jaa pil.lua ylemmille tahoille.
- aloittaja 1
Toinen näistä naisista haaveilee kansanedustajan urasta.. että tuossa mielessä on kyllä lahjoja =D
- Pimperi123
Onkohan Talosen Harja antanut monellekki? :)
- Vanha Erkki
Pimperi123 kirjoitti:
On
- sormi-kimmo
Pimperi123 kirjoitti:
siltä ei kukaan halua mitään.
- hulabalaa
sormi-kimmo kirjoitti:
siltä ei kukaan halua mitään.
no mutta miten se muka on edennyt niin pitkälle? kai nyt kuitenki reittä pitkin?
- Anonyymi
Pimperi123 kirjoitti:
Mitä kahtonna ni minun mielestäni hän vaikutti jonkin asteiselta narsistilta ja jos ite veikkaan joudun ni jokaiselle joka vain on huolinnu se on monasti noil narsisteilla kun tärkeintä on se hallinta
- Katkeruus on ilomme
Ei suoraan liity tähän, mutta vähän kuitenkin. Soikku pääsi Nyt-liitteen kanteen laittamalla nettiin materiaalia olemassaolostaan.
http://nyt.fi/20130524-videoilla-toimii-hymy-naein-soikusta-tuli-suomen-seuratuin-videobloggaaja/
Joku sellainen, sanotaanko vaikka miespuolinen henkilö, joka esimerkiksi olisi harjoitellut vuosia kehittääkseen osaamistaan erilaisissa taitoa vaativissa asioissa ja sen jälkeen laittanut tähän taitoonsa liittyvät tuotoksensa nettiin vain huomatakseen, etteivät ne kiinnosta ketään, voisi olla tästä katkerakin. Miehen pelkällä olemassaolollahan ei kummoista arvoa ole, joten kyvykkyys jossakin asiassa on välttämätön huomion ehto. Riittävä se ei kuitenkaan ole.- pohti
youtuben suosituimmat kanavat on kyllä miesvaltaisia, Voi olla että tietyt suomalaiset tahot nosttatavat tietyjen suomalaisten blokkaajien julkisuutta koska he haluavat pitää kulttuurin selaisessa kuosissa joka sopii heille
- ......
Asiaan liittyvät sanat:
huorinteko
ahneus
rahanhimo
valtapyrkimys
seksi vallan välineenä
materialismi
synti - HUH HUH
Niin se tietysti on että nainen joka ylenee tehtävissään niin on antanut pimpsaa pomolle. Meinaatko ettei nainen muuten siihen kykene??? Taas tuli todistettua ettei miehet aivoilla ajattele!!!!!
- Esimerkllinen esimie
Enpä nyt sanoisi että tuo on varma keino edetä uralla. Itse esimiehenä olen seksisuhteessa alaiseni kanssa, eikä hän ole tästä saanut mitään etuja töissä. Kuulostaa enemmin siltä, että olet kateellinen. Et etene uralla, kun et ole älykäs ja kadehdit vielä heitä koska et ole hyvänkuntoinen sekä kaunis.
- Anonyymi
Si sulla ei ole vaimoa jonka avulla alaisesi sua pystyis kiristämään
- da boss man
Typerä on se joka pelkän seksin perusteella antaa ylennyksiä! Itse en tekisi niin. Tai voisin luvata naiselle ylennyksen seksin jälkeen, mutta sitten en pitäisi lupausta, vaan saisin vain seksiä. WINNING!
- Ovelaa menoa
"Typerä on se joka pelkän seksin perusteella antaa ylennyksiä! Itse en tekisi niin. Tai voisin luvata naiselle ylennyksen seksin jälkeen, mutta sitten en pitäisi lupausta, vaan saisin vain seksiä. WINNING!"
Nainen antaa vain ukkomiehille. Siten hänellä on oiva kiristysmahdollisuus jos pomo meinaa vaan panna eikä ylennä. Lähtee muija ja lapset jos ylennystä ei tule. Poikamiehet saavat vetää handuunsa.
- Tottakai...
Alaisen kuuluu ottaa poskeen, että etenee urallaan, se on ihan normimeininki:-)
- uskova2
kuules tottakai. olet joku maalaistollo joka haaveilee olevansa kyseinen oomo.olet ääliö.
- KALLE KELLO
Onhan näitä nähnyt, mutta kukin taaplaa tyylillään, mutta vastaan se joskus tulee ettei kannata sekoilla työpaikalla, ei pomon eikä rividuunarin kanssa. Jos tuolle tielle lähtee, niin pitää ottaa sitten vastuukin tekosistaan. Ei ne ole hyvin päättyneet eikä pääty.
- Käyttäytymisbiologi
Se on vain luonnonlaki. Naisilla on jotain, mitä miehet haluavat ja johtavassa asemassa olevat alfa-urokset käyttävät tilaisuutta hyväkseen aina kun voivat. Jos naisella on jokin ominaisuus, mistä on hyötyä urakehitykselle, miksei hän saisi käyttää sitä hyödykseen? Kaikki kunnia niille naisille, jotka onnistuvat hyötymään ja käyttämään hyväkseen miesten tarvetta levittää siementään mahdollisimman moneen naiseen. Ihan perusbiologiaa.
- järki käteen..
Mitä itse olen ollut kaupanalalla yli 30 v. eli eroistavara- kaupan. Täytyy todeta, että tuo aloittajan väittämä pitää hyvin paikkansa. Tästä ei meillä AY-liikekään paljon hiisku, vaan se on ongelma. En lähde erittelemään eri portaissa tapahtuvaa sexi pelaamisella tapahtuvaa.. Yksi kylmä tosiasia on, että isossakin yhtiössä tällainen toiminta rapauttaa. Kokemusta on useista yrityksistä. Kun työpaikkaa jaetaan toisella pimppi pelissä ja miehellä ammattitaito. Niin jokainen tajuaa mihin se johtaa ??????????????
- Big Wheel
Jos nainen on älykäs ja korkeasti koulutettu, hän tulisi todennäköisesti menestymään firmassaan. Miksi mies ei vekkulina ottaisi ilmaista karvatuheroa ja panisi naisen etenemisen syyksi tussuharjoitukset pomon kanssa. Näin hänelle ei tarvitse maksaa niin suurta palkkaa. Uskon että EK:kin kannattaa tätä ratkaisukeskeistä työllistämistä.
- vanha99
Monen, valitettavasti aivan liian monen kansalaisemme henkisen tilan näemme tältä palstalta, johon joku vastuuntunnoton väsää näitä tekaistuja aloite-viestejä ja sitten kommentoidaan niitä "asiantuntemuksella". Voi aikoja! Voi tapoja!
- kauban pomo
panin tänään yhtä kassa tyttöä
- aloittaja1
vanha99, aloitusviestin aihe ei ollut keksitty. Vaan ihan todellisista tapauksista kirjoitin. Ylläpito on mukaillut tekstiäni, eli se kuvausteksti mikä näkyy sen kuvan kanssa, se on ylläpidon aikaansaannosta. Mutta, se että lähipiiristä tiedän kaksi tapausta missä 100 % varmuudella oli alais-esimies-seksisuhde, ja myöhemmin naiset etenivät johtajiksi, se ei ole keksittyä.
- Tarmo Lähikauppias
kauban pomo kirjoitti:
panin tänään yhtä kassa tyttöä
Tuliko kassalle sen aikana pitkä jono hermostuneita ja kärttyisiä asiakkaita?
- tre3
Miksi seksi olisi yhtään huonompi ylenemiskeino kuin mikään miesten harrastamista mielistelykeinoista?
- 34 v nainen
Olen koeajanut pari esimiestä, molemmat siksi että ovat komeita ja seksikkäitä tapauksia. Toisen kanssa on jatkettu peliä jo pitkään, kumpikin olemme varattuja joten sen enempään ei ole mahdollisuuksia. Älkääpä olko kateellisia turhaan. Itse olen kyllä erittäin pro kun on tarpeen, työasioita päättäessä ei mietitä ketä pan**an vaan mikä on tehokkainta. Ei kai se nyt ole mikään anteeksipyynnön paikka jos satun olemaan korkeasti koulutettu, pätevä ja vielä hyvännäköinen. Paiskin duunia ylitöitä niin paljon kuin jaksan ja johdan organisaatiota hyvin. Siihen päälle tekee ihan hyvää käydä pomon kanssa välillä kahdenkeskisiä neuvotteluita.
- minihame muotiin
määkin haluan ...=)))
- huora akka suhteessa
hyi vittu!! SUA SIETÄS VEdellä koville.
- karppa.
Jos 34 v nainen puhuu totta (täällä kun niin moni puhuu paskaa ja sepustaa mielikuvitusjuttuja) niin sinähän olet täysiverinen lutka. Mielestäni olet eläintä alempi. Samalla kannattaisi siirtyä suoraan kadulle myymään tavaraa, ja ottaa ero miehestäsi.
- Häivy!
karppa. kirjoitti:
Jos 34 v nainen puhuu totta (täällä kun niin moni puhuu paskaa ja sepustaa mielikuvitusjuttuja) niin sinähän olet täysiverinen lutka. Mielestäni olet eläintä alempi. Samalla kannattaisi siirtyä suoraan kadulle myymään tavaraa, ja ottaa ero miehestäsi.
Sinun mielipiteesi alkaa kiinnostamaan vasta sitten kun olet päässyt poikuudestasi.
Tosin, mehän tiedämme että niin EI tule tapahtumaan, joten jos mitenkään voisit suksia vittuun täältä kuleksimasta? - 34 v nainen
karppa. kirjoitti:
Täysverinen sentään, etten puoliverinen! :) Näinhän se on että osa meistä pitää intohimoa muuhun kuin puolisoon paholaisen touhuina ja osa sitten taas on kiitollinen siitä että joskus vielä sukat pyörivät hetken jalassa. Niin, kyseessä on tosiaan himoon eikä ylenemistouhuihin liittyvä juttu. Silti jos kemiat kohtaa sängyssä niin voi työtkin sujua tosi hyvin.
Kyllä tämä ihan tosijuttu on eikä työyhteisössäni edes mitenkään poikkeuksellisen irstas.. Jos kertoisin muutaman äijän vaimoille mitä töissä päivän mittaan tehdään (ei kylläkään minun kanssani) niin tukehtuisivat pullakahveihinsa. - karppa.
Häivy! kirjoitti:
Sinun mielipiteesi alkaa kiinnostamaan vasta sitten kun olet päässyt poikuudestasi.
Tosin, mehän tiedämme että niin EI tule tapahtumaan, joten jos mitenkään voisit suksia vittuun täältä kuleksimasta?Tämä on vapaa palsta enkä häivy täältä mihinkään. Sinun kannattaa mennä nyt kotiin ja laittaa tutti suuhin.
- karppa.
34 v nainen kirjoitti:
Täysverinen sentään, etten puoliverinen! :) Näinhän se on että osa meistä pitää intohimoa muuhun kuin puolisoon paholaisen touhuina ja osa sitten taas on kiitollinen siitä että joskus vielä sukat pyörivät hetken jalassa. Niin, kyseessä on tosiaan himoon eikä ylenemistouhuihin liittyvä juttu. Silti jos kemiat kohtaa sängyssä niin voi työtkin sujua tosi hyvin.
Kyllä tämä ihan tosijuttu on eikä työyhteisössäni edes mitenkään poikkeuksellisen irstas.. Jos kertoisin muutaman äijän vaimoille mitä töissä päivän mittaan tehdään (ei kylläkään minun kanssani) niin tukehtuisivat pullakahveihinsa.Sittenhän sinä sallit myös miehellesi, että Hän pökkii töissä muita naisia minkä ehtii?? Reilua, eikö totta?
- vanhan liiton äijä
karppa. kirjoitti:
Sittenhän sinä sallit myös miehellesi, että Hän pökkii töissä muita naisia minkä ehtii?? Reilua, eikö totta?
Olen samaa mieltä kuin karppa, vaikka en ole mikään tiukkapipo. Jos työhommiin kuuluu pettäminen ja vieraan nussiminen, niin jossain mättää ja pahasti. Mitä muita huijauksia tehdään työpaikoilla jossa yleiseen kulttuuriin kuuluu puolison pettäminen?
Jos moraali lipsuu pahasti jo tuossa asiassa, niin taatusti siellä vedetään asiakasta linssiin myös taloudellisesti. On surkuhupaisaa, miten tämä 34 v nainen vielä puolustelee itseään.
Vanha sanonta meneekin niin, että ennen maa repee, kuin huora häpee. - asdasAQWER3
karppa. kirjoitti:
Sittenhän sinä sallit myös miehellesi, että Hän pökkii töissä muita naisia minkä ehtii?? Reilua, eikö totta?
Toivotaan, että tuon... panemisessa kumi hajoo ja sattuu pieni vahingo.
- Suhdanteet**
Tiedän tapauksen vuosien takaa, juoksutytönä isoon yhtiöön tullut nuori nainen eteni johdon sihteeriksi, harrastamalla seksiä ylemmän esimiehensäkanssa. Se tapahtui yleensä lounastauolla, milloin missäkin..
Nainen oli koulujakäymätön pelkkä 'peruskoulupohjalta', sitä ylennystä kummeksuttiin, mutta sen taustat oli työyhteisössä tiedossa se oli julkinen salaisuus.
Vuosikymmenet vaihtui, ylempi esimies jäi eläkkeelle, suhdanteet muuttui, tuli YT,t sitäkautta itisanomisia, tämä ko. nainen sanottiin irti ensimmäisten joukossa.
Senhetkisen johdon tiedossa oli tämän naisen ylenemishistoria, tehtävään vaadittiin koulutusta, kielitaitoa, muutakin kuin kyseenalaisia "suhdetaitoja"..
Kova paikka 50kymppiselle naiselle todeta tilanne (suhdanteet ovat muuttuneet,iänmyötä " siinäkinsuhteessa".?? - minihame muotiin
aivan sama millä täälä edetään kateelisten panettelua
- Sillä se on totta.
Mirran matkassa uusiin ulottuvuuksiin. Anna mirrille mahdollisuuss vaikuttaa elämääsi ja uraasi rakentavasti.
- Hyi
Kaikenmoista provosoivaa paskaa täällä. Nyt loppui suomi24 käyttö!
- tietäjä
itse olen ollut arvioilta kymmenessä firmassa töissä ja tätä näkyi melkein jokaisella työpaikalla. luulen, että aika yleinen keino saada ylennyksia tai esimiehen suosio.
- luonto on.....
näinhän se on!! et vittu se on se joka tätä yhteisöä!? pyörittää!!!!!
kotona ja työpaikalla.... :) - KolmasKvarttaali
Jos suomalaisia yhtiöitä johdetaan näin "kiimassa", se antaa todella kyseenalaisen kuvan, ei onnistu nykypäivänä, ehkä se on ollut "maantapa", vodkahuuruisella Breesnfiläisellä 70-80,luvulla,.??
Toki työpaikkaromanssit on arkipäivää nykyäänkin työyhteisössä. mutta merkttäville johtopaikoille nykykvarttalitaloudenaikaan vaaditaan muutakin kuin erotiikkataitoja, näin uskoisin.- aloittaja1
Nämä kaksi tapausta ovat alle 10 vuotta sitten tapahtuneita. Toinen julkisella puolella ja toinen yksityisellä.
- Epäilyttävää
Itseäni lähinnä mietityttää mistä sen tietää kuka on pannut pomoaan yletäkseen ja kuka on ylennyt ihan kyvykkyytään. Monet täällä väittävät tietävänsä, että naiset on pannut pomojaan, mutta mistä helvetistä sen olette saanut varmuudella tietää? Epäilenpä, että vaikka tällaistakin epäilemättä tapahtuu, on moni näistä ylennyksistä ihan muista syistä kun seksistä ja sitten tullaan suomi24:ään avautumaan että yleni "ku se anto sille pomolle".
- aloittaja1
Epäile vaan, mutta tiedän, en luule. Ja jos luet aloitukseni oikein tarkkaan, huomaat että siellä oli kysymys, kaksikin.
- sivusta seurannut
AVAUKSESSANI ON salakuvaa noista naisista.
- aika epistä
panin pomon vaimoa,sain potkut.
- NIKO tähtö...
Niin siinä käy kun valitsee väärin!
- Blond, Jane Blond
Kyllähän se niin on, että lyhyt hame on paras apu työhaastattelussa. Mirri kannattaa pitää pyynnissä niin kauan, kun se jaksaa saalistaa.
- hais
En tiennyt että naisetkin on niin minihameen perään. Aina on haastattelijana ollut nainen kun olen esimiestehtäviin hakenut. Tekniikan alalla olen toiminut jo 30 vuotta ja housuja käyttänyt kaikissa haastatteluissa. Jokaiseen hakemaani työpaikkaan minut on valittu, ja olen siis insinöörinainen.
- ...ta
hais kirjoitti:
En tiennyt että naisetkin on niin minihameen perään. Aina on haastattelijana ollut nainen kun olen esimiestehtäviin hakenut. Tekniikan alalla olen toiminut jo 30 vuotta ja housuja käyttänyt kaikissa haastatteluissa. Jokaiseen hakemaani työpaikkaan minut on valittu, ja olen siis insinöörinainen.
Naiset vuorostaan aina suosivat toisia naisia "tasa-arvon" nimissä.
- mooses2
Paras konsti epäpätevälle naiselle päästä pomon alaiseksi pomon paikalle. Näin kävi jo n. kaksikymmentä vuotta sitten Helsingin Suomalaisessa Säästöpankissa kun luottovirkailijasta tuli pankin henkilöstöpäällikkö. Se joka uskalsi arvostella kyseistä haaraliikettä sai potkut ja välittömästi. Kokemusta on.
- jklop
höpöhöpö mooses2
- No tiedättekös
Pomot nyt eivät yleensä ole mitään viehättävimpiä naistenmiehiä ja siksi he yleensä joko elävät yksin rahojensa keskellä tai sitten ostavat sillä pillua...
- aloittaja1
Korjaus - sivun ylläpitäjät kirjoittelevat näköjään noita kuvauksia tuohon etusivulle omasta päästään. Nämä naiset eivät sekstailleet mitenkään avoimesti, vaan tekivät kaiken piilossa, satuin vaan kuulumaan molemmissa tapauksissa niin lähipiiriin, että tiesin näistä.
- Polvityöskentelyä
Kun katsoo esimerkiksi Tanja K.Yrpälän, eikun Karpelan suhdemenneisyyttä ja hetken "seurustelua" nykyisen presidentin kera ja muistaa vielä kuinka kuulemma ne Sosionomin "kiitettävät" paperit hankittiin silloin aikoinaan niin voi tulla mieleen jokin tietty sana kuvaamaan tätä entistä kulttuuriministeriä nykyistä sopeutumiseläkettä lopun elämäänsä nauttivaa rouvaa..
- eläkeläinen
3 vuotta on enimmäismäärä sopeuttamisrahan maksuaikaa. Saapi jos ei ole ko aikana työssä tahi vanhuuseläkkeellä.
- Anonyymi
eläkeläinen kirjoitti:
3 vuotta on enimmäismäärä sopeuttamisrahan maksuaikaa. Saapi jos ei ole ko aikana työssä tahi vanhuuseläkkeellä.
Eipä ansiosidonnaistakaan saa kun sen viitisensataa päivää ja porrastuksella et miks kansanedustajan pitäs saada yhtään sen enempää ja karpela aivsn varmasti sai yli ton kolmevuotta mitä olen lehtikirjoituksia seuraillu no sopeutuseläkkeitä sopeutumisrahaa millä nimellä sitä ny tällähetkellä kutsutaankin
- isopomo57
Tykkään kovasti kun sihteerini osaavat käyttää päitään.
- päätönkö?
Montako päätä heillä on keskimäärin?
- Toinen Big Boss Man
päätönkö? kirjoitti:
Montako päätä heillä on keskimäärin?
2, alapää ja yläpää.
- Tasa-arvoton
Osoittaa juuri sen, miksi feminismiä edelleen tarvitaan.
Nainen ei pääse urallaan eteenpäin, vaikka häntä hyväksikäyttävä mies on ilmiselvästi tyhmempi ja narsisti.
Nainen manipuloi itsensä ajattelemaan, että tämä tapa on yhtä hyvä kuin muutkin, jopa parempi, koska mies edelleen haluaa määrätä laumassa.
Tässä nähdään, millainen mies on.- Nyt on jo vuosi 2013
Ja naisella vain voi olla tuo "uhrin" ikuinen status? Narsismi ei ole sukupuoleen sidottua, tiesitkö sen?!
misandria on feministeille vieläkin todellisuutta. Kerrotte ajavanne tasa-arvoa, mutta kiitettävän hyvin unohdatte mainita kenelle sitä ajatte. Ajatte sitä vain naisille ja seksuaalivähemmistöille, koska myös homomies ja lesbonainen sopivat "uhrin" statukseen..
- Rouva johtaja
Voi voi voi... "pimppihän laulaa" siellä täällä. Totta kai nainen voi käyttää ulkonäköään hyväksi. Minä ainakin annoin (tosin hyvännäköiselle) esimiehelle seksiä oikein kunnnolla ja useasti (ja olen naimisissa) ja sain ylennyksen heti seuraavana vuonna.
- KALLE KELLO
Rouva Johtajan saavutukset onkin loistavat. Oletko miettinyt sitä, kun tai jos firma myydään, Rouva Johtajan vakanssi täyttyy aika äkkiä toisesta henkilöstä, kun huomataan, että pätevyys on hankittu jollain muulla "pätevyydellä".Johtamistaito on oikea taitolaji ja sitä ei p***la saa, siihen tarvitaan oikeasti jotain muuta. Rouva johtaja on varmaan sen verran lukenut, että on tainut elämän ja työelämän faktat tainut unohtua pahan kerran lukujen lomassa. Muista, että nämä asiat tulevat ennemmin tai myöhemmin ilmi. Kannattaa miettiä jo selitykset valmiiksi tai painaa (ihan oikeasti painaa) TÖITÄ ei pomoa.
- nurkkapöytä
Sodassa ja työelämässä kaikki keinot ovat sallittuja, toivoisin olevani pomo joka saisi ylentää kauniita uranaisia.
- Haappo
Jos haluaa tehdä itsestään huoran yletäkseen työurallaan,niin kyseisten naisten arvo on olematon.
- kikkepöö
Eikä ole kovin viisas. Huoraaminen rahasta on likaista. Paneminen kumia vasten on samaa, kuin panisi muovipussia.
- Nıına
Tiedän tapauksen eräästä naisesta joka yleni samalla tavalla koska oli "antavainen" esimiehilleen. Tämä sama likka nuorena harrasti suusexiä isoveljensä kanssa jotta isoveikka suostui ostamaan röökiä ja siideriä.
- Näin Etelä-Savossa
Työelämässä monesti todeksi huomattu. Törkeintä että vielä 4.6 kunnimerkkejäkin jaetaan samoilla "haarakonttori" perusteilla :((
- jhlhhö
Helpoin tapa pilata uransa on mennä sänkyyn esimiehen kanssa. Kun esimiehen mieli muuttuu, uhkaa potkut. Lisäksi saa myös työyhteisön halveksunnan.
- Näin on
"Helpoin tapa pilata uransa on mennä sänkyyn esimiehen kanssa. Kun esimiehen mieli muuttuu, uhkaa potkut. Lisäksi saa myös työyhteisön halveksunnan."
Tuskin antaa potkuja sillä jos niin tekee marssii nainen esimiehen vaimon juttusille kertomaan millainen huoripukki puoliso on.
- raha lortot lol.
Emt, mutta huoraamista isolla H:lla.
- ei-johtotehtävissä
AP: silläkö ei ole mitään merkitystä, että nämä mainitsemasi naiset ovat sanojesi mukaan myös älykkäitä?
Kuka olisi niin hullu, että antaisi alaisen yletä johtotasolle pelkän seksin vuoksi, jos hänellä ei muuten ole millään lailla tehtävään sopivia ominaisuuksia? Siinä voi äkkiä olla omakin vakanssi uhattuna, jos aletaan tehdä tappiota johdon väärien päätösten vuoksi.
Luojan kiitos olen itse ollut aina työpaikoissa, joissa ei seksiä sotketa työn tekoon. Kukin tehkööt mitä haluaa vapaa-aikana, mutta töissä keskitytään työntekoon. Mieluummin otat bonukset ja palkankorotukset ihan vaan silkkana rahana kuin näppylöinä, kutinana ja ei-toivottuna raskautena. - sano EI lorttolle
Älkää kiejoitelko tälläisiä syntiäajatuksia tänne saatutatte minun herkän mielen.
- enemmänkjärkeä
Seksin harrastaminen esimiehen kanssa (nainen tai mies) tuo esiin usein lähinnä jännitteitä heidän väililleen, mahdollisesti vihaa. En usko, että kukaan mies on niin tyhmä, että sänkyyn menon jälkeen antaisi ylennyksen, emme elä 40-lukua ja suomalainen mies ei ole kuin Berluscone, joka lupaa, panee ja peruu lupauksensa, Italiassa ei ole avointa seksiä, siksi naisen suostumisella on vielä tämäntyyppistä valtaa. Kyllä pomon palkka huoraan olisi varmaan riittänyt.ö
- pomon imijä
Olen antanut useammallekin pomolle ja voi sanoa että olen myös edennyt uralla. Mieheni on aisuri, joten kotonakaan ei ole tullut sanomista.
- Johtajat laittaa
Alaisensa, sihteerit jne. polvilleen ja tunkee kullia suuhun, olen ihan varma että tätä tapahtuu vaikka kuinka paljon, aika sairasta mutta varmasti totta. Kuka sitä pystyy todistamaan, no ei oikein kukaan jos se on Johtajan ja sihteerin kahden keskinen asia ja on vaikka sovittu tiettyjä etuja, että sihteeri ottaa kerran viikossa suihin tai antaa vaikka pyllyä. Johtaja menee kotiin vaimonsa luo ja on kun mitään ei ole tapahtunut, eikä niin haittaa jos vaimo ei aina anna kun onhan siellä työpaikalla se yksi blondi jota voi käyttää seksiobjektina, aika kieroa touhua! Ja kirjoitan tämän muuten miehenä vieläpä nuorena sellaisena, mutta minua raivostuttaa jo ajatus, että tälläistä tapahtuu koska se on niin törkeätä heikommassa asemassa olevan ihmisen hyväksikäyttöä kuin vain voi olla, eikö teillä ole mitään oikeudentajua, halooo!
- ljafsjlasfjl
Kyllähän näissä kirjoituksissa näkyy kilometrien päähän se, että monen miehen "miehisyys" ja miehenä oleminen lakkaa silloin, kun huomaa että pirun hyvännäköinen pantava nainen etenee urallaan, saa parempaa palkkaa, ja elää täysin omillaan.
Koska miehisyyden mitta on kautta aikojen ollut se, että miten hyvin saa ELÄTETTYÄ oman vaimonsa, kuinka kallis auto on pihassa, ja kuinka monta huonetta tuliterässä talossa on - ei miehet kestäkään sitä, kun nainen ei todellakaan tarvitse KETÄÄN elättämään itseään, tai ketään olemaan itsensä "yläpuolella", vaan voi olla ihan itse siellä yläportaassa.
Kun aikaa on kulunut, tasa-arvoa jo jonkin verran toteutunut, miksi miehet laahaavat perässä tässä asiassa?? mikä hitto siinä on, että se miehinen itsetunto ei kehity samassa tahdissa kuin muu maailma kehittyy?? siinä ois pohdintaa teille.
Tuo aloitusviesti suorastaan HUUTAA säälittävyyttä, kateutta, huonommuutta: en ole tarpeeksi hyvä, miksi minä en ole edistynyt urallani vaan tuollainen helvetin hyvännäköinen nainen etenee, hänen on pakko olla tehnyt jotain jotta noin korkealle pääsi, koska eihän nyt NAINEN MIEHEN sijaan voi edetä urallaan ;) ;) on kyllä todella, todella säälittävää.- Thornstal
Onhan se naisen yläpuolella joku, ainakin se keneltä poskeen joutuu siellä työpaikalla ottamaan.
Ongelma on se että työssään epäpätevät etenevät pelkästään seksin avulla pätevien kustannuksella, kyllähän tyhmemmänkin (jopa sinun) sen pitäisi tajuta.
Degeneraatio ei ole kehitystä.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Syntisiä olette, ensiksi panette suhteessa ja jopa naimisissa, eli teette huorin ja toiseksi panette ylenismielessä, eli toisin sanottuna rahasta ja vallanhalusta. HUORA. Toisin ei moni jää tilaisuutta käyttämättä, jos huora jakaa pillua ilmaisena, mutta on niitäkin joilla on oma.arvo ja moraali. On aivan vitun väärin pettää. Saatana!
- Pentti insinööri
Menin amis aikaan harjoittelijaksi pieneen arkkitehtitoimistoon. Sellainen kesätyö juttu. Sillä miehellä oli piirtäjien keskuudessa kyseenalainen maine.
Sain homman kun haastattelussa tuijotin miestä haarojen väliin. En seurustellut. Halusin ylitöihin.
-
Ei siellä töitä kyllä pahemmin ollut. Mutta mies sai peppua päivittäin ja minä kesä töitä...- Penaali3
Oliko miehen nimi Antti ja pitikö se aniksesta?
- PIG boss!
Kyllä te sitten olette niin vanhanaikaisia että!
Meikäläinen haluaa sihteeriltä piiskaa ja nuolla sen korkkareita!
Eikä oo yhtään moraalitonta, voin mennä kotiin vaimon luokse puhtaalla omallatunnolla!
Suosittelen! - sex and knowhow
Uusi lauman päällikkö hakee uudet lojaalit lakeijat. Siinä vaiheessa reittä pitkin edenneellä ikäihmisellä pitää olla muitakin avuja kuin seksi edellisen lauman johtajan kanssa.
- Jänkäkoira
Mitä sitten, vaikka näin tapahtuisikin.
Vähänkös tässä maassa miehet ovat naineet maita ja mantuja, rahaa, firmoja ja työpaikkoja. Miehen tulevaisuus on taattu kun luikertaa perijättären pöksyihin.
Tasa-arvoa se vain on kun kun nainen tekee työelämässä nykyään samaa kuin miehet ovat tehneet kautta aikojen.
Toki köyhät mutta kauniit naiset ovat aina päässeet hyviin naimisiin helpommin kuin rumemmat kanssasisarensa. Nyt nainen voi parantaa asemaansa työelämässä samoin avuin ilman että tarvitsee sitoutua loppuelämäkseen surkeaan mieheen. - ajomeis
lähinnä homma alkaa panemisella mutta muuttu nopeasti siihen että ruokatunilla imetään munaa ja mällit kitalakeen sen jälkeen tulee luonnollisesti se että ennen ruokkista käydään vessassa ja bideen suutin irroitetaan ja lorotetaan pyllyyn vettä seisotaan tovi ja lasketaan vesi pois ja homma uusiksi kerran sen jälkeen asetetaan pomon ostama dildo pyllyyn rasvan kera ja mennää odottelemaan työpisteelle kutsua johtajan huoneeseen
johtajan huoneessa ei riitäe nää laukeaminen suuhun
vaan suihinoton jälkeen nojaudutaan työpöytään ja johtaja ajelee hanuriin mällit tämä toistuu joka viikko huomaamattomasti, muuta yhteyden pitoa ei ole eikä tule että tärisee. näin tulevat ylennykset
kerro jos olen väärässä - liiankin totta
Eräässä isossa valtion omistamassa firmassa oli yleisesti tiedossa, ketkä mukavannäköiset ja keskimäärin melko etevät - vaan usein luonnevikaiset naiset etenivät todella vauhdilla uraputkessa seksin voimalla.
Valitettavasti se oli liiankin totta. Kun sitten tämä seksailu loppui erimielisyyteen, saivat alaiset ja työtoverit kokea sen kiukun ja kiusanteon, mikä eroista aiheutui.
Se, olivatko asianomaiset naimisissa vai ei, ei näyttänyt merkitsevän mitään. - ryskrysk...
MInulla on nainen esimiehenä ja käy kerran viikossa toimistossa polkemassa häntä oikein kunnolla. Tällä tavalla pysyy työtehtävät ja palkka sekä muut edut kunnossa.
Hänenkään ei tarvitse kärttyillä puutteessa.- polkukone
Se on oikein. Kai poljit niinkuin tulpatonta mopoa?
- ladydomino
Niinpä niin, naisella on tietyt avut nousta urallaan aika korkeallekkin pakko myöntää itsekkin ylenin arvoasteikolla avujani käyttäen liksa parani huomattavasti.
- hyi vittu teitä!
Jos työelämässä on näin vastemielisiä tapoja edetä "urallaan", niin ei ihme että olen mielummin vaikka työtön, kun että huoraan rahasta.
- pomomies2
Työpaikkasuhteet on väärin, varsinkin esimies-alainen.
Fakta on kuitenkin se, että naisten seksisuhteiden määrä on miehiä korkeampi ja kauniin naiset toki panevat enemmän kuin rumat.
Enemmän tossa pillunjaossa on kuitenkin kai kyse siitä, että pomomies kiihottaa ko. naisia. Alfa-uros ja silleen.- lihava hikinen......
-Alfa-uros ja silleen. -
On kyllä monista pomoista alfat kaukana.
- Oyutta
Hei.
Ei johda välttämättä ylenemiseen, mutta parantaa kuitenkin oleellisesti mahdollisuuksia.
Itse olen pikkupomo eli noiden naisten esimies. En kuitenkaan päätä ylennyksistä, vaan sen sijaan annan suosituksia johtoportaan suuntaan, että kenelle ois ylennys paikallaan ...
Naiset tietävät tämän ja nautin suuresti heidän "suosiostaan" =) Se sopii minulle oikein hyvin.
Jatkakaa siis vaan töitänne, kun kuulette neukkarista kainoa voihkintaa. Ei siitä kannata hämmentyä yhtään =)
Hyvää kesää kaikille. Nautitaan kesätyöntekijöistämme, jotka tuovat vaihtelua työelämään... - Johtaja.
Raha on sekoittanut kaikki hyvät hommat. Melkein kaikissa hommissa missä on hyvä palkka on mukana roskasakkia joka on mukana vain rahan vuoksi. Tämä on pieni onglma kun nämä ovat yleensä yhteiskunnallisesti tärkeitä töitä.
Johtajan hommat ei välttämättä niin mukavia ole ainakaan sille joka on oikeasti tehtäviensä tasalla. Johtajien palkat on niin suuria että kyvykäs ihminen ei tarvitse elääkseen niin suuria rahoja. Kyvykäs ihminen pärjää vähemmällä kun tekee vähemmän virheitä.
Jos hyvissä työtehtävissä palkka ei olisi ihan niin järjettömän suuri niin alalle ei sitten hakeutuisi huijareita. Esimerkiksi hammaslääkärille on vaikea päästä siksi kun hammaslääkäreiltä kaikki aika kuluu rahojen tuhlaamiseen.
Näissä johtajanhommissa käy kanssa niin että kun se ei enää ole rahasta kiinni omalla kohdalla niin ei kertakaikkiaan viitsi kiusata itseään. Menköön yritys miten satuu. Monasti myös on niin että muodolliset johtajat ovat erikseen ja joku muodollisesti merkityksettömässä asemassa oleva oikea johtaja johtaa firmaa. - beepäkä
jep varsinkin puolustusministeriön rak toimistolla elää tämä homma hyvin kun porttien sisäpuolella pääsee työntämään kusista munaa alaisen suuhun jäämättä kiinni siitä. nauttikaa vielä kun ehditte, lopussa palatte helvetin tulessa
- Sote epäonnistui
Jotkut terveydenhoitajat ovat korruptoituneita ja pitävät klinikan juoppojätkiä kotonaan- saavat maksaa yksityisesti synnytyksessä - juoppojätkineen korruptiota ei tueta -
- jupskalilei
Kyllä.
Omalla työpaikallanikin eräs neitokainen, ketä on varmistanut oman työpaikkansa perseellään. Yks huonoimpia tekijöitä firmassa, mutta minkäs voit kun on avoliitossa työnantajan kanssa... - Ei pidä sekoittaa
ammattitaitoa ja seksiä toisiinsa. Tietysti ihmiset ovat kokonaisuuksia ja elävät tässä maailmassa sen mukaan kuin arvonsa heitä ohjaavat tai muut vietit ja elämänohjeet tai sitten ilman mitään erityistä oppia kuten hyväksi näkevät.
Tietysti ihmiset voivat käyttää avujaan moninaisesti, eikä syntiäkään mikään erityisesti välttämättä ole tekijälle itselleen tai olosuhteet siihen voivat painostaa tai edesauttaa tai jopa pakottaa. Ei ketään ihmistä tule toisen ihmisen tuomita mistään, tässä on Jumalan antama elämänopetus jokaiselle ihmiselle. - Vain tyhmä luulee
ettei uranainen haluaisi seksiä arvostamansa miehen kanssa, ja jos uranainen vihaa johtajaansa, niin millainen olisi yrityksen arvostus sitten ulkopuolisten silmissä.
Tietenkin jokainen ihminen joutuu tuomiolla vastaamaan kaikista teoistaan, ja haureus on synti, ja ahneus se pahin kaiken pahan alku ja juuri. Tässä on totuus.- Sit kyl harmittaa!
Vielä tyhmempi luulee, että tuo totuus on se, joka tapahtuu.
- Cex CeX Hex indexix
Cyllä. Cyllä. CeX 0 - CeX = mitä ikinä ihminenkin on Herra on - ei hyvä ylemmin, alemmin, saastainen, nujerrettu, alistettu, ---- huomaan business ei oikea, vaan työttömän, se ei verokirjalla verokirjallinen se taas saa alas housut kaikenlaiset alapään ja yläpään hyväksikäytetyt, minä ei yleneminen, mutta CeX taas, se ei yleneminen, voi olla hipaisee hipaisee
- naai-aimaton tai my
Lakitieteellisen ongelman edistyessä toimintakuntoisena avoimin minä en tiedä mutta he tai hän tai me tai sinä, minä, hän ei samassa saunassa HäH.
- non crimi -Turkey
naai-aimaton tai my kirjoitti:
Lakitieteellisen ongelman edistyessä toimintakuntoisena avoimin minä en tiedä mutta he tai hän tai me tai sinä, minä, hän ei samassa saunassa HäH.
ei sex - kyllä sex / sovella ei sex yleneminen - sex ei yleneminen oletan ylenemisen olevan käytetty puolisesti ja toisisesti - kriminal teologi filosofi vastaa .......................?
- No tietysti!
Feministit syyttää tästäkin asiasta taas miehiä, sehän on selvä. Mutta eikö käy mielessäkään, ettei kenenkään ole pakko sitä pimpsiä antaa sille pomolle, eli kyllä se on yleisesti ottaen varmaan silti ihan vapaaehtoista näille "sihteereille" jne. Miksette siis syytä heitä? Ei tietenkään, se on paljon kivempi huutaa siellä, että "miehet on sikoja" kun joku blondi ottaa poskeen, miksi ottaa, sitä en ymmärrä minäkään! Ei ottaisi, asia olisi sillä selvä, valintahan on ihan täysin naisilla itsellään. Minä en itse hyväksy tälläistä, mutta ei siitä voi ainakaan pelkästää sitä miespuolista Johtajaa syyttää, vaikka törkeätä onkin jos tälläistä toimintaa tapahtuu ja epäilemättä tapahtuukin, painotan kuitenkin, että seksiin tarvitaan kaksi ihmistä. Vastuu on molemmilla.
- näinon
Vain tyhmä ei käyttäisi miestä hyväkseen jos saisi huomattavasti parempaa palkkaa. Tuskin se puutteessa elävä läskisika jaksaisi siinä reijällä 20min. kauempaa :D Pienen kärsimyksen kyllä kestää..
- läskisika puutteessa
20 minuuttia? Kuka ny vitun päällä niin pitkään jaksaa punnertaa muuta kuin pornofilmeissä. 2 minuuttia alkaa olla jo ihan rajoilla.
- BossMies
Naiset kitisee että heitä sorsitaan, eikä tasa-arvo toteudu.
Sitten ollaan kuitenkin tilaisuuden tullen nelinkontin perse taivasta kohden tussu levällään, rahankiilto silmissä ja toive paremmasta tittelistä. Eikö se sitten ole naista alentavaa??
Sitten kehdataan vielä kitistä siitä, että joku pitää horona sen takia et nainen myy persettään... Sillä seksin myymistähän tuo on ihan siinä missä näillä katutytöilläkin, ei mitään muuta. He sentään tekee sitä ihan rehellisesti, eivätkä esitäkään mitään muuta. - lihava mies
Nämä esimiehet on usein epätoivoisia ja sitten vielä http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html säälityksiä
- Fire4
Kaikista säälittävimpiä losereita ovat ne jotka lukee jotain pleieri blogia
- !_Ville_!
Fire4 kirjoitti:
Kaikista säälittävimpiä losereita ovat ne jotka lukee jotain pleieri blogia
Itse luen kyseistä Pleieri blogia ja allekirjoitan sieltä lähes 100%. Kaikki kirjoitukset vastaa sitä todellisuutta mitä olen itse elämässäni nähnyt. Hupaisaa, että kirjoitat syytöksen mutta et kuitenkaan kerro mitään syytä mikä sisällöstä ei ole mielestäsi paikkansa pitävää.
Itse pidän muiden syyllistämistä ilman mitään syytä kertomatta erittäin säälittävänä loser käytöksenä.
- Näin se menee
Se huoraaminen on kateellisten panettelua. - Japender
Jos nainen on niin pölö, että yrittää hyötyä työelämässä pillua antamalla, niin siitä vaan.
Itse olen parikertaa ihan piruuttani sutaissut ko naisväen edustajaa, ketä on kuvitellut hyötyvänsä seksistä kanssani. Kitinä kyl on sitten ollutkin sitä luokkaa, kun hyötyä ei ole kuulunutkaan. - Anonyymi
Aika yleistä ja vauhti kiihtyy mitä korkeammalle pallille pääsee varsinkin it alalla kun mies voittoinenala, seurannut erästä joka on nyt tällä hetkellä vmwarella nordics ja balttian maajohtajana ei hommista tiedä oikein mitään mutta edustus tehtävissä aika kuluu bisness matkoilla nussien kaikkien mies kollegoiden kanssa ...kunnon pano maratooneja kun on hienot sviitit varattu hotelleista ette voi kuvitella sitä mällien tuoksua noissa hotelli huoneissa
- Anonyymi
Tiedän kyseisen tapauksen yhdellä työ reissulla mentiin muutamien miesten kanssa hänen sviittiin nussimaan paljaaltaan ihan vedeltiin menemään, pisti vielä musiikkia soimaan
Beyoncén RENAISSANCE albumi soi kolmeen tai neljään kertaan läpi kunnes hänen kaikki reikänsä täyttyivät miesten spermasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyseisen tapauksen yhdellä työ reissulla mentiin muutamien miesten kanssa hänen sviittiin nussimaan paljaaltaan ihan vedeltiin menemään, pisti vielä musiikkia soimaan
Beyoncén RENAISSANCE albumi soi kolmeen tai neljään kertaan läpi kunnes hänen kaikki reikänsä täyttyivät miesten spermastaKun olin microsoftilla aikoinaan samoissa tiimeissä oli joku neljän isokenkäisten palaveri osastollani hän oli juuri aloittanut harjoittelijana samaan aikaan jouduin viemään papereita sissään ja ulos huoneesta tämä naikkonen oli sitten siellä ottamassa poskeen kaikilta heiltä eivät edes keskeyttäneet kun yllättäen tupsahdin paikalle
- Anonyymi
Tuuli terskan lutkuttajan tuntee kaikki pisnes maailmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuli terskan lutkuttajan tuntee kaikki pisnes maailmassa
www.kauppalehti.fi/kumppanisisallot/wp-content/uploads/sites/2/2021/10/IMG_5115-scaled.jpg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beyoncén RENAISSANCE albumi soi kolmeen tai neljään kertaan läpi kunnes hänen kaikki reikänsä täyttyivät miesten spermasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat tissit nuo varmaan heiluu kivasti kun irstaat pisnes miehet vuorotellen nussii häntä kovaa takaapäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olin microsoftilla aikoinaan samoissa tiimeissä oli joku neljän isokenkäisten palaveri osastollani hän oli juuri aloittanut harjoittelijana samaan aikaan jouduin viemään papereita sissään ja ulos huoneesta tämä naikkonen oli sitten siellä ottamassa poskeen kaikilta heiltä eivät edes keskeyttäneet kun yllättäen tupsahdin paikalle
https://www.impactinternational.com/blog/2023/10/leadership-podcast-personal-workplace-wellbeing
12:40 kohdalla puhuu fyysisestä kanssakäymisestä työ kavereiden kanssa
sekä vapaamielisestä työkulttuurista .....voin arvatakkin mitä nämä kiertoilmaukset tarkoittavat...😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.impactinternational.com/blog/2023/10/leadership-podcast-personal-workplace-wellbeing
sekä vapaamielisestä työkulttuurista .....voin arvatakkin mitä nämä kiertoilmaukset tarkoittavat...😅Tää on tää futis mamma joka piti hieman myös kimppakivaa 17 v futareiden kanssa teema risteilyllä muutama vuosi sitten....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sekä vapaamielisestä työkulttuurista .....voin arvatakkin mitä nämä kiertoilmaukset tarkoittavat...😅Ottanut poskeen niin paljon että on huuletkin ihan rullalla ja rohtuneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat tissit nuo varmaan heiluu kivasti kun irstaat pisnes miehet vuorotellen nussii häntä kovaa takaapäin
Tykkää myös bukkakesta ...yleensä on useamman miehen kanssa yhtä aikaa tosiaan semmosia kunnon kovia pano maratooneja kunnon mälli ämpäri tykkää kun miehet ruikkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytiin koe ponnistamassa muutaman pisnes kaverin ja tuulin kanssa finlandia talon uudet majoitus tilat sen jälkeen kun pikku finlandiassa oli ollut ME executive day tapahtuma, yksi niistä on jo malliksi valmiina tuuli oli saannut sen illaksi ja yöksi koe käyttöön todella hyvät sängyt oli kiva peuhata hänen kanssaan yön seuraavana aamuna muutamat raksa ukot kävivät häntä vielä aamulla nussimassa kovaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytiin koe ponnistamassa muutaman pisnes kaverin ja tuulin kanssa finlandia talon uudet majoitus tilat sen jälkeen kun pikku finlandiassa oli ollut ME executive day tapahtuma, yksi niistä on jo malliksi valmiina tuuli oli saannut sen illaksi ja yöksi koe käyttöön todella hyvät sängyt oli kiva peuhata hänen kanssaan yön seuraavana aamuna muutamat raksa ukot kävivät häntä vielä aamulla nussimassa kovaa
Aika auki tuo paita
https://www.linkedin.com/posts/jakobwill_vmwareexplore2023-cloudserviceprovider-ugcPost-7127916090344583168-sQE4?utm_source=share&utm_medium=member_android - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika auki tuo paita
https://www.linkedin.com/posts/jakobwill_vmwareexplore2023-cloudserviceprovider-ugcPost-7127916090344583168-sQE4?utm_source=share&utm_medium=member_androidEikö tää ole sen leijonanluolassa olleen beaugrandin hoito myös ....
- Anonyymi
Seiskalta jäännyt tämän parin toilailut huomaamatta ....vinkkiä seiskan paparazeille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskalta jäännyt tämän parin toilailut huomaamatta ....vinkkiä seiskan paparazeille
Pisnes tapahtumiin ilmestyy paikalle ilmeisesti joku maajohtaja ei siellä kauaa viihdy virallisesti aina ramppaa jonkun ukon kanssa jonnekkin ja tulee takaisin ja kohta taas menossa seuraavan ukon tai äijä porukan kanssa nyt tajuan mistä tässä kuviossa on kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ibb.co/8Y6n5Bt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ibb.co/8Y6n5Bt
https://ibb.co/yfnLQvJ
Mikähän toi asuste on .....ton alla ei takuulla ole mitään nopeasti saa päältä ja päälle ihan ku stripparilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olin microsoftilla aikoinaan samoissa tiimeissä oli joku neljän isokenkäisten palaveri osastollani hän oli juuri aloittanut harjoittelijana samaan aikaan jouduin viemään papereita sissään ja ulos huoneesta tämä naikkonen oli sitten siellä ottamassa poskeen kaikilta heiltä eivät edes keskeyttäneet kun yllättäen tupsahdin paikalle
Vain yksi virke. Sekavaa pötkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://ibb.co/yfnLQvJ
Mikähän toi asuste on .....ton alla ei takuulla ole mitään nopeasti saa päältä ja päälle ihan ku stripparillaTuossa melkoista tissien tyrkytystä kuvissa
https://www.linkedin.com/posts/slahtinen_partnerships-vmware-vmwarepartners-activity-7044755595056300033-CSru?utm_source=share&utm_medium=member_desktop - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sekä vapaamielisestä työkulttuurista .....voin arvatakkin mitä nämä kiertoilmaukset tarkoittavat...😅Onkohan tämä tosin työpaikka suhteista ei tässä puhuta
Ihmissuhteet | Tuuli on vuoroviikkovanhempi, joka tapailee viittä kumppania – Hänen kalenterinsa näyttää, miten ajan saa riittämään kaikkeen: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000010115969.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pisnes tapahtumiin ilmestyy paikalle ilmeisesti joku maajohtaja ei siellä kauaa viihdy virallisesti aina ramppaa jonkun ukon kanssa jonnekkin ja tulee takaisin ja kohta taas menossa seuraavan ukon tai äijä porukan kanssa nyt tajuan mistä tässä kuviossa on kyse
Sai fudut vmwarelta heti kun vmware liittyi broadcomin kanssa ,ilmeisesti kokkelia vetävää juhlija pimua ei nyt haluttu mukaan vaikka kuinka otti broadcomin pomoilta poskeen uudelleenarvioinnin tapaamisessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
www.kauppalehti.fi/kumppanisisallot/wp-content/uploads/sites/2/2021/10/IMG_5115-scaled.jpg
Tää katteli meidän työpaikalla ME:llä usein pornoa kun menin hänen työhuoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai fudut vmwarelta heti kun vmware liittyi broadcomin kanssa ,ilmeisesti kokkelia vetävää juhlija pimua ei nyt haluttu mukaan vaikka kuinka otti broadcomin pomoilta poskeen uudelleenarvioinnin tapaamisessa
Ei hyvää päivää asun ihan naapurissa ja nyt kun hän on ollut tässä työttömänä jo hetken käy aamusta avannossa ja tietenkin lapset jo kouluun menneet eka äänekkäät pikapanot ukkonsa kanssa sit ukko lähtee töihin pian sen jälkeen tulee muutama lukio poika joille vissiin maksaa seksistä nussii niitten kanssa villisti muutaman tunnin eikä sekään vielä riitä tulee vielä muutama randommi tyyppi polkasemaan ennenku lapset tulee koulusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää asun ihan naapurissa ja nyt kun hän on ollut tässä työttömänä jo hetken käy aamusta avannossa ja tietenkin lapset jo kouluun menneet eka äänekkäät pikapanot ukkonsa kanssa sit ukko lähtee töihin pian sen jälkeen tulee muutama lukio poika joille vissiin maksaa seksistä nussii niitten kanssa villisti muutaman tunnin eikä sekään vielä riitä tulee vielä muutama randommi tyyppi polkasemaan ennenku lapset tulee koulusta
Pistin kyseiselle naiselle tiedon siitä että levität täällä hänestä tuollaisia väitteitä.
Nauti oikeudenkäynnistä ja roimista sakoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Coachmee suihinottoa ylimmälle mies johdolle taidolla ja kokemuksella....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Coachmee suihinottoa ylimmälle mies johdolle taidolla ja kokemuksella....
Kannattaa kokeilla firmamme äijä sakki kävi läpi impactfulcoachingia hänen kanssaan läpi erään hotellin penthousessa ...Tuuli oli taitava osaaja ja kymmenen äijän paineet ja kassit laukesivat kolmen kiimaisen tunnin aikana kunnon gangbangit vedettiin ihan paljaalla ja jaksoi hoidella meidät kaikki loppuun asti hänen jokainen reikä täyttyi meidän miehisestä mahlasta
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M1w8J6
- Anonyymi
Kyllä tiedän yhden naisen joka nousi nopeasti säärtä pitkin.ei edes kieltänyt asiaa minulta.t.läheinen.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O3z5F6
- Anonyymi
Miksi en käyttäisi ulkoisiakin avujani hyväkseni uralla eteneiseen koska muutkin näin tekevät? Jos olisin liian tarkka itsestäni jäisin vain muiden jalkoihin nuolemaan näppejäni.
Ei pelkkä naiseuden hyväksikäyttäminen riitä uralla etenemiseen, vaan on oltava lisäksi kaikki ne samat ominaisuudet mitä johtamiselta miehiltäkin vaaditaan.
Rva40- Anonyymi
Tuuli muistan muutamatkin neukkarin orgiat
kanssasi toimistolla
- Anonyymi
Pelkkää raskaansarjan huoraamistahan tuo rva. 40:ltä on mutta kyllä miehet siitä tykkää.
T. Toim.johtaja.- Anonyymi
Olen huomannut että työpaikasta riippumatta on kolmenlaista ryhmää. Alimmainen ryhmä on se porukka joka ei saa keneltäkään. Ei kotona, eikä töissä. Jopa ne naiset jotka eivät saa keneltäkään, eivät katso niitä miehiä jotka eivät saa keneltäkään. Molemmat sukupuolet jäävät nuolemaan lopulta näppejään.
Sitten ovat ne väliinputoajat. Nämä tyypit saavat yleensä jonkinlaisen mitättömän pienen ylennyksen ja pari alaista ja muutaman vastuullisen projektin osan jo parikymppisenä. Se on uran kuolemantuomio. Näitä miehiä naivat ne naiset joilla ei ole aivoja.
Kun tulee kolmikymppiset eteen, noilla miehillä saanti loppuu kuin seinään, kun jopa ne aivottomat naiset tajuavat ettei heistä ole uran kannalta mitään hyötyä. Nämä miehet ovat yleensä eronneet kerran ja jääneet sitten yksin loppuelämäkseen. Seksi loppuu siis kotonakin kun vaimot huomaavat että mies junnaa paikallaan.
Sitten ovat ne firmojen menestyjät. Nämä eivät ole saaneet parikymppisinä mitään projekteja tai alaisia, vaan pitäneet turpansa kiinni ja tehneet muutakin kuin sen mitä on käsketty. Vasta kolmenkympin jälkeen näillä alkaa ura urkenemaan ja ne aivot omaavat naiset aloittavat kunnon panoringin näiden kanssa, toivoen että pääsevät ponnistamaan menestykseen. Ei näistä kaikista tietystikään mitään huippujohtajia elinaikanaan tule, mutta matkalla menestykseen, naiset naivat näitä miehiä säännöllisesti. - Anonyymi
Todella loukkaava näkemys sinulla.
Rva40
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S0j5W6
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/W5s9E9
- Anonyymi
Työelämässä on joskus pakko antaa. Ei aina edes uran vuoksi vaan työpaikan pitämisen. Oma työni vakinaistettiin, mutta vasta kun olin suostunut seksiin esimiehen kanssa. Hän sanoi sen ihan suoraan, että tämä on se ratkaiseva juttu. Itselläni ei ollut varaa menettää työtä, niin suostuin. Inhottihan se tavallaan, ruma viisikymppinen ukko, kun itse olen 22. Mutta minkäs teet...
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/T8l5H1
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://amisagroup.net/H/X6g2W8
- Anonyymi
Useimmiten se reittäpitkin käy esimiehillä kun on vaimot jotka erontullessa yleensä vie sen puolet omaisuudesta on hrlppoa kiristää itselle korkeampi asema ilman osaamista ku joutus jotai tekeenkin voidakseen osaamisensa todistaa ja kuinkas todistaa jos ei ole mitään osaamista
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/E6n1Y6
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973