Hei!
Olisin kysellyt fiksummilta osaako kukaan sanoa kun tutustuin joskus tähän mieheen, käytiin lenkillä yhessä silloin ja kerran kahvittelemassa eikä silloin ollu mitään seksuaalista siinä no sitten tää alkoi seurustelemaan eikä suhde kestänyt kun muutamia kuukausia, sen jälkeen taas alettiin näkemään mutta ei enää silleen että mies olisi ollut selvinpäin aina kännissä pyytelee niillee panemaan ja yöksi. Kerran sanoin että tykkää minusta ja seuraavan kerran katsoi silmiin ja sanoi rakastavansa??!! En oikeen kyllä usko että rakastaa ja on sanonut ettei halua suhdetta kenenkään kanssa mutta en voi vaan uskoa ettei toi halua muutakuin seksiä. Ollaan tunnettu kuitenkin nytte 2 vuotta ja hän kertoo todella paljon omia asioitaan minulle ja luottaa minuun. Mies on myös kertonut olevansa ujo selvinpäin. Itselläni on kuitenkin tunteita tätä miestä kohtaan ja haluaisin kuulla jos jollain olisi kokemusta tai osaisi kertoa mistä tietää onko kiinnostunut muutenkin kuin seksistä eikä vaan uskalla kertoa sitä ja pelkää parisuhdetta? Auttakaas jos voitte kiitos etukäteen :) Niin meillä on ikäeroa sellanen 10 vuotta ja itse naisena olen se nuorempi osapuoli.
Onko miehellä tunteita yhtään vai onko pelkkää seksiä?
17
354
Vastaukset
- Oli mikä oli
No joo, tuo on sellainen niinsanottu "Oli mikä oli" -mies.
Eli sillä ei ole väliä enää, onko hän tosissaan vai ei, koska sinä et siitä mitään kostu hänen ollessa kännissä!
Uskon että mies ei valehtele.
Mutta, jälleen kerran on todettava, että sillä ei ole väliä, oli miten oli, sinä et siitä hänen tosissaan olemisesta ja valehtelemattomuudesta mitään hyödy tunnemielessä.
Ok, hän voi sanoa noin toisillekin naisille humalassa (ja todennäköisesti hänellä on monta naista jotka ovat kaikki hänelle erityisellä tavalla tärkeitä)
Sinusta on valikoitunut ystävä, mutta voi johtua siitäkin että jaksat olla hänelle mieliksi koska sulla on se OMA tarve saada suhde..
haet sitä todennäköisesti nyt "oli mikä oli"-miehestä siksi, että haluat joka tapauksessa suhteen jossa toinen ei ole kykenevä kohtaamaan sua tai itseään,
näin vältyt itsekin oikean miehen ja oikean parisuhteen tuomalta VASTUULTA ja kasvamiselta.
Sun ei tarvitse nyt muuta kuin miettiä sitä, että näetkö hänet sattumalta illalla baarissa jolloin hän ehkä pyytää sua luokseen..
Tuon miehen kanssa on siitä hyvä olla, että saat itse päättää mitä kaikkea hänestä kuvittelet ja mitä et, todellisuutta ei ole koskaan vastassa.
Eikä tuosta varmaan seksissäkään ole mihinkään, vai onko?
Onko hän mitenkään hyvä sängyssä ja tuottaa sinulle orgasmeja?
Voithan sä ottaa seksin jos edes se on hyvää (mitä kyllä epäilen vahvasti). - Minä
Aika naulan kantaan osuit :) Toisista naisista en tiedä toki epäilen että varmaan joku saattaa joskus jopa ollakkin. Mies tekee paljon töitä ja vähän on vapaita. Yleensä tuo ilmottelee kännipäissään ja kyselee menenkö niille ei baarissa olla koskaan oltu, Jopa tässä taannoin tää päästi ihan mut niille kun oli jopa selvinpäinkin että siitä aattelin voiko tää halutakkin jopa jotaa muuta kun sitä seksiä vaan? Entiiä mikä tässä herrassa vetää puoleensa ehkä se renttumaisuus ja salaperäisyys... Enkä tiedä saanko ikinä tietääkkään voiko meistä tulla mitään vaan olenko vaan kiltti naapurin tyttö joka auttaa miestä mäessä..
No joo täytyy sanoa että seksi itelleen ei ole mitään parasta kyllä mutta nautin kuitenkin miehen kanssa yhdessä olosta sen mitä sitä riittää.. Hullu taidan olla mutta minkäs itselleen tekee :) - 19+13
Miehen ikä? Nuoret ovat nuoria...
- Minä
Miehen ikä on 35v
- Oli mikä oli
Ei se "oli mikä oli"-miehen vika ole, että hän on mikä on;)
Hän on ehkä ollut jonkun naisen kanssa tosissaan, se on mennyt vikaan, nyt ihmissuhde rintama on sitä että hän päästää sut sisälle asuntoonsa ehkä..
Se pitää sanoa että mikä on oikean parisuhteen ja tuollaisen kuvion ero.
Oikeassa ihmissuhteessa toinen soittaa ja pyytää käymään, tai sopii tapamisia SELVINPÄIN, ja se on myös vastavuoroista..odotahan kun kerran sellaista osuu kohdallesi niin näet että kyllä Olimikä oli jää taakse hyvin nopeasti, itselleni jäi se vain sellaiseksi "pahanpäivänvara"-mieheksi että jos parisuhde lopahti tai mies petti,
niin on joku jonka kanssa "kostaa" maailman vääryys olemalla renttu ja huono. Ryypätä ikäänkuin jonkun "kanssa" ja valvoa, ja molemmat silti on periaatteessa yksin.
Mut aina jää vain se tyhjä olo, oli mikä oli-mies luulee käyttävänsä hyväksi mutta itse siinä itseään loukkaa, ei se mies tee periaatteessa mitään muuta kuin on olemassa, ja saa ikäänkuin "p*llua", vaikka ei tee mitään muuta kuin on, ja on kännissä, ja avaa ulko-ovensa:D Katsoo että jaa siellä on parikymppinen kissa, no voi harmi suorastaan voi dääm, mitähän tekisin päästäisinkö sisään,
kannattaa suorittaa myös harjoitus: Katso häntä ja katso itseäsi peilistä, millainen pari olette. Mikä on hänen motiivinsa MAHDOLLISESTI:D
Harmi vaan jos ei ole hyvä sängyssä niin tuskin se mies edes siitä saa mitään, vaikka hänelle tarjoudutkin säännöllisin väliajoin kohtuu vähällä vaivalla, tuskin edes laukeaa vaan jää kortsu munassa sammumaan ja herää aamulla krapulassa raapimaan per*ettään. Ryyppää mehua tai olutta sängynvieressä olevasta purkista ja panee sitten kenties jopa tupakaksi. (mikäli polttaa)
Mietipä jotain se mies päivisin puuhaa, silä hänellä on asunto jossa on se ovi.
Sitten naisia on kahdellaisia, niitä jotka soittavat jotain instrumenttia itse, ja niitä jotka eivät sitä tule tehneeksi mutta liittyvät silti GROUPIE- porukkaan jonottamaan jonkun rempsahtaneen näköisen puliukon perään joka sattuu soittamaan jotain peliä.
Eli tuo on sitä vaihetta kun varmaan itse mietit, mihin päiväsi käytät, miehessä viehättä se arvoitus ? Kuten sanoit, salaperäisyys,..mutta hän käyttää aikansa hyödyksi niin tee sinäkin jotain ja ota tuo pelkkänä huvina. jos nyt neuvoja kaipaatkaan..
sitä ei tiedä kukaa mitä tuosta voi tulla, mutta epäilen vahvasti koska ei senjälkeen kun antaa miehen noin helpolla päästä niin ei se enää VOI pitää parisuhdemateriaalina, varmaan miehenäkin haluaa sentään vähän saalistaa. - miesvm1967
Säätö mikä säätö :(
- Minä
En nyt kuitenkaan ole sielä jalat levällään kun hän pyytää :D Näin ei todellakaan ole käynyt! Pyydellyt nytten taas noin 2kk ajan mua sinne enkä ole panemaan menny! pari kertaa siinä oon käyny mutta on jäänyt antamatta koska en todellakaan ole sitä kaliiperia että annan aina kun mies pyytää panemaan! Mutta miks pyytää edes enää jos on niitä muita kerran niikun sanoit? Miks aina mua vaikka en sinne mene "antamaan"!! Ja miks tulee rakkaudentunnustuksia vaikka mitään sellaista olla edes muuten puhuttu normi asioita vaan.. Entiedä puhuuko vaan paskaa vai onko siellä takana jotaa tuntemusta kuitenkin jota ei selvinpäin niinkään uskalleta sanoa. Kai ihminen nytte selvinpäinkin miettii asioita ja voiko kännissä sitte uskaltaa jopa sanoa niitä. Tuskin nyt kuitenkaan rakastaa mutta kai tolla jotaa tuntemuksia on! Entiedä mutta kiitos nyt kuitenkin teille :)
- miesvm1967
Voi olla tunteita tai voi olla että pitää jutuillaan sua koukussaan. Mutta jos tuon ikäinen mies ei uskalla puhua selvinpäin tunteistaan niin hei haloo. Mahtaako enää parantua? Pidä puolesi, kävi miten kävi :)
- Minä
Asiaa puhut mies1967 :) Kyllä tässä on opittu kusipäät muista jotenkii erottaa mutta tää on vaan jotenki vaikeempi ku tuntuu että ei vaan uskalla näyttää sitä mitä se oikeesti tuntee tai sit se on tosissaan todella hyvä näyttelijä! Mutta en vaan usko että se on niin kylmä ja julma ihminen, En tiedä parempi ehkä vaan jättää kaveruuteen koko juttu pääsee itse helpommalla eikä tarvi miettiä. Pelätköön parisuhde rauhassa sitten ja eläköön yksin jos niin haluaa :)
Onneksi maailmaan miehiä mahtuu ja toivottavasti on myös vielä kunnollisia jäljelläkin.. - m+40
Vaikea sanoa, saako tästä miehestä kunnollisen? Onko viina murentanut pohjan jolle rakentaa tulevaa? Jos näet hänessä potentiaalia enempään, sanele ehdot, joilla olet valmis jeesaa ja rakentaa tukevamman pohjan, josta ponnistaa ulos viinan kiroista ym? Jollei onnistu herättely, et kundi ottaa itseään niskasta kiinni ja osoittaa teoilla, että on tosissaan ja valmis panostamaan kanssasi tulevaan?
Tiedän vaan menneisyydestä tapauksen, jossa frendin isobroidi sai vastaavan herätyksen, viina oli jo osittain vienyt puhekyvyn häneltä. Löysi naisen ja pelastuksen eli otti vastuuta enemmän tekemisistään. Hänen täytyy tiedostaa tilanne ja nähdä/ uskoa potentiaaliinsa.
Jos selviytyy tilanteesta hyvin? Uskon, että rakentuu hyvä pohja suhteellenne, tällaisen vastoinkäymisen voittaminen lähentää suhdetta vahvistaa ja tervehdyttää luonnetta. Syntyy mielikuva, elämän selviytyjistä.
Haastava tilanne täytyy myöntää, ei ole helppoa eikä yhtä ainoaa ratkaisua edessä? - Minä
Joo näyttää miehelle viina maistuvan aina kun vapaat on täytyy myöntää. Äsken juuri kysäisin mieheltä että missä mennään haluaako jotaa joskus vai onko tämä vaan tätä ainaista pillun vonkaamista. Kun en enää tiedä mitä ajatella kun välillä sanoo tykkäävänsä ja sitten jopa viimeksi että rakastaa. Sanoi vaan ettei halua nyt seurustella kenenkään kanssa ja ettei pysty nytten sitoutumaan mihinkään ja ettei ota itekkään selvää mitä se haluaa ja pyyteli anteeks jos loukkasi. Noh ehkä toi nytten on sitten miehen mielipide asiaan ja se on uskottava ja todettava että kannattaa minun sitten jatkaa eteenpäin ja unohtaa koko juttu :/ Kai se valo joskus paistaa risukasaankin. Kiitos teille jotka yrititte auttaa
- Elämä = armoton
Ainoa ratkaisu tuohon on iso piste. Ja sillä selvä. Jatkat eteenpäin etkä vilkuile peruutuspeiliin!
TAI jatkat ainoan elämäsi haaskaamista renttuun ja pähkäilyyn "rakastaako" se vai ei vai mitä... Ja joka sekunti, minuutti ja tunti kuluu armotta pois etkä niitä koskaan takaisin saa. Voi olla pahan kerran että heräät yhtenä kauniina aamuna ja tajuat; tässä se oli se elämä!!! Tähän se on käytetty!
Mieti mikä kuulostaa oikealle. Minä tiedän mitä olisin valinnut jo silloin 2 vuotta sitten. - Minä
Joo kyllä nyt päätin että se piste tulee!! Haaskasin joskus paskaan parisuhteeseeni 5 vuotta elämästä ja nyt en aijo haaskata enään sekunttiakaan miettimiseen ja pähkäilyyn. Vaikeaa tulee olemaan jos tuo ukko taas sieltä itestään ilmotteleen kun vapaat alkaa mutta täytyy vaan pinta pitää!! Kiitos sinulle Elämä= armoton :) Sait silmäni avautumaan ja tajuamaan että pakko jatkaa ilman sitä miestä joka sai pitkästä aikaa mut tuntemaan jotain...
- miesvm1967
Entä jos tulee parempi mies joka saa sut tuntemaan taas :) Semmoinenkin mahdollisuus on ihan todennäköinen. Onnea sinulle, teet varmasti oikean ratkaisun, älä anna hänen sekottaa sun päätäsi, sekoilkoon keskenään jos ei kerran osaa päättää oletko riittävän hyvä hänelle. olet riittävän hyvä jollekin toiselle, kannattaa varmaan odottaa häntä.
- Minä
Sitä parempaa on odotettu tässä ja pitkään mutta joku noissa kusipäissä vaan viehättää :/ Ja sitten kun tulee niitä mukavia vastaan niin ne ei taas itteää kiinnosta jos on liian kilttejä ja päälle käyviä. Täytyy tässä ihan varmaan alkaa miettimään tosissaan että elänkö mielummin elämäni onnellisena vai miettien ja itkien itseni uneen aina ...
- Oli mikä oli
Kilttiä oppii arvostamaan ja päällekäyvyyskin on sellainen että sitten kun se on molemminpuoleista niin oppii arvostamaan..
Ja kannattaa aina pitää avoin mieli eikä luulla että kiltti mies on mikään nössö välttämättä..
et vaan ole antanut heille aihetta sanoa kovaa sanaa, niin vaikuttavat kilteiltä.
Rentut taas eivät muuta teekään, kuin ovat kuin maailman murjomia jo valmiiksi, heitä ei mikään heilauta...
Ota joku kiltti mies ja tee sille ruma temppu ja näet että ihmisiä nekin on, kypsempiä vaan ja pinnan alla voi piillä vaikka millainen uros.
Opi ottamaan myös vastaan että sulle voi mieskin jotain tarjota, kun he yrittävät sua iskeä. Renttuhan pitää kaikkea ihan valmiiksi paskana niin ihminen joka rakastuu renttuihin ei edes osaa ottaa hyvää kohtelua vastaan "En mää, se on niin teennäistä".. - Minä
Täytyy pistää ittensä likoon ja kattoa mitä seuraa :) Antaa myös mahdollisuus kilteille ja vähemmän kiinnostaville ihmisille tiedä vaikka vielä oppis myös heitä rakastamaan ajan kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251