Raamatusta voimme saada kaiken sen viisaan ohjauksen, mitä tarvitsemme elämämme aikana.
Älä lannistu kirjan sivujen määrästä, koska Jumalan tuntemus voi johtaa ikuiseen elämään.
Mitä saamme Raamatusta ?
6
<50
Vastaukset
- tiedox
Aloituksesi on täyttänyt kriteerin poistatukseen, koska et ole keskustellut JT
Tämä on JT kantaa ottava keskustelupalsta.- IKUINEN ELÄMÄ
" Tiedox "
" Huh huu 1x "
" Huh huu 2x
" Huh huu 3x "
Miksi kopioit minun vastauksiani sanasta sanaan toiselta aloittamaltani sivustolta ????????????
Vastaan kumminkin:
Ei pidä paikkansa, koska vain JT puhuu siitä että Pyhä henki ei ole persoona.
Muut lahkot esittää ei Raamatullisia näkemyksiään. - tieroxxx
IKUINEN ELÄMÄ kirjoitti:
" Tiedox "
" Huh huu 1x "
" Huh huu 2x
" Huh huu 3x "
Miksi kopioit minun vastauksiani sanasta sanaan toiselta aloittamaltani sivustolta ????????????
Vastaan kumminkin:
Ei pidä paikkansa, koska vain JT puhuu siitä että Pyhä henki ei ole persoona.
Muut lahkot esittää ei Raamatullisia näkemyksiään.perustele edes vähän miksi olet ko mieltä äläkä vaan julista.
- huhuhuuu
Siksi että ne ovat mielestäni niin idioottimaisia. - tietoo 542
no perustele. älä vaan toitota. jos oma ymmärrystasosi riittää.
Raamattu antaa ohjauksen ja suunnan elämälle. Jos joku haluaa raamatun
ohjeita noudattaa. Mitä piirteitä raamatusta löytyy niitä on paljon. Kyllä tällekin
palstalle voi myönteistä kirjoittaa. Raamattu liittyy Jehovan todistajuuteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696540Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322269
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191833Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181549
- 521538
- 101519