Montako leffaa olet koko elämäsi aikana nähnyt?

Lillu

siinä se!

ite oon merkannu ylös 282 leffaa...aika vähän mut on täs vasta 15 vuotta selän takana...

5

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prööööts

Heittäisin kuitenkin näppituntumalta jotain 1200 elokuvaa, ehkä enemmänkin sillä nauhoilta ja levyiltä löytyy lähemmäs 300 elokuvaa, ja tietääkseni en joka neljättä katsomaani elokuvaa nauhoita tai osta. Ja koska ikääkin on vasta 19v, niin kumpikin summa tulee vähintäänkin tuplaantumaan.

• makke

on niitä varmaan tullu katottua jo satoja mutta itse omistan 103 leffaa

• Reiska

Jos nyt kuitenkin vähän ajattelee että viikossa on tullut jo useita vuosia vuokrattuna aika vakiona 4-5 leffaa, yleensä aina katson sitten yhden illan ja yön putkeen. Jos nyt ajatellaan että olen tehnyt niin siitä asti kun omaan kämppään muutin eli 16 vuotiaana 10 vuotta sitten niin siitä tulisi 52*5=110 vuodessa ja se kertaa 10 niin siitä tulisi 1110.

Joku viikko ei sitten tule katsottua ollenkaan muuta kuin ehkä pari telkasta, jos sitäkään mutta sitten joskus taas enemmänkin eli aika hyvä keskiarvo varmaan tuo. Mukaan tietty tarvitsee ottaa ne jotka katselin kun olin ihan skidi ja kova scifi/kauhu/action fani niin jos karkean heiton heitän niin kotonaollessa ehkä vuokrattua tuli n. 500. Siinä olisi reilu 1600.

Huomattavaa tietty on telkasta katsottuja on aika paha arvioida, useimmat kun on nähnyt jo aiemmin elokuvissa tai videolta...Ja keräiltyä on tullut niin että joku about 700-800 dvd:tä löytyy, suuri osa tietty sellaisia joita on jo nähnyt aiemminkin.

Mutta jos näistä laskee kylmän arvion niin sanoisin että 2000 heittona on aika lähellä totuutta jos lasketaan eri elokuvia mitä on 26 vuoden aikana katsellut.

• Katri

Minä en ainakaan ole merkkaillut montako elokuvaa olen katsonut. niitä on kuitenkin todella monia....veikkaisin kolmeasataa.
      Elokuvia on ollut huonoja ja hyviä, hyviä onneksi enemmän! ;)

• 46 v.

Laskin että noin 4000.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe