eikö helsingistä tosiaan löydy iältään noin 23-26v neitoa, joka on fiksu, kaunis, mukava ja omistaa sydämmen? moni vain kehuu, mutta mutta...
eikö ole...?
4
358
Vastaukset
- man
jokapuolella maapalloa on yksinäisiä miehiä ja naisia.ongelmana tuntuu olevan ettei nämä löydä toisiaan.
- hippa
Tätä mä olen monesti miettiny, kun ihmiset vaikuttaa niin kauhean yksinäisiltä. Jotenki niin surullista =( Jos kaikki yksinäiset liittyis yhteen, ei enää kukaan olis yksin...kö?
- hippa
Kaunis en ole, enkä mukavastakaan menisi takuuseen. Mutta jos toi ikä ei ole niin tärkeä, niin osta koira ;)
- monia
...mutta Helsinki ei ole tämä palsta tai edes Teatteri ... vaan ihan jotain ihan muuta.....
Minäkin tunnen monia tuommoisia naisia, mutta olen (monesti tuntuu, että valitettavasti) varattu.....
t: mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249