Pieru työhaastattelussa...

Kiki

Olin hakemassa töihin Vikinglinelle tullimieheksi. Koko ajan pieretti ja yritin pidätellä, mutta kun haastattelu päättyi ja nousin ylös tuolilta niin pääs oikee kunnon ripulipieru. Olin niin häpeissäni että juoksin pois paikalta. Haastattelija tais luulla et paskoin housuuni. Vaikka mikä tulis niin sinne paikkaan en mee enää ikinä, mutta se pelottaa että jos haastattelia tulee risteilyllä tms. vastaan joskus ja muistaa mun lärvin.

60

109492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieru

      No äläs nyt saattoipa jopa tykätä, perästä kuuluu ihan varmasti !

      • Ibis

        Hyvä nimimerkki Pieru työhaastattelussa!
        Voi olla, että et saa duunia kun nykyään puhutaan niin paljon työilmapiirin pilaantumisesta.


      • Anonyymi

        Hyvä!


      • Anonyymi
        Ibis kirjoitti:

        Hyvä nimimerkki Pieru työhaastattelussa!
        Voi olla, että et saa duunia kun nykyään puhutaan niin paljon työilmapiirin pilaantumisesta.

        Me emme ole koskaan pieraisseet työhaastatteluissa - PRÖÖÖööööötttTTTTTT


      • Anonyymi
        Ibis kirjoitti:

        Hyvä nimimerkki Pieru työhaastattelussa!
        Voi olla, että et saa duunia kun nykyään puhutaan niin paljon työilmapiirin pilaantumisesta.

        Pieru kuuluu asiaan kunnon työhaastattelussa.


    • Mielipide

      käyntimäärien rukkaaja. Pitäisi antaa elinikäinen banni.

      • Shadowe

        Puhu sä vain ittelles! Ei tuollaista tarvi ottaa tosissas ja haukkua idiootiksi, inhimillisiä erehdyksiä sattuu JOPA sinulle, et sinäkään ole täydellinen. Ja tuollaiselle vahingolle voi nauraa kivasti EI ivallisesti. Opi kohtelemaan toisia ihmisiä ystävällisesti niin elämä hymyilee sille toiselle ja myös sinulle, silloin elämä on positiivista :)


      • Moho
        Shadowe kirjoitti:

        Puhu sä vain ittelles! Ei tuollaista tarvi ottaa tosissas ja haukkua idiootiksi, inhimillisiä erehdyksiä sattuu JOPA sinulle, et sinäkään ole täydellinen. Ja tuollaiselle vahingolle voi nauraa kivasti EI ivallisesti. Opi kohtelemaan toisia ihmisiä ystävällisesti niin elämä hymyilee sille toiselle ja myös sinulle, silloin elämä on positiivista :)

        Ei hän tainnut kommentoida itse tarinaa, vaan sitä, että tietyllä keinolla voi "nopeasti" itse lisätä viestin lukukertoja (ts. kuinka monta kertaa viesti on luettu). Se vie serveriltä turhaan kapasiteettia ja vaikeuttaa taas muiden kirjoituksia ja keskustelupalstojen toiminta takertee. En nyt viitsi sanoa, kuinka sen voi tehdä, muttei se aivokapasiteettia vaadi. Et kai sinäkään usko, että "Pieru työhaastattelussa" olisi kaikkien keskustelupalstojen viikon kolmanneksi luetuin viesti yli 76.000 lukijallaan?


      • hohhoo
        Moho kirjoitti:

        Ei hän tainnut kommentoida itse tarinaa, vaan sitä, että tietyllä keinolla voi "nopeasti" itse lisätä viestin lukukertoja (ts. kuinka monta kertaa viesti on luettu). Se vie serveriltä turhaan kapasiteettia ja vaikeuttaa taas muiden kirjoituksia ja keskustelupalstojen toiminta takertee. En nyt viitsi sanoa, kuinka sen voi tehdä, muttei se aivokapasiteettia vaadi. Et kai sinäkään usko, että "Pieru työhaastattelussa" olisi kaikkien keskustelupalstojen viikon kolmanneksi luetuin viesti yli 76.000 lukijallaan?

        Jos kerran keskustelu on otsikon "töppäykset" alla niin kannataisi ryppyotsien päästellä liiallista kaasua välillä, että paine päässä vähenee. Vai kapasiteettia serveriltä vie ja vaikeuttaa muiden kirjoituksia. Älä naurata...


      • Hoh'hoijaa
        Moho kirjoitti:

        Ei hän tainnut kommentoida itse tarinaa, vaan sitä, että tietyllä keinolla voi "nopeasti" itse lisätä viestin lukukertoja (ts. kuinka monta kertaa viesti on luettu). Se vie serveriltä turhaan kapasiteettia ja vaikeuttaa taas muiden kirjoituksia ja keskustelupalstojen toiminta takertee. En nyt viitsi sanoa, kuinka sen voi tehdä, muttei se aivokapasiteettia vaadi. Et kai sinäkään usko, että "Pieru työhaastattelussa" olisi kaikkien keskustelupalstojen viikon kolmanneksi luetuin viesti yli 76.000 lukijallaan?

        Siis haloo ?!! Saako jotkut siitä jonkinlaisia kiksejä paljonko heidän juttuaan on luettu?
        Ilmeisesti siis saa. Naurettavaa touhua.

        Ihan sama millä motiivilla tääkin pieru-juttu oli kirjoitettu ja oliko tositarina tai ei. Hieman se kuitenkin hymyilytti.


      • Pöhnä
        hohhoo kirjoitti:

        Jos kerran keskustelu on otsikon "töppäykset" alla niin kannataisi ryppyotsien päästellä liiallista kaasua välillä, että paine päässä vähenee. Vai kapasiteettia serveriltä vie ja vaikeuttaa muiden kirjoituksia. Älä naurata...

        Ei kyse ole siitä mitä on kirjoitettu ja mihin tai että mikä palstan otsikko sattuu olemaan. Kyse on siitä, että mitä tehdään sen kirjoituksen lähettämisen jälkeen. Kuka tahansa voi asettaa oman koneensa klikkaamaan samaa kirjoitusta luetuksi vaikka taukoamatta yön yli. Tunnissa saa helposti jo 10.000 kävijää, jos sen tekee. Tuollainen jatkuva yhteydenotto serveriin hidastaa sen toimintaa ja kirjoitusten avautumista ja niitten lähettämistä. Tämäkin Pieru työhönottohaastattelussa-kirjoitus sai muka jo yhdessä päivässä vajaat 70.000 lukijaa. Jotkut saavat jotain kicksejä siitä, että heidän viestinsä näkyy luetuimpana suomi24.fi:n etusivulla. Onhan tätä tehty muillakin palstoilla. Monessa kirjoituksessa on myös pyydetty ylläpitoa poistamaan tuo mahdollisuus.

        En osaa tätä minäkään selvemmin selittää. Jos ei mene jakeluun, niin ei sitten mene.


      • joku
        Pöhnä kirjoitti:

        Ei kyse ole siitä mitä on kirjoitettu ja mihin tai että mikä palstan otsikko sattuu olemaan. Kyse on siitä, että mitä tehdään sen kirjoituksen lähettämisen jälkeen. Kuka tahansa voi asettaa oman koneensa klikkaamaan samaa kirjoitusta luetuksi vaikka taukoamatta yön yli. Tunnissa saa helposti jo 10.000 kävijää, jos sen tekee. Tuollainen jatkuva yhteydenotto serveriin hidastaa sen toimintaa ja kirjoitusten avautumista ja niitten lähettämistä. Tämäkin Pieru työhönottohaastattelussa-kirjoitus sai muka jo yhdessä päivässä vajaat 70.000 lukijaa. Jotkut saavat jotain kicksejä siitä, että heidän viestinsä näkyy luetuimpana suomi24.fi:n etusivulla. Onhan tätä tehty muillakin palstoilla. Monessa kirjoituksessa on myös pyydetty ylläpitoa poistamaan tuo mahdollisuus.

        En osaa tätä minäkään selvemmin selittää. Jos ei mene jakeluun, niin ei sitten mene.

        No se oli varmaankin samainen häirikkö,joka sen zeezuz viestin kirjoitti.


      • joku
        Hoh'hoijaa kirjoitti:

        Siis haloo ?!! Saako jotkut siitä jonkinlaisia kiksejä paljonko heidän juttuaan on luettu?
        Ilmeisesti siis saa. Naurettavaa touhua.

        Ihan sama millä motiivilla tääkin pieru-juttu oli kirjoitettu ja oliko tositarina tai ei. Hieman se kuitenkin hymyilytti.

        Juu nauratti. ;D
        Mutta syyte vaan tuommoisille pelleille, kun muutenkin häiriköi ja sitten temppuilee vielä lukijamääriä. Olisi siinä nörtillä vitsit vähissä, kun tulee sakkoja. Tuota pelleilyä on jatkunut jo pidemmän aikaa.


      • Möhnä
        joku kirjoitti:

        No se oli varmaankin samainen häirikkö,joka sen zeezuz viestin kirjoitti.

        Hyvä pointti.


      •    
        Hoh'hoijaa kirjoitti:

        Siis haloo ?!! Saako jotkut siitä jonkinlaisia kiksejä paljonko heidän juttuaan on luettu?
        Ilmeisesti siis saa. Naurettavaa touhua.

        Ihan sama millä motiivilla tääkin pieru-juttu oli kirjoitettu ja oliko tositarina tai ei. Hieman se kuitenkin hymyilytti.

        Pitämällä F5-näppäintä pohjassa vaikkapa muutaman yön putkeen.
        "Kiki" laittaa useamman selaimen vaikkapa operasta tekemään tuota hommaa ja näin tämä ongelma-nuori täällä suomi24:ssa aikaansa viettää.
        Ikäähän hänellä on se about 13-14v, joten ei ihme, että maailma ja internet kiinnostaa tätä häirikköä.


      • NoloSika
        Hoh'hoijaa kirjoitti:

        Siis haloo ?!! Saako jotkut siitä jonkinlaisia kiksejä paljonko heidän juttuaan on luettu?
        Ilmeisesti siis saa. Naurettavaa touhua.

        Ihan sama millä motiivilla tääkin pieru-juttu oli kirjoitettu ja oliko tositarina tai ei. Hieman se kuitenkin hymyilytti.

        Mä oon keksiny ton vitun jutun. Jos ette usko niin kattokaa vaikka edellisiltä sivuilta. Sitä paitsi se ei oo ees totta.


      • Anonyymi
        hohhoo kirjoitti:

        Jos kerran keskustelu on otsikon "töppäykset" alla niin kannataisi ryppyotsien päästellä liiallista kaasua välillä, että paine päässä vähenee. Vai kapasiteettia serveriltä vie ja vaikeuttaa muiden kirjoituksia. Älä naurata...

        Pieru on aina herkässä kun johtoporras lähestyy. 😗


      • Anonyymi

        Käyntimäärien runkkaaja.


    • pyh

      Minä olin työhaastattelussa ja juuri kun kättelin haastattelijaa niin rapulaisena oksensin haastattelijan takin rinnuksille haisevan ison oksennuksen

      Ja poislähtiessäni kumarruin ottamaan kassiani lattialta ja liian tiukat housuni repesivät takaa ja samalla minulta pääsi löyhkäävä iso rapulapaska joka levisi haastattelijan pöydälle

      Säikähtyneenä minulta kaiken päälle tuli kuset housuun ja haiseva kuseni levisi koko huoneen lattialle

      Ihme kyllä sain hakemani työpaikan

      • Haastattelijasi

        Sinä olit se ihana mies, joka haki viime viikolla töitä edustamastani yhtiöstä.

        Ei se mikään ihme ollut, että sait työpaikan. Minä, 60-vuotias ikäneito, olen aina tykännyt vähän saastaisesta meiningistä. Kiihotuin valtavasti yrjötessäsi paidalleni, ja kakkaleikit saivat minut niin kiimaiseksi, että paskansin salaa itsekin hameeseeni.

        Yritän järjestää sinulle työhuoneen läheltä omaa koppiani. Annetaan kaikkien kakkojen kukkia ja halitaan toisiamme pierukonsertin säestämänä. Tuskin maltan odottaa.


      • Anonyymi

        Ja varmaan pierit ja huusit sitten kiitokseksi.


    • nainen

      Minä pierasin haastattelussa ja mulla oli lyhyt hame päällä ja stringit jalassa ja rapulapaska levis tuolille.

    • mouku

      tullimiehet on satamassa eikä pahemmin risteile.

      • Ikäneiti

        Olen sitä mieltä "ETTÄ JOKA PIERUAAN PANTAA SIINÄ IHMISESSÄ ON MUUTAKIN VILPPIÄ" tervetuloa töihin
        L&T työhönottaja.


      • töihin
        Ikäneiti kirjoitti:

        Olen sitä mieltä "ETTÄ JOKA PIERUAAN PANTAA SIINÄ IHMISESSÄ ON MUUTAKIN VILPPIÄ" tervetuloa töihin
        L&T työhönottaja.

        Pääsisinkö minä sinn L&T töihin, kun mulla on aina maanantai aamuna kunnon krapula valkosipuli pierut, meinaan haisee kunnolla, siinä heikommalta lähtee taju, mites olisi pääsisinkö töihin.


      • Tyttö tuollainen
        töihin kirjoitti:

        Pääsisinkö minä sinn L&T töihin, kun mulla on aina maanantai aamuna kunnon krapula valkosipuli pierut, meinaan haisee kunnolla, siinä heikommalta lähtee taju, mites olisi pääsisinkö töihin.

        nooh,sellaista sattuu


    • kapu

      ...niin ja ajattelit sitten ilmoittaa kyseisestä tapahtumasta...

    • Haisee

      Eikö ne muka huumoria ymmärrä, vai pilasitko niin totaalisesti työpaikan ilmapiiriin hajulla. Turun lähellä on sellainen paikkakunta kuin Lemu, sun tarttis sinne muuttaa, sielä ei ole väljä kuinka paljon Lemuat Lemussa

    • NoloSika

      keksi joku oma juttu saatanan kusipää!!!

      • Kiki

        Kuule sun juttu oli TÄYSIN erillainen kuin tää


    • Työväen naispiereskelijät ry

      Kireä tremolo, jonka lopussa mykkä hiihtää, on oiva keino osoittaa erillaisuutta. Jos olisin työnantajan edustaja, ottaisin reippaan ja rehdin piereskelijän heti töihin !

      Terveisin

      Työväen naispiereskelijät ry.
      Elina Horola

      • TT:n pieruveljet

        Me TT:n pieruveljet ry:ssä (vapaamuurariliiton kunniajäsen) haluamme ehdottomasti ottaa yhteyttä tähän kaveriin.

        Ken pierua pidättää, sillä on muutakin vilunkia mielessä. Kunnon yksinäinen susi -pieru saa ihmiset iloiselle tuulelle ja mikä muu huumori voikaan olla hauskempaa kuin pieruhuumori?

        Ota yhteyttä niin sovitaan työhaistattelusta!

        Piereskelemisiin

        TT:n pieruveljet ry
        Erkki "Tuhnu" Takalisto


    • rambo

      Ensinnakään Viking Line ei todellakaan palkkaa tullimiehiä satamiin töihin. Et siinä mielessä olisit voinut ihan vapaasti vaikka paskoa housuihis. Ja tän jutun oli kyllä aiemmin (14.8.) lähettänyt NoloSika.

    • Nahkahaitari

      Heitä uudestaan synkät, jos tulee vastaan ja näytä sille vähän Jim Carreyta! Ota rennosti, eihän vahingolle mitään voi. Tokkopa sinä sitä työpaikkaakaan saat.

    • huulias

      Kohtelias ihminen pärisyttää huuliaan samalla, kun antaa kaasua. Sehän voi olla, että sieltä tulee vain tuhnu, mut sitähän ei koskaan etukäteen voi tietää.

    • PeraS

      Joo, samalla jos rykäsee, kun päästää leijaa, niin sekaan voi päästää kunnon sprägärit, eikä kukaan hivaa mitään kuin vasta vähän päästä...;-)

      -Pera

    • casse

      Eipä tuo niin harvinaista ole, jännitys teettää kaikenlaista.

    • hehe

      aika paha, jokainen nauras tosta ihan kipeeks

    • täh

      ..Kusee se naimatta kuolee.

    • afe

      Joka pieruaan pidättellee, sillä on muutakin vilunkia mielessä.

    • n30

      pieruaan pidättää tekee muutakin vilppiä.

      • tuomari

        vaan.. se joka pierua pidättää niin sillä on muutakin salattavaa. eli puhtaa paperit on kaverilla (kalasareista en tiedä, tuskin). saa työpaikan


      • Anonyymi
        tuomari kirjoitti:

        vaan.. se joka pierua pidättää niin sillä on muutakin salattavaa. eli puhtaa paperit on kaverilla (kalasareista en tiedä, tuskin). saa työpaikan

        Huono ruokavalio saattaa kieliä muistakin ongelmista


    • rajavartija

      vikingline on alkanut palkata tullimiehiä? eiköhän se osasto kuulu kuitenkin rajavartiolaitokselle...???

    • hahahaolipashauskaa

      jos kieltäisin ette uskos, mutta jos myöntäisin niin valehtelisin

    • Normipäivä 24/7

      Heh.Tyttöystäväni pieraisi ekoilla treffeillä ja sanoi ett ohoh!!

      • Anonyymi

        oliko ehta vaginapieru


    • JK

      VAI NIIN

    • Turun Leija Oy

      Onko sinulla kenties ilmavaivoja, löysä takalisto tai muuten vain vatsa kuralla? Koetko henkistä tyydytystä kun voit päästellä suolikaasuja julkisella paikalla tai tykkäätkö muuten vain myrkyttää sisäilmapiiriä samalla kun saat muut läsnäolijat oksentamaan?

      Jos tunnistit itsesi näistä edellämainituista, olen juuri etsimämme henkilö!

    • .................

      Onko se poistatus sun elämän tarkoitus? Kannattaisi hankkia muutakin tekemistä. Vai etkö kykene tekemään muuta kuin istumaan päätteen ääressä katkerana muulle maailmalle. Kaikki lähtee sinusta itsestäsi, opettele suvaitsevaisuutta ja anna kaikkien kukkien kukkia. Miksi sinusta muuten on tullut noin katkera?

      Ps. tämän aloituksen jatkuva poistattaminen vain todistaa sen olevan täyttä totta ja enemmänkin.

    • Kikinolife

      Nii tän palstan on nähny siis yli 1/50 osa suomen kansalaisista?

    • jkpoiooppl

      niinkö

      • Anonyymi

        Työhaastattelijana minulta pääsi tänään pieru. En palkannut hakijaa.


      • Anonyymi

        Puhdistan muruset ruokapöydältä terävällä pierulla, kyllä lähtee!


    • Anonyymi

      turhaa häpeilyä, vikinglinella on tuohon totuttu, ollessani asiakkaana vikinglinen tullissa, eli tulli oli valinnut minut jonosta tarkempaan syyniin, olin kahden tullimiehen kanssa takahuoneessa, toinen tulisi tarkastamaan matkatavarani ja vaatteeni ja toinen tullimies tarkastaisi minut, olin riisunut kaikki vaatteeni ja luovuttanut ne tullimiehen tarkastettavaksi, astelin toisen tullimiehen kanssa verhon taakse tarkastettavaksi, kevyen käsikopeloinnin ja katsottuaan suuhuni korviini nenäreikiini ja harottuaan hiukseni läpi olikin viimeisen reikäni vuoro, minun käskettiin nojautua pöytää vasten levittämään jalat ja pyllistämään, tullimies laskeutui polvilleen taakseni, ja käsillään levitti pakaroitani ja alkoi lampunvalolla katsomaan peräaukkooni, hän käski levittämään jalkoja lisää ja peräaukkoa isommalle, silloin minulta pääsi pitkä ja äänekäs pieru, pyysin tätä anteeksi nolona johon tullimies sanoi että näitä nyt sattuu jatkuvasti ja käski taas levittää isommalle, hetken tutkittuaan hän sanoi kaikki kunnossa voit nousta ja pukeutua, myös toinen tullimies sanoi ettei tavaroistani löytynyt mitään laitonta, kohta pukeuduttuani kiitin ja toivotin hyvää päivänjatkoa johon tullimiehet vastasivat hyvät päivänjatkot ja tervetuloa uudestaan toivotuksella

    • Anonyymi

      joo itse sain kanta-asiakas kortin sinne tulliin

      • Anonyymi

        Nowgorodissa pierun pidättely on sanktioitu.


    • Anonyymi

      on muutaman kerran tullut pieru itelläki tullin suorittamassa peräpään tutkimuksessa, eka kerralla hävetti. olenkin heidän vakio asiakas

    • Anonyymi

      no ei tullissa kenenkään peräreikiä tutkita höpö höpö

    • Anonyymi

      tutkitaan kyllä, minunki aukkoni on siellä tutkittu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe