bisnes

Kummallinen juttu

Minulla oli liikeyritys. Liikeyritys veteli viimeisiään mutta minä jaksoin uskoa, että asiat kääntyisivät parempaan suuntaan. Olin takahuoneessa ystäväni kanssa kun näin oven avautuvan ja ruskeisiin pukeutuneen kumaran naisen tulevan liikkeeseen sisään. Ovi sulkeutui normaalisti ja lähdin asiakasta palvelemaan. Ketään ei kuitenkaan ollut missään. Olimme ihmeissämme ja selitystä kummaliselle tapahtumalle ei ollut. Kumpikin meistä näkin oven aukeavan, ovi oli raskas eikä olisi voinut avautua itsestään esim. tuulen voimasta. Pian tämän jälkeen liikkeeni pito loppuikin ja yhdistin nämä kaksi asiaa toisiinsa. En siten, että olisin saanut hermoromahduksen vaan niin, että minua lohduttamaan tuli henkimaailmasta joku. Osoittaakseen, että tämän näkyvän maailman lisäksi on jotain jota emme ymmärrä. Se toi voimia, kun 20 pitkää vuotta olin velkavankeudessa ja välillä ajatukset olivat kovin mustia. Sain voimaa uskostani siihen, että meitä ohjaa suurempi voima ja henkimaailmasta saamme tarvittaessa apua.

5

216

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain Jeesus voi pelastaa. Tässä maailmassa on paljon henkiolentoja, jotka ei ole Jumalasta vaan pahasta ja ne tahtoo hukuttaa sielun kadotukseen ja kuten oli raamatun kirjottamisen aikoihin niin ne tahtoo mennä myös ihmiseeen ja riivata heitä.
      Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja Hän on Jumalan kolmas persoona ja vapautta ja auttaa kuulijaa löytämään pelastuksen, joka on vain Jeesuksen yhteydessä kuh Hän tulee sydämeen ja uudestisynnyttään ihmisen.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

• ei ateisti

No, minun mielestäni taas tuo aloitusviesti ei edellytä mitään paatoksellista julistusta tuekseen, vaan ihan itsevaikuttava ja vakuuttava kokemus riittää, jatoisaalta, jos ei niin kovasti kaveeraa tuon paholaisuskon kanssa, niin pysyvät ne pirutkin loitommalla.

• kaikkiruokainen

ei ateistin vastaus tuntuu oikealta. En kaveeraa paholaisuskon kanssa, mutta olen avoin kaikelle. Minusta on ihanaa kokea jotain, jota voin muistella ja ihmetellä myöhemmin. Uskon enkeleihin, enteisiin ja Jumalaan. Uskon, että kaikella on tarkoituksensa.

• vastuunpakoilua

"Tässä maailmassa on paljon henkiolentoja, jotka ei ole Jumalasta vaan pahasta ja ne tahtoo hukuttaa sielun kadotukseen ja kuten oli raamatun kirjottamisen aikoihin niin ne tahtoo mennä myös ihmiseeen ja riivata heitä".

Kadotukseen ihmisen tuuppaan hänen omat alhaiset tunteensa ja heikkoutensa, kun ei pysty vastustamaan kiusauksia, ja ryhtyy vielä hurskastelemaan - vastuu tilanteesta kuuluu ihmiselle, ei henkiolennoille, koska hänellä on vapaa tahto valita.

• kaikkiruokainen

vastuunpakoilua nimimerkin vastausta en ymmärrä. Tuntuu, että siinä on paatosta kyllikseen, eikä se liity aloitukseen millään tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1403
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      888
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      703
    5. 68
      703
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      212
      604
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      589
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      527
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    Aihe