Mistä tiedän että Jumala on olemassa?Minulla oli ongelma se liittyi naisiin epäonnistuin tyttöystävän löytämisessä ravintoloissa,deittiplastoilta jne.
Sitten aloin saada negatiivisia ja peloittavia naisvihamielisiä ajatuksia.
Myöhemmin kun itse asioita tutkiskelin selvisi että ajatukset joita sain päähäni olivat paholaisen lähettämiä, siitä murskaavasta voimasta ei voi erehtyä
Mutta Jumala on suurempi vain hänen puoleen kääntymällä pääsin niistä eroon.
Jumala on suuri
9
332
Vastaukset
- uteias...
No saitko lopulta sitten naisen ?
- ###
Mutta paras olemassa oleva apu.
- sara
..niin merkillinen piirre miehessä. Että aletaan vihaamaan kaikkia naisia, kun ei tärppää. Naisten kohdalla ei jostain syystä tapahdu samaa toisin päin silloin, kun he eivät onnistu saamaan poikaystävää. He vain masentuvat ja kyseenalaistavat ITSENSÄ, eivät miehiä. Mistä johtunee? Sitten panostavat enemmän ulkonäköönsä/flirttitemppuihin ja jatkavat yritystä.
Mutta sä toimit kuitenkin oikeen ###. Hienoa että sait selville ko. ajatusten lähteen. Tuohon lankaan saa vihollinen monet monet miehet.- ###
ajatukseni eivät kuitenkaan koskeneet kaikkia naisia, kyllä minä sukulaisteni kanssa olin väleissä.
Mutta kun ottaa huomioon että naiset rakastuvat kaiken maailman renttuihin niin mieleen tulee väkisin ajatus pitäisikö itsekin heittäytyä siaksi.
Ajatuksia alkoi tulla joskus prostituutio-ostokielto keskustelun ollessa käynnissä, vaikka en aiokaan käydä maailman vanhimman ammatin harjoittajan niin niistä välittyi sellainen mielikuva että minua velvoitetaan uhrautumaan ilman kiitosta tai korvausta.
Sitä en ymmärrä miksi ensin syytät naisia ja sen jälkeen saatanaa. Miksi on niin vaikeata hyväksyä ajatusta että vika on itsessä. En nyt sano etteikö naisvihamielisyytesi johtuisi saatanasta, mutta usein on tullut todistettua että ihmiset syyttävät isänmaata, vanhempia, saatanaa, kasvatusta, koulukiusaamista, alkoholia tai ties mitä ennenkuin katsovat rehellisesti itseään peiliin ja usein sen jälkeen masentuvat. Todellinen kasvu alkaa siitä kun myöntää itselle rehellisesti tosiasiat. Itsesääli on turhaa...
- hei
on sanottu että monet profeetat ovat naisten vihaajia jossain mielessä.nainen aloitti syntiinlankeamisen. nainen on heikompi osapuoli.jos jeesuksen olisi jokin nainen ottanut puolisokseen, luulen että jeesus ei olisi kieltäytynyt,olisi maailman historia kirjoitettu paljon kauniimmin.heikompaa osapuolta saatana käyttää tietysti tai yrittää käyttää.sehän on luonnolista. tv näinkin voi ajatella
- Amoren
hei kirjoitti:
on sanottu että monet profeetat ovat naisten vihaajia jossain mielessä.nainen aloitti syntiinlankeamisen. nainen on heikompi osapuoli.jos jeesuksen olisi jokin nainen ottanut puolisokseen, luulen että jeesus ei olisi kieltäytynyt,olisi maailman historia kirjoitettu paljon kauniimmin.heikompaa osapuolta saatana käyttää tietysti tai yrittää käyttää.sehän on luonnolista. tv näinkin voi ajatella
Lainaus: jos jeesuksen olisi jokin nainen ottanut puolisokseen, luulen että jeesus ei olisi kieltäytynyt,olisi maailman historia kirjoitettu paljon kauniimmin.
Jos tosiaan noin ois tapahtunu, et Jeesus ois menny naimiseen, nii miks? Jos se ois menny naimisiin, nii Jumalan tahto ois voinu jäädä tapahtumatta, eikä me saata apua Jeesukselta...
Jeesusken vaimo ois voinu tehä vaik mitä, estääkseen ristiin naulitsemisen, tai sit se ois voinu tappaa Jeesuksen, ilman et kukaan ois välttämättä huomannu... tai siis... Juu...
Sit se nais juttu... hmm... Yleensä vika on ITSESSÄ, jos mitään ei tapahdu... Molemmin puolin... Kannattaa varmaan yrittää löytää meitä naisia muualtakin kuin baarista, kuten esim kirjastot, normi ruokakauppa, seurakunnan jutuista?! ihan mistä vaan, kun kaikki meist naisista ei välttämättä edes halua astu baarin puolelle... Et silleen... - hei
Amoren kirjoitti:
Lainaus: jos jeesuksen olisi jokin nainen ottanut puolisokseen, luulen että jeesus ei olisi kieltäytynyt,olisi maailman historia kirjoitettu paljon kauniimmin.
Jos tosiaan noin ois tapahtunu, et Jeesus ois menny naimiseen, nii miks? Jos se ois menny naimisiin, nii Jumalan tahto ois voinu jäädä tapahtumatta, eikä me saata apua Jeesukselta...
Jeesusken vaimo ois voinu tehä vaik mitä, estääkseen ristiin naulitsemisen, tai sit se ois voinu tappaa Jeesuksen, ilman et kukaan ois välttämättä huomannu... tai siis... Juu...
Sit se nais juttu... hmm... Yleensä vika on ITSESSÄ, jos mitään ei tapahdu... Molemmin puolin... Kannattaa varmaan yrittää löytää meitä naisia muualtakin kuin baarista, kuten esim kirjastot, normi ruokakauppa, seurakunnan jutuista?! ihan mistä vaan, kun kaikki meist naisista ei välttämättä edes halua astu baarin puolelle... Et silleen...jeesuksen elämähän pysäytettiin ja hänet tapettiin.syy oli syntiset ihmiset.synnin voittamisessa olisi nainen ollut apuri jesukselle.synnin paine oli kovaa ja hän olisi voinnut otaa vaimon ja myöskin otaa sotaväen avukseen.mutta elämme vaikeassa ajassa jossa jokaisesta sanastakin joudumme tuomiolle.joten jumala vielä vetää viimeisen kortin pöytään.eli on vielä loppu tuomio.ja voidaan jeesuksen kuolemasta yrittää irroitella jotain positiivistakin.
- Slightly Mad
että sillai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583