Kuolema on ovi uuteen todellisuuteen, kuolema pyyhkii syntimme pois ja vóimme aloittaa puhtaalta pöydältä valitsemassamme paikassa.
Kuoleman jälkeen elämä?!
14
959
Vastaukset
- tyttö
kerran sä vaan täällä elät. älä hukkaa sitä tilaisuutta. Jumala on todellinen ja välittää susta. ja siks se lähetti Jeesuksen maan päälle kuoleen meidän syntien tähden. ja kaikki tää vaan sen takia että sulla ois mahollisuus päästä taivaaseen. tajuutsä. kokeile Jeesusta. se kannattaa. älä mee helvettiin. sä et oo sen arvonen.
- jst
" kokeile Jeesusta. se kannattaa."
Varo ilmaisia näytteitä!
- Boff
Mitkä "syntimme"? Minä en ole tehnyt syntiä, en hitto soikoon ole.
- tyttö
kaikki on tehny väärin elämänsä aikana. pelkästään valehtelu tai juoruilu riittää. kaikki on rikkonu Jumalaa vastaan. kukaan ei oo muita ylempänä tai muita parempi. me ollaan kaikki samassa asemassa ja tarvitaan anteeksantoa. Ja Jumala on valmis antaan meille anteeks, kun me käännytään sen puoleen.
- Perkeleen Tytär
tyttö kirjoitti:
kaikki on tehny väärin elämänsä aikana. pelkästään valehtelu tai juoruilu riittää. kaikki on rikkonu Jumalaa vastaan. kukaan ei oo muita ylempänä tai muita parempi. me ollaan kaikki samassa asemassa ja tarvitaan anteeksantoa. Ja Jumala on valmis antaan meille anteeks, kun me käännytään sen puoleen.
entä sitten jos on juonut, juksannut ja vaikka mitä.
Tekemistä vastaa ihminen itse. Itse makaa kuten petaa, jos haluaa paremman karma, siitä huolhtii sitten.
Anteeksianto on keino viedä ihmisltä vastuunto.
-Tiedätkö montako taparikollista on kaduilla etsimässä uutta raiskauksen kohdetta tai montako tapatappajaa on vapaana sen takia että "heille pitää antaa anteeksi" vaikka mitään vapauttamisen syytä ei ole.
-Katuminen... ei vaan oppiminen on avainsana mikä toimii niin lasten aikusten kuin rikolistenkin kanssa.
Joka antaa anteeksi ja päästää raiskaajan vapaaksi on vastussa siitä tulevalle uhrille, sillä hän on tehnyt mokan. - tyttö
Perkeleen Tytär kirjoitti:
Tekemistä vastaa ihminen itse. Itse makaa kuten petaa, jos haluaa paremman karma, siitä huolhtii sitten.
-Tiedätkö montako taparikollista on kaduilla etsimässä uutta raiskauksen kohdetta tai montako tapatappajaa on vapaana sen takia että "heille pitää antaa anteeksi" vaikka mitään vapauttamisen syytä ei ole.
-Katuminen... ei vaan oppiminen on avainsana mikä toimii niin lasten aikusten kuin rikolistenkin kanssa.
Joka antaa anteeksi ja päästää raiskaajan vapaaksi on vastussa siitä tulevalle uhrille, sillä hän on tehnyt mokan.tietenkin jos oot raiskannu jonkun sä saat rangaistuksen. mutta sun ei tarvi jäädä synteihis. ihmisellä on mahollisuus alottaa puhtaalta pöydältä kun katuu tekojaan Jumalan eessä. on monia jotka on tullu uskoon vankilassa.
- Perkeleen Tytär
tyttö kirjoitti:
tietenkin jos oot raiskannu jonkun sä saat rangaistuksen. mutta sun ei tarvi jäädä synteihis. ihmisellä on mahollisuus alottaa puhtaalta pöydältä kun katuu tekojaan Jumalan eessä. on monia jotka on tullu uskoon vankilassa.
Jos joku toisiaan voi osoittaa että on oppinut yhteiskuntakelpoiseksi, voi hänet palauttaa mukaan. mutta ihmistä joka kerta toisensa jälkeen uusii teon, ei enää kannata päästä kiusaamaan viattomia.
mitä sitten tulee ihmisen ja jumalten välisiin asioihin, ei maallisen oikeuden pidä puuttua.
Täällä ei voida päättää niistä asioista.
Itse pidän hyvän sitä jos on mokannut pyrkii korjaamaan asian ja olemaan parempi niin että saa käännettyä vaakakuppia oikeaan suuntaan. - ...
Perkeleen Tytär kirjoitti:
Joka antaa anteeksi ja päästää raiskaajan vapaaksi on vastussa siitä tulevalle uhrille, sillä hän on tehnyt mokan."Anteeksianto on keino viedä ihmisltä vastuunto."
Sinusta olisi siis parempi totaalinen armottomuus? Heti ensimmäisestä rikkeestä, vaikka vain erehdyksestäkin, pää pölkylle? Ihmisyyteen kuuluu erehtyminen, siksi ihmiset tarvitsevat anteeksiantoa. On tärkeätä oaata antaa myös anteeksi itselleen. Kuinka usein olemmekaan tehneet tai sanoneet jotain sellaista, että olemme toivoneet että olisimme saaneet sen tekemättömäksi?
Usein, todella usein. Me tuhoamme, sekä itsemme, että toisemme, ellemme opi antamaan anteeksi. Anteeksiantamaton ihminen tuhoaa ihmissuhteitaan, sekä myös itseään.
Katkeruus, kielteiset ja negatiiviset tunteet myrkyttävät anteeksiantamonta mieltä, katkeruuden somaattisina vaikutuksina seuraavat: kohonnut verenpaine, korkea kolesteroli, sydän ja verisuonisairaudet, kotkeat maksa arvot, sydäninfarkti, syvä depressio, itsetuhoiset ajatukset, vatsahaava, unettomuus, burn-out eli loppuun palaminen, ja syöpä. Katkeruus ja anteeksiantamattomuus on siis jopa terveydelle vaarallista.
Täydellisyydentavoittelijan eli perfektioniostin persoona on altis olemaan erityisesti itseään kohtaan armoton, tämä aiheuttaa syvän, sairastuttavan ja vammauttavan häpeän ja syyllisyyden tunteiden kehittymistä. Tilanne voi edetä jopa itsemurhaan saakka. Suurin osa itsemurhaajista on juuri niitä jotka eivät ole pystyneet antamaan itselleen milloinkaan anteeksi.
Anteeksianto on siis elämän jatkumisen ehto, aivan kirjaimellisesti!
Niinpä, ja ilman anteeksiantoa ei olisi edes mitään mahdollisuutta katua, tai oppia koskaan mitään, vaan pienintäkin erehdystä seuraisi välittömästi kuolema. Kerrasta poikki. Olisiko se parempi?
- Perkeleen Tytär
Ja minä aivan varma olen siitä että se selviää sitten aikanaan ihan ilman murehtimista, sillä minähåän en syntinen ole. ;-)
Ja niin makaan kuin petaan sillä itse vastuuni kannan. - Torin
Mielestäni olisi reilua että kuoleman jälken jokainen joutuu korjaamaan virheidensä seuraukset.
Hyvä ihminen pääsee melkoisen vähällä. Itsekäs saattaa joutua raatamaan vuosimiljoonia.- Perkeleen Tytär
-Tuo systeemi on toiminnassa aika monessa maailmankatsomuksessa (?). Henki, sielu, minä tai mikä lie kiertää maailmaa eri otusten muodoissa kunnes on tarpeeksi viisas...
^.^
- Lucis
Tervehdys.
En usko, että ihan puhtaalta pöydältä. Uskon, että karma säätelee meidän tekojamme täällä.
Jokainen inkarnaatio opettaa meille uusia asioita, jos vaikka olet tehnyt toisille pahaa, joudut kohtaamaan pahaa seuraavassa elämässäsi, kunnes opit rikkomaan ketjun joka tuottaa pahaa karmaa.
Jokainen elämä on oppitunti omasta mielestäni.
Lucis
"My view.!" - Olavi
Eräänä yönä minä näin ihmeellisen ilmestyksen.
Näin kuinka vanhahko mies makasi sängyssä, hänelle oli laitettu tyyny selän alle, niin että hän oli puoli istuvassa asennossa. Hän oli hyvin kärsivän näköinen. Mutta sitten siihen ilmestyi pilvi, niin etten nähnyt mitään muuta kuin vain pilven. Mutta sitten siihen pilveen ilmestyi pieni reikä, ja sitten se reikä vain suureni ja suureni, ja lopulla oli niin suuri että näin sen miehen uudelleen, mutta hän olikin muuttunut ihan nuoreksi mieheksi ehkä noin 30 - 35 vuotiaaksi.
Ja siihen se ilmestys päättyi, ja minä kerroin vaimolleni että mitähän tuo ilmestys mahtoi merkitä, hän sanoi ettei hän tiedä. Mutta sitten tulikin puhelinsoitto Suomesta, ja veljeni sanoi että minulla on sinulle murheellinen uutinen, sillä veljemme Leo on kuollut Ruotsissa, häneen oli tullut keuhkokuume, ja hän ei ollut sitä kestänyt, ja hän kuoli. Nyt minä ymmärsin, mitä se ilmestys tarkoitti. Leo oli muuttanut uuteen ruumiiseen. Se vanha kärsivä mies muutti uuteen nuoreen kirkastettuun ruumiiseen, sillä hän oli tullut uskoon muutama viikko aikaisemmin.
Olavi - MOPOPETE
kyllä kris ja kainulainen teidät hyptonisoi KANNATTAA KOKEILLA MITÄ IHANAA ELÄMÄ SEN JÄLKEEN TUO...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989