Uusi Captiva tulossa Suomeen. Auto on aina 7-paikkainen ja auto on aina nelivetodieselautomaatti 135 kW.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/uudistunut-chevrolet-captiva-saapuu-suomeen
Uudistunut Captiva Suomeen
14
234
Vastaukset
- Auttaakohan...
Ja löpöö palaa!!!
Uuteen malliin lisätty varusteita, mutta hinta laskenut! Niin Chevyn pitää tehdäkkin että saisi jotain myytyäkkin....- 16+2
Dieselillä kun ajaa pitää löpön palaa. Muuten se ei liiku. Sinä olet niin viisas, että olemme oikein ylpeitä sinusta.
- höpön löpön
16+2 kirjoitti:
Dieselillä kun ajaa pitää löpön palaa. Muuten se ei liiku. Sinä olet niin viisas, että olemme oikein ylpeitä sinusta.
Löpö=Polttoöljy!!!
Eli ei paljon kannattas ajella tai voi tulli käydä kimppuun!!
Tai voi olla et GM:n moottoreilla ei per*e kestä ajella kuin löpöllä, koska kulutukset ovat melko tähtitieteellisiä!!!! - 16+2
höpön löpön kirjoitti:
Löpö=Polttoöljy!!!
Eli ei paljon kannattas ajella tai voi tulli käydä kimppuun!!
Tai voi olla et GM:n moottoreilla ei per*e kestä ajella kuin löpöllä, koska kulutukset ovat melko tähtitieteellisiä!!!!Me luulimme jo, että sinä pääsit laitokseen. Mene nyt heti lääkäriin. Sinä sekoat viikonloppuna siviilissä.
- kerro ny viisas!
16+2 kirjoitti:
Me luulimme jo, että sinä pääsit laitokseen. Mene nyt heti lääkäriin. Sinä sekoat viikonloppuna siviilissä.
Kuulehan 16 2 kenenköhän sinne hoitoon pitäisi mennä!??!
Sanoppa mikä tuosta "höpönlöpön" ei olisi ollut totta??
- 16+2
Hinnat alkaen 44.489.- ja varustepuoli vähintäinkin kunnossa.
Perusmallissakin vakiona älyavain, 18-tuumaiset kevytmetallivanteet, alamäkihidastin, takajousituksen automaattinen tason säätö, automaattinen kaksialueilmastointi ja nahkaverhoilu - Captivated
Jaa, no ei tuo kuvan auto ainakaan malliltaan erotu aikaisemmasta millään tavalla. No, älykäs avain kuitenkin...
- El Capitan
Isot maasturit ovat aivan liian kalliita nykyään. Kun minä olin nuori, niistä ei maksettu henkilöautoveroa ja silloin niitä pystyi ostamaan ihan tavallinen maasturia tarvitseva.
- eccce
Siihen aikaan maasturit olivatkin karuja työkaluja ilman mitään hienouksia. Minulla oli monta vuotta Pajero. Sillä käytiin metsällä ja tuotiin kymmeniä hirviä ja peuroja kotiin.
- Niin se on.
eccce kirjoitti:
Siihen aikaan maasturit olivatkin karuja työkaluja ilman mitään hienouksia. Minulla oli monta vuotta Pajero. Sillä käytiin metsällä ja tuotiin kymmeniä hirviä ja peuroja kotiin.
Jo ensimmäinen Pajero oli aikalaisiinsa nähden melkoinen herrasmiesmaasturi.
Oli keskuslukkoa, sähkölasia, ohjaustehostinta, niskatuet, kiekkamittari, valkoiset koristevanteet ja plyyshisisustus. Moottorikin oli siihen aikaan kova juttu, turbodiesel oikein intercoolerilla, vaikka nykymittapuun mukaan niissä olikin kuutiotilavuuteen nähden aivan naurattavat teholukemat. Hehkut kuitenkin toimivat nopsaan ja GL-Mese-miehet katselivat kateellisina, kun Pajero läjäytettiin rotkottamaan muutaman sekunnin hehkutuksen jälkeen pakkasella kuin pakkasella.
Koppaan sai oikein maahantuojan asentamia tarravauhtiviivoja.
Olihan tuossa heikkouksiakin. Takaveto-Galantin loota ei tahtonut ensimmäisissä vuosimalleissa oikein kestää, mutta sittemmin Canterista lainattu järeämpi laatikko poisti senkin ongelman.
Nämä nykyiset Traxit ja muut kötöstykset ovatkin sitten myönnytys siihen suuntaan, että perheen rouvakin voi näillä lähteä ostamaan lähimarketista sisäfilettä. Toisaalta: auton tulee nykyään palvella montaa eri tarkoitusta, ei karuista työkaluista ole perheiden jokapäiväiseksi ajokeiksi, niinkuin ennen. Joskus maastureissa oli jopa voimanotto, kuten traktoreissa konsanaan. Aika vieras ajatus nykyään, että pohjan alta törröttäisi rihlattu akseli, jolla voisi pyörittää jopa klapikonetta....:) - Captivated
Niin se on. kirjoitti:
Jo ensimmäinen Pajero oli aikalaisiinsa nähden melkoinen herrasmiesmaasturi.
Oli keskuslukkoa, sähkölasia, ohjaustehostinta, niskatuet, kiekkamittari, valkoiset koristevanteet ja plyyshisisustus. Moottorikin oli siihen aikaan kova juttu, turbodiesel oikein intercoolerilla, vaikka nykymittapuun mukaan niissä olikin kuutiotilavuuteen nähden aivan naurattavat teholukemat. Hehkut kuitenkin toimivat nopsaan ja GL-Mese-miehet katselivat kateellisina, kun Pajero läjäytettiin rotkottamaan muutaman sekunnin hehkutuksen jälkeen pakkasella kuin pakkasella.
Koppaan sai oikein maahantuojan asentamia tarravauhtiviivoja.
Olihan tuossa heikkouksiakin. Takaveto-Galantin loota ei tahtonut ensimmäisissä vuosimalleissa oikein kestää, mutta sittemmin Canterista lainattu järeämpi laatikko poisti senkin ongelman.
Nämä nykyiset Traxit ja muut kötöstykset ovatkin sitten myönnytys siihen suuntaan, että perheen rouvakin voi näillä lähteä ostamaan lähimarketista sisäfilettä. Toisaalta: auton tulee nykyään palvella montaa eri tarkoitusta, ei karuista työkaluista ole perheiden jokapäiväiseksi ajokeiksi, niinkuin ennen. Joskus maastureissa oli jopa voimanotto, kuten traktoreissa konsanaan. Aika vieras ajatus nykyään, että pohjan alta törröttäisi rihlattu akseli, jolla voisi pyörittää jopa klapikonetta....:)Itselläni oli vuonna -89 uutena ostettu rungollinen 4x4 Nissan Pick Up -maasturi. Maksoin 63.000 mk eli noin 10th euroa.
Varusteet normaalit, ei klapikonetta, mutta ilmastointi kuitenkin, ikkunoita avaamalla.
Ajoin 8 vuotta, myin vaimon veljelle Kuusamoon...sieltä vaihdettiin Chevrolet - en tiedä tyyppiä, joku mopoauton -näköinen kapistus se on... - muisteloja
Captivated kirjoitti:
Itselläni oli vuonna -89 uutena ostettu rungollinen 4x4 Nissan Pick Up -maasturi. Maksoin 63.000 mk eli noin 10th euroa.
Varusteet normaalit, ei klapikonetta, mutta ilmastointi kuitenkin, ikkunoita avaamalla.
Ajoin 8 vuotta, myin vaimon veljelle Kuusamoon...sieltä vaihdettiin Chevrolet - en tiedä tyyppiä, joku mopoauton -näköinen kapistus se on...Sedälläni oli joskus nuoruudessani sellainen, en muista vuosimallia. Niitä viimeisiä pyöreälamppuisia Patroleja. Aika kolho kapistus nykymittapuussa. hopean värinen, sellaiset puna-oranssit teippaukset kyljissä.
Mieleen siitä autosta jäi parhaiten sen suoran kutosdieselin miehekäs käynti.
- El Capitan
https://www.chevrolet.fi/autot/captiva/
Mahantuojan sivulle on ilmestynyt uuden Captivan esittely.- El Capitan
Olisikohan oikein maahantuoja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029