Uusi Captiva tulossa Suomeen. Auto on aina 7-paikkainen ja auto on aina nelivetodieselautomaatti 135 kW.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/uudistunut-chevrolet-captiva-saapuu-suomeen
Uudistunut Captiva Suomeen
14
292
Vastaukset
- Auttaakohan...
Ja löpöö palaa!!!
Uuteen malliin lisätty varusteita, mutta hinta laskenut! Niin Chevyn pitää tehdäkkin että saisi jotain myytyäkkin....- 16+2
Dieselillä kun ajaa pitää löpön palaa. Muuten se ei liiku. Sinä olet niin viisas, että olemme oikein ylpeitä sinusta.
- höpön löpön
16+2 kirjoitti:
Dieselillä kun ajaa pitää löpön palaa. Muuten se ei liiku. Sinä olet niin viisas, että olemme oikein ylpeitä sinusta.
Löpö=Polttoöljy!!!
Eli ei paljon kannattas ajella tai voi tulli käydä kimppuun!!
Tai voi olla et GM:n moottoreilla ei per*e kestä ajella kuin löpöllä, koska kulutukset ovat melko tähtitieteellisiä!!!! - 16+2
höpön löpön kirjoitti:
Löpö=Polttoöljy!!!
Eli ei paljon kannattas ajella tai voi tulli käydä kimppuun!!
Tai voi olla et GM:n moottoreilla ei per*e kestä ajella kuin löpöllä, koska kulutukset ovat melko tähtitieteellisiä!!!!Me luulimme jo, että sinä pääsit laitokseen. Mene nyt heti lääkäriin. Sinä sekoat viikonloppuna siviilissä.
- kerro ny viisas!
16+2 kirjoitti:
Me luulimme jo, että sinä pääsit laitokseen. Mene nyt heti lääkäriin. Sinä sekoat viikonloppuna siviilissä.
Kuulehan 16 2 kenenköhän sinne hoitoon pitäisi mennä!??!
Sanoppa mikä tuosta "höpönlöpön" ei olisi ollut totta??
- 16+2
Hinnat alkaen 44.489.- ja varustepuoli vähintäinkin kunnossa.
Perusmallissakin vakiona älyavain, 18-tuumaiset kevytmetallivanteet, alamäkihidastin, takajousituksen automaattinen tason säätö, automaattinen kaksialueilmastointi ja nahkaverhoilu - Captivated
Jaa, no ei tuo kuvan auto ainakaan malliltaan erotu aikaisemmasta millään tavalla. No, älykäs avain kuitenkin...
- El Capitan
Isot maasturit ovat aivan liian kalliita nykyään. Kun minä olin nuori, niistä ei maksettu henkilöautoveroa ja silloin niitä pystyi ostamaan ihan tavallinen maasturia tarvitseva.
- eccce
Siihen aikaan maasturit olivatkin karuja työkaluja ilman mitään hienouksia. Minulla oli monta vuotta Pajero. Sillä käytiin metsällä ja tuotiin kymmeniä hirviä ja peuroja kotiin.
- Niin se on.
eccce kirjoitti:
Siihen aikaan maasturit olivatkin karuja työkaluja ilman mitään hienouksia. Minulla oli monta vuotta Pajero. Sillä käytiin metsällä ja tuotiin kymmeniä hirviä ja peuroja kotiin.
Jo ensimmäinen Pajero oli aikalaisiinsa nähden melkoinen herrasmiesmaasturi.
Oli keskuslukkoa, sähkölasia, ohjaustehostinta, niskatuet, kiekkamittari, valkoiset koristevanteet ja plyyshisisustus. Moottorikin oli siihen aikaan kova juttu, turbodiesel oikein intercoolerilla, vaikka nykymittapuun mukaan niissä olikin kuutiotilavuuteen nähden aivan naurattavat teholukemat. Hehkut kuitenkin toimivat nopsaan ja GL-Mese-miehet katselivat kateellisina, kun Pajero läjäytettiin rotkottamaan muutaman sekunnin hehkutuksen jälkeen pakkasella kuin pakkasella.
Koppaan sai oikein maahantuojan asentamia tarravauhtiviivoja.
Olihan tuossa heikkouksiakin. Takaveto-Galantin loota ei tahtonut ensimmäisissä vuosimalleissa oikein kestää, mutta sittemmin Canterista lainattu järeämpi laatikko poisti senkin ongelman.
Nämä nykyiset Traxit ja muut kötöstykset ovatkin sitten myönnytys siihen suuntaan, että perheen rouvakin voi näillä lähteä ostamaan lähimarketista sisäfilettä. Toisaalta: auton tulee nykyään palvella montaa eri tarkoitusta, ei karuista työkaluista ole perheiden jokapäiväiseksi ajokeiksi, niinkuin ennen. Joskus maastureissa oli jopa voimanotto, kuten traktoreissa konsanaan. Aika vieras ajatus nykyään, että pohjan alta törröttäisi rihlattu akseli, jolla voisi pyörittää jopa klapikonetta....:) - Captivated
Niin se on. kirjoitti:
Jo ensimmäinen Pajero oli aikalaisiinsa nähden melkoinen herrasmiesmaasturi.
Oli keskuslukkoa, sähkölasia, ohjaustehostinta, niskatuet, kiekkamittari, valkoiset koristevanteet ja plyyshisisustus. Moottorikin oli siihen aikaan kova juttu, turbodiesel oikein intercoolerilla, vaikka nykymittapuun mukaan niissä olikin kuutiotilavuuteen nähden aivan naurattavat teholukemat. Hehkut kuitenkin toimivat nopsaan ja GL-Mese-miehet katselivat kateellisina, kun Pajero läjäytettiin rotkottamaan muutaman sekunnin hehkutuksen jälkeen pakkasella kuin pakkasella.
Koppaan sai oikein maahantuojan asentamia tarravauhtiviivoja.
Olihan tuossa heikkouksiakin. Takaveto-Galantin loota ei tahtonut ensimmäisissä vuosimalleissa oikein kestää, mutta sittemmin Canterista lainattu järeämpi laatikko poisti senkin ongelman.
Nämä nykyiset Traxit ja muut kötöstykset ovatkin sitten myönnytys siihen suuntaan, että perheen rouvakin voi näillä lähteä ostamaan lähimarketista sisäfilettä. Toisaalta: auton tulee nykyään palvella montaa eri tarkoitusta, ei karuista työkaluista ole perheiden jokapäiväiseksi ajokeiksi, niinkuin ennen. Joskus maastureissa oli jopa voimanotto, kuten traktoreissa konsanaan. Aika vieras ajatus nykyään, että pohjan alta törröttäisi rihlattu akseli, jolla voisi pyörittää jopa klapikonetta....:)Itselläni oli vuonna -89 uutena ostettu rungollinen 4x4 Nissan Pick Up -maasturi. Maksoin 63.000 mk eli noin 10th euroa.
Varusteet normaalit, ei klapikonetta, mutta ilmastointi kuitenkin, ikkunoita avaamalla.
Ajoin 8 vuotta, myin vaimon veljelle Kuusamoon...sieltä vaihdettiin Chevrolet - en tiedä tyyppiä, joku mopoauton -näköinen kapistus se on... - muisteloja
Captivated kirjoitti:
Itselläni oli vuonna -89 uutena ostettu rungollinen 4x4 Nissan Pick Up -maasturi. Maksoin 63.000 mk eli noin 10th euroa.
Varusteet normaalit, ei klapikonetta, mutta ilmastointi kuitenkin, ikkunoita avaamalla.
Ajoin 8 vuotta, myin vaimon veljelle Kuusamoon...sieltä vaihdettiin Chevrolet - en tiedä tyyppiä, joku mopoauton -näköinen kapistus se on...Sedälläni oli joskus nuoruudessani sellainen, en muista vuosimallia. Niitä viimeisiä pyöreälamppuisia Patroleja. Aika kolho kapistus nykymittapuussa. hopean värinen, sellaiset puna-oranssit teippaukset kyljissä.
Mieleen siitä autosta jäi parhaiten sen suoran kutosdieselin miehekäs käynti.
- El Capitan
https://www.chevrolet.fi/autot/captiva/
Mahantuojan sivulle on ilmestynyt uuden Captivan esittely.- El Capitan
Olisikohan oikein maahantuoja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075