Kirjoita allekkain sanat DONALD ja GERALD ja näiden alle viiva. Viivan alle ROBERT. Anna jokaiselle kirjaimelle arvo väliltä 0-9 niin että yhteenlasku on oikein...
Ja ei kun kokeilemaan. Tähän on ratkaisu olemassa, itsellä meni muinoin kymmeniä tunteja ratkaisun löytämiseksi....
Yhteenlasku "pressoilla"
6
248
Vastaukset
- Heh-heh...
Heitithän pahan. En yhtään ihmettele, että meni kymmeniä tunteja, kun viime yönä pähkäilin 1,5t ja sain vain 3 varmaa.
Jossain vaiheessa täytyy kait pyytää vihjettä... - jjio
vai iin
- Etviina
Onko tähän useampia ratkaisuja vai vain yksi?
Epäilyttää, että oikaisin jonkin mutkan, kun ratkaisu löytyi niin nopeasti.. Vaikka oikein tuo tekeleeni vaikuttaa olevan useiden tarkistusten jälkeenkin. - Triviaaliratkaisija
Kaikki luvut ovat yhtä suuria kuin 0.
- mke2
No puoli vuotta meni ratkaisun saamiseksi :-), kiitos kuitenkin, olin itsekin hävittänyt oikean vastauksen enkä halunnut alkaa uudestaan vaivaamaan päätäni.
Tallensin nyt visusti oikean vastauksen vastaisuuden varalle...
Palaillaan taas....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161