Kuopioon kaavaillaan uuden valtuuston myötä KOIRAVERO!
Nimiä tänne vaan,ketkä valtuutetut haluavat rahastaa koiraverolla.
Sitten varmaan niillä rahoilla rakennetaan HIENOT KOIRATARHAT ympäri kuopiota,jotta koirat ja omistakjat saavat vastinetta rahoilleen.
Entäs koska tulee ihmisille verot oksennuksista,talon kulmille kuseksimisesta,kaljapullon palasista sekä roskastamisesta.
Joka kuopiolaiselle 300,00euron haittavero,johan kaupungin talous hyppää plussalle.
Ja jollei haittaveroa maksa,niin ulosottoon vaan raakasti! Tai palkasta ulosmitataan haittavero!
Ketkä valtuutetut ovat koiraveron puolesta?
10
160
Vastaukset
- dffädödäfld
Älä unta näe. Koiravero menee Petteri Parosen ökypalkkaan.
"Parosen kuukausipalkka nousi yli 3 000 eurolla 13 400 euroon, kun Karttula liittyi Kuopioon viime vuoden alussa. Ansiotuloja kertyi vuonna 2011 yhteensä 212 991 euroa."
Kyllä siinä on hyvä nostella housuja tuon paskamahan päälle:
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/petteri-paronen-palkkakuopasta-palkkajohtajaksi/1266161
Hyvän kuvan Savon Sanomat löytäneet. - korppusahalla
Nii ja pörinävero kaikkille mopopojille jotka kurruuttaa klo 23 jälkeen korttelirallia...
- Pakosta kuopiolainen
Taas yksi esimerkki ettei Kuopion päättäjillä ole mitään järkeä ajatella "imagoasioita"! Koiraveroa ei peritä enää juuri missään ja lainsäädäntö on vain kuollut kirjain. Toki se mahdollistaa koiraveron ja jos tähän tartutaan niin onhan se vielä juridisesti oikein mutta viestittää sitten ihmisille että täällä suhtaudutaan erittäin kielteisesti koiraihmisiin ja halutaan kytätä ihmisiä (oletkos maksanut veron vai ei?). Perkele sanon!
- tyhjiä sanoja
Kuopion imago "lapsiystävällisenä" kaupunkina meni jo viime vuonna, kun muutaman euron toivossa suunniteltiin lopetattavan pari kolme (täyttä) ala-astetta, siitä vierestä muutama kirjasto - lasten sosiaalipalveluissa on lakien vastaiset kuukausien jonot, lasten erikoislääkäreille vieläkin pidemmät ... enpä jaksa enää jatkaa listaa, mutta jos tämä on Parosen lapsiYSTÄVÄLLISYYTTÄ, enpä tahtoisi tavata lapsivihamielistä kaupunkia!
- sotaveteraaneja riit
Perittäs vaan kaikilta kansalaisilta "haittavero" juopot ,tupakanpoltto, oksentelu yleisellä paikalla,tyhjäkäynti liikennevaloissa,pierskely kaupugilla,lihavuus/laihuus. jne... kertyneet rahat lahjoitetaan sitten etelän vetelille ettei EU kaadu no osan voisi jakaa esim kaupunginjohtajalle / valtuuston puh.joht hyvin suoritetusta työstä haittaveron aikaan saamiseksi,koska sehän koskee kaikkein kipeimmin vähätuloisia..Maksaahan nytkin TV lupaa sokeat ja kuurotkin jos vaan saavat ansioita yli sallitun rajan !!! hienoa näin sitä pitää johtaa suomea ..
kiitos vaan sotaveteraaneille jotka taisteli suomen itsenäisyydestä,mutta näin jälkeenpäin ajateltuna taisi olla ihan turhia uhreja kun katainen ja kumppanit tuhoaa kaiken saavutetun... - Olen puhunut
Koira on täysin tarpeeton turhake nykyisessä maailmassa. Opaskoiria ja hemmetin vihaisia susikoiria lukuunottamatta.
Omaishoidontukea ollaan karsimassa. Ottakoon jokainen koiranomistaja hoidettavakseen jonkin vanhuksen, tai olkoon edes kaverina päivittäin mutaman tunnin.
Koiran nahasta saa hyvät rukkaset jotka lämmittävät talvisin kivasti kohmeisia sormia. Täytyyhän työttömän perus-suomalaisen saada pullosta korkki auki. Töihin en kyllä mene ja haukun mamuja. Mulle on turha alkaa mitään. Nyt lähden puarhuoneelle, kaltaisieni joukkon.- 3+2
Laitetaanko mummolle panta kaulaan ja talutetaanko ulkona?
Pitääkö mummon jätökset korjata talteen?
Monelle vanhukselle se kissa tai koira on ainut kumppani.
- sönkköpönkkö
Mietippä ihan ite ootko turhake vai et, joku vois olla vaikka jotain mieltä....
- Jumalan käsi
Minä ainakin äänestän heti näitä koiraveron puolestapuhujia. Ja se joka ehdottaa suurinta veroa, saanee varmasti äänivyöryn. On tässä jo koiranomistajien terroria liian pitkään seurattu!
- koiranomistaja2
Minä taas äänestän niitä, jotka ovat koiraveroa vastaan! Vaikka tulisi minkälainen koiravero,samat ihmiset edelleen korjaa koiriensa jätökset. Jos koiravero tulee voi olla, että useampi omistaja jättää jätökset korjaamatta, koska koirasta maksetaan veroa. Itse koiranomistajana kerään koirani jätökset pois olipa koiraveroa tai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971513- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40676The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34660