Voiko ihmisen pakata teltan sisässä teltan mukana ja miten ihmiselle käy teltan sisässä kun ihminen pakataan teltan mukana?????.
Teltta
ihmeissään1
3
209
Vastaukset
- ihmeissään1
voisitteko laittaa vastauksen takas päin.
- Erkki empiiri
Kokeilemalla selviää!
- Repertuaari22
Kyllä voi, kun lujasti käärii. Voip olla, että ihmiseltä on taju kankaalla tai henki mennyt (= tukehtunut) teltan sisässä. Jos ihminen on ulkopuolella, niin teltta on sisällä. Tämä on vähän vaikeampi tapaus kylläkin.
Jos postipakettine lähetät, niin pane päälle, että herkästi rikkoutuvaa, mutta potkia saa, kun potkii muualle kuin ...... (jos on mies nimittäin paketissa). Paljon vaatii myös postimerkkejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703279
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682972On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586