Willan Laatukorun "palvelu"

kierrän kaukaa

Enpäs ole eläissäni saanut niin huonoa kohtelua kuin ko liikkeessä. Kertoessani kokemuksistani muille, yllättävän moni on sanonut samaa...

19

3220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatupavlelu

Ei sitä välttämättä kaukaa tarvitse kiertää. Voi mennä ihan siitä läheltäkin ohi.

• kanta-asiakas

Minä olen saanut ko paikassa aina erinomaista palvelua. Varsinkin nuorelta vaaleahiuksiselta tytöltä. Viimeksi vaihdoin kellon patterit Laatukorussa...siellä kun toisessa paikassa eivät edes osanneet avata kelloani.

• asiakaspalvelu

Jep,
      nuori kundi siellä ainakin ollut erittäin epäammattimainen..
      Kierrän myös nykyään ko. kaupan Willassa, sekä koko ketjun kaukaa. Arvostan hyvää ja auttavaa asiakaspalvelua.
      Myyjänä ollut jopa räpelsi kännykkäänsä samaan aikaan kun olimme liikkeessä...

• aasiakas1

Samaa mieltä, sain itse todella huonoa palvelua kyseisessä liikkeessä... Vanhempi nainen oli todella töykeä ja palveluntaso aivan kadoksissa.. Aion asioida liikkeessä jatkossakin mutta ehkä kartan kyseistä myyjää :)

• Mitäs läksit

Mitäs menit sinne? Jussintorilla samassa firmassa ystävällinen palvelu.

• seuraava valitus

Willassa ei ole Laatukorua.

• ohi...mennen

Näyttäis olevan ainakin Willan kotisivujen mukaan: http://www.kauppakeskuswilla.fi/fi/liikkeet-and-palvelut/koti-sisustus-ja-lahjatavarat/laatukoru/

• Terävin kynä?

Järkevä kysymys; Miksi menit sinne? Aloittaja oli varmaan ostoksilla kauppakeskuksessa!? Tuskin tuli mieleen kurkistaa kristallipalloon ja mennä paremmin palvelevaan paikkaan...

• sulle liian kallista

Eikö tästä jo kannattaisi infota omistajaa? Tuskin yrittäjä haluaa, että firma on tunnettu huonosta asiakaspalvelusta yhden myyjän takia?

• Täällä toimii

Itse taas saanut kyseisestä Laatukorusta hyvää palvelua mies myyjältä... Ostimme kundilta vaimoni kanssa kihlat ja saamamme palvelu oli hyvää ja tuntuva alennuskin saatiin.. Lisäksi käytämme Willan Laatukorua muutenkin tarpeen mukaan.. Viimeksi pari viikkoa takaperin kastelahja nuorelta nais myyjältä, lahjapakettikin sai kehuja ristiäisissä ja palvelu pelasi...

• Jussintori toimii

Ja Jussintori on ollut myös aina hyvä ja sieltä ostettu mm. Omega ja Vihkisormus vaimolle...

• bimballe

Mulla on Laatukorusta hyviä kokemuksia (Jussintori ja Sello). Willassa en ole asioinut, mutta luulisi hyvän palvelun koskevan kaikkia liikkeitä ja olevan osa "brändiä". Ihmisiä myyjätkin on, ja se miten kohtelee muita, vaikuttaa siihen miten sinua kohdellaan.

• ostoksiaa

Tuntuu välillä, että vähän joka paikkaan mahtuu ainakin yksi tällainen "asiakaspalvelija". Jos et mene liikkeeseen beigessä villakangastakissa ja ruudullisessa Burberryn kaulahuivissa, sinulle tuskin tarjotaan apua, korkeintaan vaivaantunut tervehdys irtoaa. Mm. pari vaatekauppaa (vähän kalliimpaa vaatetta myyviä) Willassa ovat tällaisia. Ylikasvaneet pissismyyjät kuvittelevat pystyvänsä pukeutumisesi perusteella arvioimaan, aiotko ostaa liikkeestä mitään. Rahan puutteen sijaan ostamatta jättämininen johtuu pelkästään huonosta palvelusta, tai oikeastaan palveluttomuudesta. Itselläni on muutakin hommaa kuin kaupassa pyöriminen, niin monesti tulee pistäydyttyä kaupoille vaikkapa suoraan töistä, kun on tarvetta ostaa jotakin. En ehdi kuluttaa kokonaista päivää vain laittautuakseni myyjää varten. Ja tämä on testattu, kunnon tällingeissä kaupoille vs. normaalissa tilassa.

• tiukkispipo

Aikanaan pienennytin vihkisormustani ko. liikkeessä. Vanhempi myyjä, jonka kanssa asioin heitti huumoria, joka minulle tiukkapipolle ei kolahtanut laisinkaan: "Syö enemmän, että pysyy sormukset sormissa." Hitaana hämäläisenä tuon röyhkeyden edessä en tajunnut suuttua vasta kun olin lähtenyt liikkeestä. Että terkkuja vaan sille huumorin kukkaselle.

• onseny

Tiukkispio.. Ei sulla hyvin menee!

• Tyytyväinen as.

Itse olen saanut loistavaa palvelua kyseisessä paikassa useamman kerran, epäilen että yksi tai muutama henkilö on kaikkien provojen takana, syitähän tällaiselle käytökselle on monimuotoinen kateus tms. henkilökohtainen asia esim. jotain tiettyä henkilöä kohtaan ja näin ollen itse liikkeellä ei tämän kanssa ole mitään tekemistä.

Kirjoittajan(jien) rivien välistä paistaa kateus todella pahasti läpi, heille onnistumisia omassa elämässään toivon minä, maailmassa on ja tulee aina olemaan ihmisiä joilla menee elämässä paremmin, joilla on terveempi itsetunto ja ne kuuluisat harrastukset joihin ei kuulu toisten mustamaalaus vapaa-ajalla.

Ystävällisin terveisin, tyytyväinen Laatukorun asiakas

• Anonyymi

Jumbon laatukorussa paskaa palvelua keski-ikäiseltä rouvamyyjältä!

• Anonyymi

Näin on! Kun yritin ostaa sieltä kuudensadan euron kelloa neljällä sadalla, eivät myyneet. Huonoa pelvelua. Kun ostin Sanghaista hotellin nurkalta Rolexin, niin tiputtivat heti hintaa reilusti, alkuhinta oli100 Rempulaa, ja se tippui viiteen kymppiin, eli noin 6 7 euroon. Ja on hyvä kello, automaatti, vetelee tunnissa noin tunnin ja kymmenen minuuttia. Tosin yöllä se pysähtyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on! Kun yritin ostaa sieltä kuudensadan euron kelloa neljällä sadalla, eivät myyneet. Huonoa pelvelua. Kun ostin Sanghaista hotellin nurkalta Rolexin, niin tiputtivat heti hintaa reilusti, alkuhinta oli100 Rempulaa, ja se tippui viiteen kymppiin, eli noin 6 7 euroon. Ja on hyvä kello, automaatti, vetelee tunnissa noin tunnin ja kymmenen minuuttia. Tosin yöllä se pysähtyy.

Siis 6,7 euroon, pilkku unohtu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe