Kadotustomion lausuminen ateistille kohtalokasta!

tomis...

Uskova voi joutua itse sinne kadotukseen juuri tuomitsemisen takia! Tällä sivustolla jaellaan helvetin tuomioita jopa uskova uskovalle, ateistille tuomion jako on tavallista.

Luuk. 6:37

Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Room. 8:1

.

34

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut saman.

Mullekin rapisee helvetintuomioita lähes päivittäin ja monille aidosti uskoville vielä paljon enemmän.

Helvetintuomioiden antajia ei palstalla ole montaa, mutta he ehtivät tuomitsemaan paljon.
      Omaa onnettomuuttaan he vihassaan syyttömiin puskee.

• k.kiusaantunut

Juuri luin kirkkokuuloltapalstalta tulisesta pätsistä jonne uskomaton joutuu. Ja kirjoitin jari-pekalle viestin jossa harmittelin sitä miten palstalla saa lukea vain tuomion sanoja, uskovaiset uhkailevat toisiaan Jumalan"vitsauksilla"ja ties millä.

Minua on alkanut ahdistamaan tämä palsta.

Ei se ole niin yksinkertaista uskoa Raamattuun, moos.4:ssä kerrotaan puhuvasta aasista, moos.1 puhuvasta käärmestä jne.

Järkihän siinä menisi jos alkaisi uskomaan.

• tomis...

Uskova saa kai lausua tuomioita, pitää vain malttaa odottaa koska lupa on sille, lienee vasta kun Herra tulee sitten kai saa tuomita, ei ennen?

1. Kor. 4:5
      Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.

• naraus vain

Äläpä tomis taas vääntele asioita kieroon!! Jos et varota jumalatonta hänen jumalattomasta menostaan, mikä on seuraus? Mitä sanoo asiaan Raamattu?

Se on ainakin varmaa, ettei Jumala yhdistä uskovaista ja ateistiä. Se on vain lihan mieli joka ne yhdistää. Kun tuomioita jakelet,
      olehan itse varovainen, ettei sinua tuomittaisi.

• pims.

Tämä tomis luulee olevansa jokin erikoinen. Riitaa kylvää ja epäsopua.

• k.kiusaantunut

Lue 4. Moos.22:21-30 siinä puhuva aasi nuhtelee Bileamia siitä kun tämä lyö aasia.

Järkevä ihminen ei tuommoisiin usko, mutta sinun mielestähän Raamatussa on totuus.

Uskot siis puhuvaan aasiin, puhuviin käärmeisiin jne.

Ja tulet vielä muita opettamaan. Pyh!

• ekkleesia ei kirj.

Kyllähän sellaisella ihmisellä on vara "tuomita" muita, joka "on puhdistanut oman silmänsä". Sellainen näkee sitten auttaa niitä, joilla on vielä roska silmässä. Auttamiseen kuuluu varoittaminen tulevasta tuomiosta.

Apostolien teot:
      8:20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
      8:21 Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
      8:22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
      8:23 Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."

Perimätiedon mukaan noita Simon ei parantanut vaellustaan vaan vainosi seurakuntaa kuolemaansa asti. Emme näe häntä pelastettujen joukossa sikäli kuin perimätieto pitää paikkansa eikä Simon ehtinyt tulla mielenmuutokseen ennen kuolemaansa.

• tomio sulle, ateisti

" Kadotustomion lausuminen ateistille kohtalokasta! "

On tietenkin. Uskova voi sellaisen tomion helpostikin lausua, mutta ateistille se on totinen paikka.

• * On aivan eri asia, tuomita, tai varoittaa helvetin tuomiosta. Tierttäkseni itse en ole koskaan lausunut yhdenkään ylle helvetin tuomiota. Varoittanut kyllä olen monia ja usein. Varoitan edelleenkin, että, ellei Jumalaton tee parannusta, käänny jumalttomuudesta Jumalan puoleen, jonka voi tehdä uskomalla Jeesuskeen. Jos jumalaton vaan jatkaa jumalattomuudessaan, synnin palkka on kuolema, eli ikuinen kadotus. Tee siis sinä joka tiedät olevasi jumalaton, etkä haluakkaan uskoa Jeesuskeen, sinä hukut ikuiseen kadotukseen, sen Sanan tähden, jonka Jeesus on puhunut.

* Jos nyt löydät tästä , että olen tuominnut sinut helvettiin, et edes ymmärrä lukemaasi, vaan olet itse tuomarina .

* Raamattu sanoo, että, " Jos et varoita jumalatonta, kun hän hoipertelee surmapaikalle, minä vaadin hänen henkensä sinun kädestäsi." Meillä on lupa, jopa vaatimus Jumalalta, varoittaa helvettiin matkalla olijoita siitä, minne ovat matkalla, ja meidän tulee siitä varoittaa, että kääntyisivät tieltään, ja että Jumala saiai heidät pelastaa. Ei ole Jumalalle mieleen jumalattoman kuolema, vaan että he saisivat elää."

• Mohikaani_27 kirjoitti:

* On aivan eri asia, tuomita, tai varoittaa helvetin tuomiosta. Tierttäkseni itse en ole koskaan lausunut yhdenkään ylle helvetin tuomiota. Varoittanut kyllä olen monia ja usein. Varoitan edelleenkin, että, ellei Jumalaton tee parannusta, käänny jumalttomuudesta Jumalan puoleen, jonka voi tehdä uskomalla Jeesuskeen. Jos jumalaton vaan jatkaa jumalattomuudessaan, synnin palkka on kuolema, eli ikuinen kadotus. Tee siis sinä joka tiedät olevasi jumalaton, etkä haluakkaan uskoa Jeesuskeen, sinä hukut ikuiseen kadotukseen, sen Sanan tähden, jonka Jeesus on puhunut.

* Jos nyt löydät tästä , että olen tuominnut sinut helvettiin, et edes ymmärrä lukemaasi, vaan olet itse tuomarina .

* Raamattu sanoo, että, " Jos et varoita jumalatonta, kun hän hoipertelee surmapaikalle, minä vaadin hänen henkensä sinun kädestäsi." Meillä on lupa, jopa vaatimus Jumalalta, varoittaa helvettiin matkalla olijoita siitä, minne ovat matkalla, ja meidän tulee siitä varoittaa, että kääntyisivät tieltään, ja että Jumala saiai heidät pelastaa. Ei ole Jumalalle mieleen jumalattoman kuolema, vaan että he saisivat elää."

"Tierttäkseni itse en ole koskaan lausunut yhdenkään ylle helvetin tuomiota"

Mohikaani_27 on tämän palstan kirjoittajista lausunut kaikista eniten helvetuintuomioita.
        Et satu muistamaan että olet helvetintuomioita myös kokonaisille kirkkokunnille jäsenineen.

• Mohikaani_27 kirjoitti:

* On aivan eri asia, tuomita, tai varoittaa helvetin tuomiosta. Tierttäkseni itse en ole koskaan lausunut yhdenkään ylle helvetin tuomiota. Varoittanut kyllä olen monia ja usein. Varoitan edelleenkin, että, ellei Jumalaton tee parannusta, käänny jumalttomuudesta Jumalan puoleen, jonka voi tehdä uskomalla Jeesuskeen. Jos jumalaton vaan jatkaa jumalattomuudessaan, synnin palkka on kuolema, eli ikuinen kadotus. Tee siis sinä joka tiedät olevasi jumalaton, etkä haluakkaan uskoa Jeesuskeen, sinä hukut ikuiseen kadotukseen, sen Sanan tähden, jonka Jeesus on puhunut.

Mohikaani, kirjoitat; "Meillä on lupa, jopa vaatimus Jumalalta varoittaa helvettiin matkalla olijoita siitä, minne ovat matkalla..."

Helluntailaisetko tietävät sen ketkä ovat helvettiin matkalla? Heiltä kun kuulee juuri noita "varoituksia" erityisesti silloin jos heitä arvostelee tai on eri mieltä heidän kanssaan.

• Mazdelsille
        mazdels kirjoitti:

Mohikaani, kirjoitat; "Meillä on lupa, jopa vaatimus Jumalalta varoittaa helvettiin matkalla olijoita siitä, minne ovat matkalla..."

Helluntailaisetko tietävät sen ketkä ovat helvettiin matkalla? Heiltä kun kuulee juuri noita "varoituksia" erityisesti silloin jos heitä arvostelee tai on eri mieltä heidän kanssaan.

k.kiusaantunut
        2.6.2013 17:47

Juuri luin kirkkokuuloltapalstalta tulisesta pätsistä jonne uskomaton joutuu. Ja kirjoitin jari-pekalle viestin jossa harmittelin sitä miten palstalla saa lukea vain tuomion sanoja, uskovaiset uhkailevat toisiaan Jumalan"vitsauksilla"ja ties millä.

• Herran sanaa

Jeesus:

Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      Mark.16:15-16

• ateisti.

"Kadotustomion lausuminen ateistille kohtalokasta!"

Olen ateisti enkä usko helvettiin. Se ei liikuta minua pätkänvertaa vaikka minulle annetaan kadotustuomioita.
      Se on vähän sama kuin että sanoisi "Varo, sängyn alla on mörkö". Yhtä lapselliselta se kuulostaa.
      Annan jokaiselle anteeksi joka antaa minulle kadotustuomion.

• sydämen usko

"Annan jokaiselle anteeksi joka antaa minulle kadotustuomion."

Eli olet uskovaisempi täällä, kuin kukaan muu.

• ateisti.
        sydämen usko kirjoitti:

"Annan jokaiselle anteeksi joka antaa minulle kadotustuomion."

Eli olet uskovaisempi täällä, kuin kukaan muu.

En ole uskovainen tässä asiassa, olen tietäväinen.

• sydäme usko
        ateisti. kirjoitti:

En ole uskovainen tässä asiassa, olen tietäväinen.

Sinä olet uskovaisempi kuin moni muu täällä kirjoittava, koska oikea sydämen asenne ratkaisee.

• maanantai 3.6.2013P

Entäs, jos Sanaa lukee ja tämä Sana tuomitsee kadotukseen.
      Sehän silloin on profetoimista, ei tuomitsemista.

Esim. Jos Sana tuomitsee "homppelit"" kadottavaksi synniksi ja saarnaa Sanaa.
      Eikös Sana siinä tuomitse, ei saarnaaja ja saarnaaja profetoi.
      Ei siinä auta, vaikka on lähetystyöhön lähtevä homppelipari, tahi piispa siunaamassa, niin Sana on tuomari.

Raamattu sanoo itse, että Sana on kerran tuomitseva ja tumio lähtee Jumalan huoneesta. Jumala on kaiken tuomiovallan yläpuolella ja jos maallinen tuomiovalta astuu tuomaroimaan oman lakinsa mukaan Jumalan huoneeseen, niin säälin sitä tuomaria viimeisellät tuomiolla, tahi niitä, jotka eivät todistuksellaan edusta Jumalan Sanan todistus ja tuomiovaltaa.

Kerran Kristuksessa olevat tulevat tuomitsemaan maailman ja se tuomiovalta on seurakuntaankin kohti, sillä Sanalla on oikeus arvostella kaikki Pyhässä Hengessä.

• Maanantaille

Sinähän MANIPULOIT Sanaa! Omiin käyttötarkoituksiisi, latelet siis "Jumalan tuomioita" korvasyyhysi mukaan!

• Maanantai 3.6.2013P
        Maanantaille kirjoitti:

Sinähän MANIPULOIT Sanaa! Omiin käyttötarkoituksiisi, latelet siis "Jumalan tuomioita" korvasyyhysi mukaan!

Missä syyhysi, se sinulta jäi sanomatta, eli älä jätä lausetta puolitiehen, sillä ei ole arvoa.

Puhutaan Sanasta. Sana, eli tämä raamattu, joka on Pyhän Hengen innoittama sanoma Jumalan puolen, niin sehän oli tämän tuomion julistaja.

Tuomio on sitä julistusta, joka on päätös jostakin. Se saa lainvoiman jonkun kautta.

Kun Tuomion julistaa Sana, niin siinä loppuu korvasyyhyt porukalta.

Tuomio lähtee Jumalan huoneesta, niin mikä on niitten loppu, joka on maailmassa.

Kyllä tänään on Sana otettava vakavasti.

Jos taas homppeli kalskahti korvaan, niin sekin on Sanan itsensä tuomiovallan alla.
        Siihen on alistuttava niin sinun kuin minunkin.

Tiedätkös sitä, että kun Kristus saapuu seuraavan kerran, niin hän saapuu ratsulla saapuvana Kuninkaana. Hän ei enää ole ristillä kärsivä, aasilla ratsastava. Ei häntä sellaisena panna tämän maailman hallitsijaksi, joka määräisi tämän maan lakien mukaan.
        Hänethän juutalaiset olisi kruunannut kuninkaakseen, jota odottivat, mutta nyt hän ratsastikin sellaisella ratsulla, että hän ei kelvannutkaan ihmismääreisiin ja hallitsijaksi. Hän halusi näyttää, ettei hänen hallintavaltikkansa ole tästä ajasta, vaan se on Taivaasta. Ja taivaasta tullaan tuomitsemaan Jumalan huone ja maailma. Valtikka onkin Jumalan valtaunnasta ja sen lainsäädännön alainen.

• hengellinen huone
        Maanantai 3.6.2013P kirjoitti:

Missä syyhysi, se sinulta jäi sanomatta, eli älä jätä lausetta puolitiehen, sillä ei ole arvoa.

Puhutaan Sanasta. Sana, eli tämä raamattu, joka on Pyhän Hengen innoittama sanoma Jumalan puolen, niin sehän oli tämän tuomion julistaja.

Tuomio on sitä julistusta, joka on päätös jostakin. Se saa lainvoiman jonkun kautta.

Tuomio lähtee Jumalan huoneesta, niin mikä on niitten loppu, joka on maailmassa.

Jos taas homppeli kalskahti korvaan, niin sekin on Sanan itsensä tuomiovallan alla.

Tiedätkös sitä, että kun Kristus saapuu seuraavan kerran, niin hän saapuu ratsulla saapuvana Kuninkaana. Hän ei enää ole ristillä kärsivä, aasilla ratsastava. Ei häntä sellaisena panna tämän maailman hallitsijaksi, joka määräisi tämän maan lakien mukaan.
        Hänethän juutalaiset olisi kruunannut kuninkaakseen, jota odottivat, mutta nyt hän ratsastikin sellaisella ratsulla, että hän ei kelvannutkaan ihmismääreisiin ja hallitsijaksi. Hän halusi näyttää, ettei hänen hallintavaltikkansa ole tästä ajasta, vaan se on Taivaasta. Ja taivaasta tullaan tuomitsemaan Jumalan huone ja maailma. Valtikka onkin Jumalan valtaunnasta ja sen lainsäädännön alainen.

12. Temppelin puhdistaminen
        Jeesus meni temppeliin ja ajoi kaikki myyjät ja ostajat sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat
        13. ja sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te teette siitä rosvojen luolan." Matt. 21:

22. Mooses on sanonut: 'Herra, teidän Jumalanne, on veljienne joukosta nostava esiin profeetan, minun kaltaiseni. Kuulkaa häntä, tehkää kaikessa niin kuin hän teille sanoo.
        23. Jokainen, joka ei tätä profeettaa kuule, poistetaan kansansa parista ja tuhotaan.'
        24. Samoin ovat muut profeetat, niin Samuel kuin kaikki myöhemmätkin, kansalle puhuessaan myös ennustaneet näistä päivistä.
        25. Te olette profeettojen lapsia, te olette perineet sen liiton, jonka Jumala teki isienne kanssa sanoessaan Abrahamille: 'Sinun jälkeläisesi kautta tulee siunaus kaikille sukukunnille maan päällä.'
        26. Teitä varten ennen muita Jumala on nostanut kuolleista palvelijansa. Hänet Jumala on lähettänyt siunaamaan teitä kaikkia, kun käännytte pois pahuudestanne." Ap.t.3:

Heb 3:4. Sillä jokainen huone on jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala.6. mutta Kristus on uskollinen Poikana, hänen huoneensa haltijana; ja hänen huoneensa olemme me, jos loppuun asti pidämme vahvana toivon rohkeuden ja kerskauksen. 7. Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, 8. älkää paaduttako sydämiänne,

Heb 10: 20. jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, 21. ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", 22. niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; 23. pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; 24. ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;

26. Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, 27. vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. 28. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: 29. kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! 30. Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa". 31. Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

Näinkin se on Herran huoneessa ja Sana tässä käy mittansa kanssa jokaisen sydämessä.

• 1. Piet 2 kilvoitus
        hengellinen huone kirjoitti:

Jeesus meni temppeliin ja ajoi kaikki myyjät ja ostajat sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat
        13. ja sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te teette siitä rosvojen luolan." Matt. 21:

22. Mooses on sanonut: 'Herra, teidän Jumalanne, on veljienne joukosta nostava esiin profeetan, minun kaltaiseni. Kuulkaa häntä, tehkää kaikessa niin kuin hän teille sanoo.
        23. Jokainen, joka ei tätä profeettaa kuule, poistetaan kansansa parista ja tuhotaan.'
        24. Samoin ovat muut profeetat, niin Samuel kuin kaikki myöhemmätkin, kansalle puhuessaan myös ennustaneet näistä päivistä.
        25. Te olette profeettojen lapsia, te olette perineet sen liiton, jonka Jumala teki isienne kanssa sanoessaan Abrahamille: 'Sinun jälkeläisesi kautta tulee siunaus kaikille sukukunnille maan päällä.'
        26. Teitä varten ennen muita Jumala on nostanut kuolleista palvelijansa. Hänet Jumala on lähettänyt siunaamaan teitä kaikkia, kun käännytte pois pahuudestanne." Ap.t.3:

Heb 3:4. Sillä jokainen huone on jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala.6. mutta Kristus on uskollinen Poikana, hänen huoneensa haltijana; ja hänen huoneensa olemme me, jos loppuun asti pidämme vahvana toivon rohkeuden ja kerskauksen. 7. Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, 8. älkää paaduttako sydämiänne,

Heb 10: 20. jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, 21. ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", 22. niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; 23. pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; 24. ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;

26. Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, 27. vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. 28. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: 29. kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! 30. Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa". 31. Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

Näinkin se on Herran huoneessa ja Sana tässä käy mittansa kanssa jokaisen sydämessä.

1. LUKU 2
        Jättäkää siis kaikki pahuus ja vilppi, kaikki teeskentely ja kateus ja kaikki panettelu.
        2. Niin kuin vastasyntyneet lapset tavoitelkaa puhdasta sanan maitoa, jotta sen ravitsemina kasvaisitte pelastukseen.
        3. Olettehan te "maistaneet Herran hyvyyttä".
        4. Kristus, seurakunnan kulmakivi
        Tulkaa hänen luokseen, elävän kiven luo, jonka ihmiset ovat hylänneet mutta joka on Jumalan valitsema ja hänen silmissään kallisarvoinen.
        5. Ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi rakennukseksi, pyhäksi papistoksi, toimittaaksenne hengellisiä uhreja, jotka ovat Jumalalle otollisia Jeesuksen Kristuksen tähden. 1. Piet 2:

ja myös 1. Piet. 4:15-19

15. Älköön näet kukaan teistä kärsikö murhaajana tai varkaana tai pahantekijänä tahi sentähden, että sekaantuu hänelle kuulumattomiin; 16. mutta jos hän kärsii kristittynä, älköön hävetkö, vaan ylistäköön sen nimensä tähden Jumalaa.

17. Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?

18. Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?" 19. Sentähden, uskokoot myös ne, jotka Jumalan tahdon mukaan kärsivät, sielunsa uskolliselle Luojalle, tehden sitä, mikä hyvää on.

• valtakunnan rajalla.
        hengellinen huone kirjoitti:

1. Kor 6:
        9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, 10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. 11. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Kyllä Jumalan Sana pitää raja-aidoilta sen sisäpuolelta rikkaruohot pois.

Sana nyhtäsee sen, että Jumalan Valtakunta on Kuninkaansa valtakunta.

• oppia pitää julistaa
        Maanantaille kirjoitti:

Laki osoittaa synnin.

1. Tim. 1:8-
        8. Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään 9. ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle,

vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille, 10. haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan - 11. autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumin mukaisesti, joka on minulle uskottu. 12. Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa 13. minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän.

• Maanantaille
        Maanantai 3.6.2013P kirjoitti:

Älä kiemurtele ja selitä, tekstisi PURSUAA selityksenmakua, käytät Jumalan sanaa lyömäaseena tuomitessasi!

• ~~tähkäpää~~

Niin, Sanahan vaikuttaa tuomiota ja tuomiolta sille , jolla on tuomittavaa.

Rohkaisulta ja rakkaudelta sille, jolla ei ole tuomittavaa.

• k.kiusaantunut

Tähkis tai joku muu uskova!

Miten selitätte kun 4.Moos.22:21-30 aasintamma alkaa argumentoida heprean kielellä, eikä kukaan näe tilanteessa mitään outoa.

Uskotko sinä, tähkis, että aasit voivat puhua?

Tai luomiskertomuksessa kun käärme puhuu Eevalle? Uskotko puhuviin käärmeisiin?

2.Kun.6:5-7 Rautakirves ui tai kelluu veden pinnalla... tai Jeesuksen vedenpäällä kävely?

Etkö jo huomaa että Raamattu on kirja johon on MAHDOTON uskoa, sitä on mahdotonta ymmärtää?

Se on raaka, ja Jumala näyttäytyy julmana sadistina, jolle moraalisäännökset ovat utopiaa

1.Moos.38:8-10 Jumala surmaa miehen siksi koska tämä kieltäytyy siittämästä lasta tämän leskeytyneen veljen vaimon kanssa.

• eivät lue

Eikö tähkis ymmärrä että suurin osa suomalaisista ei edes lue Raamattua.

• KTS (Ei kirj.)

Meikäläinen saa änkyrälössiltä ja israelfanittajilta päivittäin helvettituomioita jotka kyllä sitten edestään viimeisenä päivänä löytävät.

:)

• tuuli

Pitäisi muistaa, että jokaisella ihmisellä on oma hengellinen elämänsä. KUn siihen joku haluaa puuttua, silloin kyse on aika primitiivisestä asiasta... vallanhimosta.

Kun sitten kaksi tai etc. primitiivireaktoria kohtaa toisensa, ollaan pohjalaisuuden lähteillä

• raja uskovaisille

Jotenkin tuntuu siltä, että ateistit ovat parempia sen uskovaisten olettaman jumalan edessä kuin uskovaiset itse. Ateisti ei ole lähettämässä ketään helvettiin (koska emme moiseen paikkaan usko, eikä mikään tekijä maailmankaikkeudessa osoita tieteellisesti sellaisen olemassaoloa), emmekä me ole vaatimassa kivitystuomioita milloin millekin ihmisryhmälle, kuten muutamat palstan uskovaiset ovat tehneet useaan otteeseen.

Ateisti ei myöskään ole tuomitsemassa kenenkään elämäntapaa äänekkäästi ja vaatimassa elämäntapamuutoksia keneltäkään. Sensijaan me ateistit puolustamme omaa oikeuttamme elää vapaasti ilman sääntöjä ja normeja ja ilman uskoa minkäänlaiseen satukirjaan. Minulle on fakta, että e=mc². Eli katson totuudeksi vain ja ainoastaan sen mitä tiede tutkitusti ja vahvistetusti ilmoittaa. Fysiikan lait pätevät siinä määrin kuin ihminen niitä tuntee tällä hetkellä.

En tuomitse ketään ateistina, mutta voitte olla varmoja, että vapauttani puolustan tarvittaessa, olipa vihollinen sitten kristitty tai muslimi. Tässä maassa eletään nyt ja tulevaisuudessa ateistien päätösten mukaan. Raamattu ei ole lakikirja tässä maassa.

Uskovaisille vaan on tunnetusti täysin turhaa yrittää puhua järkeä. Sama kuin yrittäisi keskustella kakkosnelosen kanssa.

• epä-hellari

Hellarit eivät tunne Raamattua. Kukaan muu kuin Jumala ei voi tuomita kadotukseen. Ihminen ei koskaan saa antaa edes tyhmyyksissään kadotustuomiota toiselle, ei vaikka ihminen eläisi selvässä synnissä tai olisi ateisti. Niin kauan kuin hän elää maan päällä, hänellä on mahdollisuus pelastua. Jeesuskin rukoili Isää ristiinnaulitsijoittensa puolesta, koska heillä oli vielä toivoa!
      Väärän opin (helluntailaisuudenkin siis) saa, ja jopa kuuluu tuomita. Siis kehoittaa tutkimaan Raamattua, jotta huomaisi, ettei Raamattu tunne ollenkaan Azusa-kadun oppia! Raamatussa ei ole esimerkkejä siansaksakielistä, kaatuilusta, värinöistä, hengellisistä sähköntuntemisista, ei myöskään kehoiteta etsimään profeettojen mielipiteitä ja ennustuksia, ei kehoiteta etsimään unennäkijöitä, ei kehoiteta etsimään parantajia, ei kehoiteta etsimään uusia ilmestyksiä yms.

• Juuri näin!

Löysit ihan hyvät raamatunpaikat, joita harva ottaa huomioon!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      7
      8984
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      433
      2464
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1858
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1851
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      303
      1520
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      79
      1256
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1123
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      69
      920
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      907
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      876
    Aihe