valtimot hakkaa
kun kurmootan akkaa
työnnän sen kohta takkaa
eipä enää kenenkään kanss' makkaa
hiekan isäss' työntää jo kakkaa
ma oon sellane sankari
oikea pukari
nyt maistuu mari, pari
Pär4värs
2
96
Vastaukset
- Harry Poem
Minä poika se vaan Hannesta hanuriin painan
Samalla ku netissä itelleni hautaa kaivan
Ei mul oo näis hommis mitään holttia
kamapäissäni mä vaan heitän volttia
Voin panna lasta, koiraa tai äijää
ei mun pussit pitkään täysinä heijaa
Ennen kävin myös ain mun äitiä painaa
mut nykyään se pirun Tena vastaan pistää
On mulla elämänohjeena noi pedarit
niiden kans mä pidän kivat pippalot
Ain ku voi naista tai lasta hakkaa
elämä sujuu kuin kakkaa
Mä oon tasan tarkkaan normaali
vaik ne lekurit väittää et oon epänormaali
Ku ei mun mutsilt tullu maitoo, mä sain iskält mällii
ja ilman sitä ei must ois tullu näin reiluu sällii - Nuori voima
Sääli että tekijät ovat kieltäneet Lippajärven sanomia julkaisemasta runojaan koska se olisi kuitenkin isompi foorumi näille yleville hengentuotteille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578880IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3116197Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.76924Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43768MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666